Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Snakk om å legge detaljer på hodet da!!!

:kjefte:

ja, så kanskje jeg har født 2 barn i all hemlighet? er det så rart eller?

:gjeiper: :ler:

Så lenge de ikke er hemlige for deg, så er det vel greit. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om å legge detaljer på hodet da!!!

:kjefte:

ja, så kanskje jeg har født 2 barn i all hemlighet? er det så rart eller?

:gjeiper: :ler:

Veel... altså... :fnise:

Så lenge de ikke er hemlige for deg, så er det vel greit. :fnise:

Godt poeng :ler: Og ideelt sett bør de vel ikke være hemmelige for mannen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke å gå så langt eller veldig fort da. Ta det hele i ditt tempo, så nyter du i alle fall finværet.

:klem:

Det er nettopp det jeg har gjort i dag. Jeg var ute og nøt solskinnet sammen med Junior. Vi tok først en trilletur gjennom byggefeltet her. Tok det veldig sent og rolig så jeg ikke skulle få mer vondt. Virker som det gikk bra forløpig. :)

Deretter satt vi ute frem til Junior våknet.

Det var utrolig deilig med litt frisk luft! Har følt meg så innestengt frem til nå, men i dag følte jeg meg god nok til å ta en tur alene. Så dette går nok rette veien! :-D

Vaksine allerede?

Er det noe nytt, eller er det husken min som skrangler!? :klø:

Var liksom så sikker på at mine ikke fikk før de var 3mnd.. :forvirret: Må nesten rote frem helsekortet..

Neida, du husker ikke feil. Men Junior må ha vaksine allerede nå, da han har en pappa som ikke er født og oppvokst i Norge. Først skal han få BCG-vaksinen (den som andre får på ungdomsskolen), deretter skal han få hepatitt B-vaksinen. Så blir det de vanlige etter det.

Det blir visst mye stikking.. :sukk:

Men du har nok rett i at det er lettere når de er så små, og at det er verre for mamman enn for dem selv. ;)

:hoppe: for to uker! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk og virret og ventet på oppdateringer fra deg!

Vaksiner går bra, noen ganger tror jeg det er verre for den som holder enn den som får stikkene... :fnise:

Jeg synes heller ikke det er lenge siden jeg halvveis lå/satt i sykehussenga og skrev sladremeldinger for harde livet. :ler:

Jeg og Junior skal forresten kanskje hjemover en tur neste helg (første helga i mai). Det er ikke helt bestemt enda, men dersom det blir noe av og dersom jeg får tid hadde det jo vært veldig koselig å treffes? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare ikke få sagt nok hvor utrolig deilig det var å komme seg ut i dag, altså! Juhuu! :hoppe:

Nå kommer snart mannen hjem fra jobb. Han hadde første dagen etter permisjonsslutt i dag. Tror ikke han hadde så veldig lyst.. :fnise:

Men det har gått veldig bra med meg og Juinior her hjemme. Vi sov lenge begge to, og det var deilig. I går hadde jeg nemlig hodepine fra h*lvete, og den var ikke borte da mannen stod opp på morran i dag. Da han dro tok jeg to paracet til, ga Junior ny bleie og litt mat og la ham i senga sammen med meg. Da sovnet han fint, og vi sov godt og lenge begge to. Det var kjempedeilig, og jeg kjente jeg trengte det veldig. :)

Hodepinen er fortsatt ikke helt borte, men den er iallfall mye bedre enn den var. Mistenker at jeg har litt søvnunderskudd. Kan ikke tenke meg hvorfor.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Det har vært en lang natt med mating, mating og atter mating. Junior holdt det gående annenhver time hele natta. Prøvde å legge ham over i senga mi etter mannen stod opp, men da skulle han iallfall ikke sove. :sukk:

Nå ligger han i kurven i stua og knirker og klager. Han har visst ikke mye lyst til å ligge der. Men jeg må få i meg litt frokost, og det er ikke så lett med ham på fanget.

Ellers får jeg besøk av bestevenninna mi i dag. Hun venter en gutt i mai. Det er lenge siden jeg har sett henne nå (de har vært opptatt med å pusse opp det nye huset), så jeg gleder meg til å se hvordan magen har vokst. Gleder meg veldig til hun få sin lille, da får jeg noen å trille sammen med. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig.. :ler:

Ah, nå har jeg fått tatt en dusj. Det var deilig! Jeg satte Junior i vippestolen og tok ham med meg inn på badet. Det funket veldig bra og han sov som en stein hele tiden. Nå ser jeg at det ikke er lenge til han våkner til. Det er vel snart tid for mat, tenker jeg. :)

Må få ryddet litt her også før venninna mi kommer. Det ser stort sett greit ut, men et par småting må ordnes før jeg føler for å ha gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første helgen i mai skal vel gå bra :sjarmor:

Så bra! Da håper vi bare at det blir noe av. Mannen har nemlig store planer om å pusse og lakke trappa den helga, så da er det best at jeg og Junior ikke er hjemme.

Men vi får se om de planene blir til virkelighet da, det er ikke alltid like lett å gjøre ting som det er å snakke om det. ;)

innom for å gratulere!

Tusen takk for det! Og kjempekoselig å se deg igjen! Du har vært savnet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg besøk av bestevenninna mi. Du verden, som magen hadde vokst den siste tiden! Gøy å se! Det var veldig koselig med besøk, vi skravlet og skravlet og hun måtte så klart få full rapport om fødselen. Jeg er glad jeg ikke hadde noen vanskelig fødsel; da slapp jeg iallfall å skremme henne. ;)

Ellers fikk vi besøk senere på kvelden også. De ble helt til klokka var halv elleve. Da var jeg god og trøtt kan man si..

Heldigvis var Junior veldig snill i natt. Han skulle ha mat hver tredje time (i motsetning til hver andre, som det pleier å være), og det var deilig for mamma'n!

Vi hadde bare en våkeperiode klokka fem. Da fikk han ny bleie, og det var ikke snakk om at han skulle sove etterpå. Jeg tok ham med meg ut i stua og ble sittende der med han på fanget. Han sovnet omsider klokka halv syv. Da gikk jeg også og la meg, og vi sov som steiner frem til mannen skulle stå opp halv ni.

Pappa'n sov seg gjennom alle lyder i natt han, så han sov godt. Bra det da, siden han er tilbake i full jobb. Jeg unner ham det, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, og god helg til deg også! :klem:

----

Vi hadde besøk igjen i går kveld. De gikk ikke før klokka var nærmere tolv, og det medførte at jeg sitter her i dag trøtt som en strømpe. Heldigvis var Junior snill i natt. Han skulle ha mat fire ganger, men han var iallfall ikke klagete og sovnet greit etter hver mating. Men jeg tror jeg skal forsøke å få meg en liten dupp i løpet av dagen. For jeg er TRØTT! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en dupp når Junior hviler ;)

Pakke snurret med lekker oransje Byggkjøp-tape ble sendt avgårde i dag :fnise:

Tok litt tid, men fikk endelig sparket meg selv bak..

God helg, kos dere masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...