Eeyore Skrevet 15. april 2008 #5061 Del Skrevet 15. april 2008 Gøy å høre om dagene dine. Synd at du er så lite mobil, men da blir det mer tid til kosing Venter ogås spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 15. april 2008 #5062 Del Skrevet 15. april 2008 Velkommen hjem! henger med på i bilde-vente-klanen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. april 2008 #5063 Del Skrevet 15. april 2008 jeg vil også gjerne se bilde etterhvert *smisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 15. april 2008 #5064 Del Skrevet 15. april 2008 Nttå.. Så herlig å lese her da.. Kjenner det rasler her jeg sitter hehe.. Nyt det lille vidunderet ditt til de grader.. snart går han på skolen.. Gleder meg til flere bilder.. Han har sikkert forandret seg den siste uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #5065 Del Skrevet 15. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5066 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skjønner at folket har lyst til å se bilder, ja! Og ja, han har forandret seg veldig siden fødselen. Han er mindre nyfødt nå, og mer baby hvis dere skjønner. Men fortsatt like herlig! Synes nesten han blir vakrere og vakrere for hver dag som går. :rødme: Skal se om jeg ikke få fikset et par bilder om ikke så lenge. --------- Vi har hatt en ganske bra natt i natt. Junior har vært flink og har faktisk sovet en del i kurven. Trikset er visst å la ham sovne under matingen, vente litt slik at han sovner skikkelig for så å flytte ham over i kurven. Det funker greit så lenge han ikke gulper, og det gjorde han ikke i natt. Men andre ganger gulper han som bare det og det blir brukt mye tid på å få ham til å rape før vi legger ham ned. Nå har mannen tatt seg en tur ut. Han måtte kjøpe kattemat samt hente noen persienner vi hadde bestilt. Nå blir det persienner på det store stygge (og punkterte) vinduet i stua, det skal bli så bra! Skal også fjerne noen ultrastygge gardiner på det rosa badet vårt og erstatte dem med persienner. Kanskje det kan gjøre resten av badet mindre stygt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5067 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hmm, skal prøve å legge inn et par bilder da. Synes det var så tungvindt å først legge inn i galleriet, for så å legge dem inn her. Så jeg skal prøve å gjøre det på en annen måte. Håper bare det er den lovlige måten jeg forsøker meg på.. Vimse, dersom dette er fy-fy-måten å legge inn på, så beklager jeg! Da må du bare kjefte litt og hjelpe meg til å gjøre det riktig. Her er Junior på sykehuset; to dager gammel: Endret 5. mai 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5068 Del Skrevet 16. april 2008 Nei, det funket ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5069 Del Skrevet 16. april 2008 Sånn, da fikk jeg det til likevel! Skal finne et bilde til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5070 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Her er han 6 dager gammel. Endret 5. mai 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. april 2008 #5071 Del Skrevet 16. april 2008 Nummen, helledussen, så søt :rødme: Å, babysyk igjen jeg.........hm, litt tidlig, jeg vet, men de er så skjønne når de er så bittesmå. Og må jeg si at det var litt av et prakteksemplar du har greid å få i stand Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5072 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Tusen takk! Jeg er helt enig, om det er lov å si det.. Han er som snytt ut av nesa på sin far. Ligner ham nesten på en prikk. Hadde jeg ikke født Junior selv, hadde jeg nesten begynt å lure på om han var min. Men et par ting har han fått av meg da, og det er hendene og de lange øyevippene. Godt det er noe! Men så kan han jo forandre seg drastisk etter hvert også da, så alt håp er ikke ute. Endret 16. april 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2008 #5073 Del Skrevet 16. april 2008 Han er som snytt ut av nesa på sin far. Ligner ham nesten på en prikk. Hadde jeg ikke født Junior selv, hadde jeg nesten begynt å lure på om han var min. Så nydelig da... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. april 2008 #5074 Del Skrevet 16. april 2008 Så nydelig han er. Er det lov å spørre om navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. april 2008 #5075 Del Skrevet 16. april 2008 Ååå, jeg skjønner at du er stolt av han Bippe!! Noe av det søteste jeg har sett :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 16. april 2008 #5076 Del Skrevet 16. april 2008 Ååååå..... Han er bare nydelig! :rødme: Forandret seg en del siden sist jeg så han, ja.. åååå... Du er heldig altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5077 Del Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for skryt! Det varmer et stolt morshjerte. Og skravla: Det er selvfølgelig lov å spørre om navnet, men jeg har ikke så lyst til å legge det ut her. Jeg kan heller sende en PM til deg. -------------- Nå har Junior vært våken i over to timer. På den tiden har vi kost masse, han har spist tre ganger, vi har skiftet bleie og body samt vasket ansiktet litt. Han er veldig flink på stellebordet. Protesterer litt, men han griner ikke. Ikke når han får bodyen over hodet en gang. Flinke gutten min! :-D Nå sover han endelig. Da får jeg tid til å spise litt, tenker jeg. Venter bare på at mannen skal komme hjem igjen også, sånn at jeg får meg en dusj. Kjenner jeg trenger det! Vi får besøk av et vennepar i kveld, så det er best å være presentabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. april 2008 #5078 Del Skrevet 16. april 2008 *venter på PM* Skjønner at du ikke har lyst til å legge ut her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. april 2008 #5079 Del Skrevet 16. april 2008 Så herlig altså og det var stor forandring til 6.dagers bildet! Og ja, du gjorde det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. april 2008 #5080 Del Skrevet 16. april 2008 *ønskermegPMmednavn* En utrolig nydelig gutt altså! Rasler litt ekstra godt i egga nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå