Daria Skrevet 14. april 2008 #5041 Del Skrevet 14. april 2008 Bippe! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 14. april 2008 #5042 Del Skrevet 14. april 2008 Kos å se deg her inne!! Og høre at det står bra til og hele pakka!!! Gleder meg til å se nye bilder av lille søte Junior :rødme: Kos deg masse.. Tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #5043 Del Skrevet 14. april 2008 Håper du koser deg som mamma Bippe!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. april 2008 #5044 Del Skrevet 14. april 2008 Heeeeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 14. april 2008 #5045 Del Skrevet 14. april 2008 gratulerer så mye som mamma, bippe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 14. april 2008 #5046 Del Skrevet 14. april 2008 for Bippe, og resten av bippefamilien gleder meg til å høre mer fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. april 2008 #5047 Del Skrevet 14. april 2008 Så fint det var med noen ord fra din kant!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. april 2008 #5048 Del Skrevet 14. april 2008 Så koselig å høre fra deg igjen Og så bra at alt går fint, sånn bortsett fra bekkenet... Veldig fint navn forresten Det heter mellomste nevøen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 14. april 2008 #5049 Del Skrevet 14. april 2008 Så morro å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5050 Del Skrevet 15. april 2008 Tusen takk for koselige hilsner! :-D Her går det fortsatt fint. Jeg skal være alene hjemme med Junior en hel dag for første gang i dag. Mannen måtte plutselig på et viktig jobbmøte i en annen by, så da skal jeg prøve mine moderlige ferdigheter på egenhånd. Jeg var alene hjemme noen timer i går også, da mannen kjørte min mor hjem til seg selv. Det gikk veldig fint, så jeg regner med at dagen i dag også skal bli bra. Mamma har som sagt vært hos oss siden fødselen. Hun har vært til veldig god hjelp, da jeg ikke har vært særlig mobil selv. Dessuten var mamma og svigermor i huset og vasket mens jeg og mannen var på sykehuset. Det var ubeskrivelig deilig å komme hjem til et hus som luktet grønnsåpe. Bare synd det ikke tar lange tiden før det blir skittent igjen, spesielt for oss som har to langhårete katter. Jeg er ikke i stand til å gjøre husarbeid selv enda, da jeg må vente til bekkenet er bedre. Men mamma sa hun mer enn gjerne kommer tilbake og vasker mer snart. Alt for å være i nærheten av det nye barnebarnet.. Junior har det forresten veldig fint. Han ligger og sover i kurva akkurat nå, men jeg forventer at han våkner og skal ha mat hvert øyeblikk. Det nærmer seg to timer siden sist han spiste, så da klynker han nok til snart. Jeg må nok prøve å sove litt selv i dag, da jeg ikke sov så godt i natt. Junior hadde så veldig hikke, så jeg ble sittende mye oppe og holde ham for å få det til å stoppe. Vi ble nokså frustrerte begge to, det er ikke bare-bare å hikke i en halvtime av gangen. Ikke når man er så liten.. Ellers fikk jeg ham til å sove litt i kurva i natt, og det var ikke verst. Må visst bare prøve oss frem og ikke gi opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5051 Del Skrevet 15. april 2008 Og tenk at han allerede er en uke gammel! Hvor har den siste uka blitt av, egentlig? :klø: Fortsetter det i denne farten kan jeg jo snart begynne å grue meg for å begynne på jobb igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 15. april 2008 #5052 Del Skrevet 15. april 2008 hikking gjør ikke vondt for barnet heldigvis, verre for oss foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 15. april 2008 #5053 Del Skrevet 15. april 2008 Best å nyte tiden og la vært minutt gå sakte! Gutten min er 15 måneder nå, og enda så er han lillebabyn min... selv om han kan bli veldig sint viss jeg fortsatt vil at han skal sitte på fanget mitt å kose... Jeg tror nok at jeg ikke kommer til å få flere barn nå, jeg er veldig lykkelig med de to jeg har og føler meg helt fullkommen! men alikvel så er det trist å ikke ha en liten tass lenger... Så ta vare på tiden sammen med Junior så godt du bare kan nå når han er så liten og kosete! Heldig du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5054 Del Skrevet 15. april 2008 hikking gjør ikke vondt for barnet heldigvis, verre for oss foreldre. Nei, heldigvis gjør det ikke vondt. Men det er litt frustrerende når han egentlig er så trøtt at han kunne sovnet på flekken, og hikkingen er det som holder ham våken. Merker at han blir litt frustrert. Da er det bare å trøste så godt en kan. Jeg prøver å veksle mellom å holde ham opp og å legge ham på ryggen på fanget mitt. Det liker han godt. Best å nyte tiden og la vært minutt gå sakte! Gutten min er 15 måneder nå, og enda så er han lillebabyn min... selv om han kan bli veldig sint viss jeg fortsatt vil at han skal sitte på fanget mitt å kose... Jeg tror nok at jeg ikke kommer til å få flere barn nå, jeg er veldig lykkelig med de to jeg har og føler meg helt fullkommen! men alikvel så er det trist å ikke ha en liten tass lenger... Så ta vare på tiden sammen med Junior så godt du bare kan nå når han er så liten og kosete! Heldig du er!!! Blir de noen gang noe annet enn lillebabyen vår, egentlig? Selv når de er store slampete tenåringer vil de vel alltid være de små barna våre.. Så koselig å høre at du har det så bra, Ghost! Å føle seg fullkommen må virkelig være en herlig følelse! Jeg føler meg vel egentlig nokså fullkommen jeg også akkurat nå, men jeg håper jo at jeg får sjansen til å gi Junior et søsken eller to i løpet av årene fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5055 Del Skrevet 15. april 2008 Sånn, da sover han igjen. Vi har nettopp hatt to runder med mat, ett bleieskift, litt hikking og masse kos. Livet er herlig! :rødme: Da kan kanskje jeg få satt over den tørketrommelen jeg hadde tenkt, samt få i meg litt mer mat. Ting tar jaggu tid med en liten en i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. april 2008 #5056 Del Skrevet 15. april 2008 :rødme: *hysjer på eggstokkene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #5057 Del Skrevet 15. april 2008 :juhu: 1 uke!! :juhu: Håper du koser deg masse som mamma Bippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5058 Del Skrevet 15. april 2008 :rødme: *hysjer på eggstokkene* Bare vent til jeg finner frem et bilde av vidunderet, så kan du hysje enda mer på dem.. :juhu: 1 uke!! :juhu: Håper du koser deg masse som mamma Bippe! Takk, det gjør jeg virkelig! Men nå er det en liten en som roper på meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. april 2008 #5059 Del Skrevet 15. april 2008 Bare vent til jeg finner frem et bilde av vidunderet, så kan du hysje enda mer på dem.. Bilde *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 15. april 2008 #5060 Del Skrevet 15. april 2008 Bilde *venter i spenning* Jeg vil også se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå