Trampe Skrevet 8. april 2008 #5021 Del Skrevet 8. april 2008 Åååh!! :juhu: Gratulerer så mye til den lille familien!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. april 2008 #5022 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer SÅ mye!!! Håper alt står bra til med mor og barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #5023 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer så masse med lille babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. april 2008 #5024 Del Skrevet 8. april 2008 GRATULERER!!! Tenker det var deilig å endelig få det overstått. Håper den nye familien koser seg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 8. april 2008 #5025 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 8. april 2008 #5026 Del Skrevet 8. april 2008 GRATULERE til dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. april 2008 #5027 Del Skrevet 9. april 2008 Hva sa jeg om å føde mens jeg var borte...? Gratulerer så masse med lillegutt! Godt jobba! Takk til Skravla som holdt meg orientert underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. april 2008 #5028 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer så mye, Bippe. Håper dere har det fint alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 9. april 2008 #5029 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer Bippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. april 2008 #5030 Del Skrevet 9. april 2008 GRATULERER SÅÅÅÅ MYE TIL DEN NYBAKTE FAMILIEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. april 2008 #5031 Del Skrevet 10. april 2008 GRATULERER SÅ MYE MED GUTTEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 10. april 2008 #5032 Del Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med den lille!!! Åh, jeg er så glad på dine vegne! Tenk at du har fått en liten gutt da! Nyt tiden....den går så alt for fort! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. april 2008 #5033 Del Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med den lille!!! Åh, jeg er så glad på dine vegne! Tenk at du har fått en liten gutt da! Nyt tiden....den går så alt for fort! :juhu: Ghost jo.... long time no see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 10. april 2008 #5034 Del Skrevet 10. april 2008 Lille Junior er bare SÅ skjønn :rødme: Og han har fått et kjempefint navn.. Han og Bippe og mannen har det veldig bra, og koser seg sammen på sykehuset.. De regner med å dra hjem i morgen, noe Bippe syns skal bli godt, men og skummelt.. Er helt sikker på at det kommer til å gå kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 10. april 2008 #5035 Del Skrevet 10. april 2008 Ghost jo.... long time no see I know... men du vet, jeg er jo et spøkelse.. kan komme å gå når du minst aner det til deg også! skal prøve å være mer innpå her igjen, savner dere! *nyskjerrig på hva lillegutt skal hete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. april 2008 #5036 Del Skrevet 10. april 2008 I know... men du vet, jeg er jo et spøkelse.. kan komme å gå når du minst aner det til deg også! skal prøve å være mer innpå her igjen, savner dere! *nyskjerrig på hva lillegutt skal hete* Jeg også... og har lyst til å se bilde jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 10. april 2008 #5037 Del Skrevet 10. april 2008 My lips are sealed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. april 2008 #5038 Del Skrevet 11. april 2008 Gleder meg til du kommer hjem Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 11. april 2008 #5039 Del Skrevet 11. april 2008 Håper dere har kommet dere vel hjem og koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5040 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Tusen takk for alle fine hilsner! Blir jo helt rørt jo. Hormonene flakser visst litt.. Vi har det helt fantastisk bra. Junior er veldig snill, har nesten ikke hørt ham gråte enda. Men han ligner sin mor og far; han er nemlig litt av et matvrak. Skal helst spise annenhver time, og det kan bli litt mye til tider. Spesielt om natta.. Men ligger han i senga hos oss, roer han seg fortere og sover lengre. Vil bare ikke gjøre ham vant til å sovne hos oss hver gang. Kurva skal han vennes til, enten han vil eller ikke. Nå ligger han faktisk og sover i kurva i stua her. Den er visst mer interessant å ligge i på dagtid enn på natta. Mens han sover så jeg mitt snitt til å stikke innom her for å legge igjen en liten hilsen. Fødselshistorien får jeg ta litt senere, orker ikke skrive så mye akkurat nå. Men det er iallfall helt fantastisk å ha blitt mamma! Bare så vidt jeg forstår det selv enda. Kan liksom ikke skjønne at jeg og mannen har klart å lage noe så vakkert! :rødme: Mannen er forresten helt suveren. Han er kjempeengasjert og koser seg masse med lille Junior. Jeg har vært uheldig og sliter med skikkelig bekkenvondt og såre sting, så jeg er ikke så mobil. Føler meg helt handicappet. Derfor har mannen måttet trå til, men det har han klart med glans! Er så stolt av ham! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå