Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Jeg har forresten blitt skikkelig syk. :forkjola:

Jeg er veldig forkjølet, nesa er potte tett og jeg hoster som en gammel hund. Det sitter i brystet og det er fryktelig ubehagelig. Jeg har ikke sovet i hele natt, så jeg er i tillegg helt utslitt. Skal sove litt etterpå.

Dette er kjipt altså. Men skulle jeg først bli syk var det godt det kom nå, slik at jeg er frisk igjen til jeg skal føde.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Argh!! Jeg vil ha Otrivin!! :sur:

Er så tett i nesa at jeg sliter med pusten. Når jeg så hoster masse slim gjør det ikke akkurat saken bedre. Den saltvannssprayen til nesa funker ikke godt nok. Kjenner egentlig ikke forskjell i det hele tatt etter å ha tatt den.

I tillegg har det kommet masse snø her, og det er blitt veldig glatt i bakken vår. Jeg er dermed totalt isolert, for jeg tør ikke gå ned bakken med dette bekkenet.

Det er ikke det at jeg har lyst til å gå ut i dette snøværet, men bare det at jeg ikke KAN er veldig lite morsomt! :kjefte:

Dagens lille utblåsning.. :sjenert:

------

Dersom jeg skal slenge med noe positivt på slutten, må det være at mamma har vært kjempesnill med oss og hjulpet med å vaske i huset. Hun har skrubbet både kjøkken og bad og hun har sagt at hun vil vaske her mens jeg ligger på føden også. På den måten kommer jeg hjem til rent hus. Hurra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 uker ja! Nå kan ting skje når som helst. Vet sannelig ikke om jeg blir helt klar for dette jeg.. :dåne:

-----

Og ja; mamma er kjempesnill! Jeg skal også bli en sånn snill mamma. Håper jeg iallfall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove! Har tilbrakt nok en natt på sofaen i stua. Går ut der for å ikke forstyrre mannen. Jeg klarte ikke å sovne da jeg la meg, for nesa var helt tett og jeg hostet og hostet. Stakkars mannen ble litt fortvilet, så dermed flyttet jeg. Sovnet til slutt, men våknet igjen kl fem. Siden har jeg vært våken. :forvirret:

Håper på å få sove litt utpå dagen, ellers kommer jeg til å gå rundt som en zoombie i hele dag. Skal til middag hos svigermor i ettermiddag, men så lenge det ikke blir et veldig langt besøk skal jeg vel klare det. Kjenner jeg er sliten..

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring!

Jeg fikk forresten beskjed om at otrivin er greit, helst barneutgaven, men den andre går også fint.

37 uker? Spennende :) Ikke prematur lenger da, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag i dag?? Det står på forsida at du har bursdag i dag? *hoppe litt forsiktig* :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner! Koselig at dere fikk det med dere, for bursdag er ikke det jeg roper høyest om. :sjenert:

Men jeg hadde nå det i går da, jeg ble 29 år. Må visst nyte dette siste året med 2-tallet foran, for neste år blir jeg gammel!

Neida, det er slett ikke noe jeg stresser med. Synes kanskje det var verre å tenke på at jeg nærmet meg 30 før. Nå som det er en realitet er det ikke like skremmende. Jeg er jo "meg" likevel, og man blir da ikke gammel over natta? ;)

Det ble en rolig dag i går. Vi var på middag hos svigermor, men ellers var det bare avslapping hjemme. Orket ikke stort mer. Jeg er fortsatt ikke i form, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt bedre. Sov mye bedre i natt enn tidligere, og jeg slapp faktisk å flytte på stua. Det var deilig å sove en hel natt i sin egen seng.

Nå har mannen dratt på jobb (han begynte senere i dag), men blir til gjengjeld sen hjem. Så nå er jeg bækk in bissniss på KG for å få dagene til å gå. Har jo ikke noe annet å finne på uansett.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake på KG da :klemmer:

Greit med rolig burdagsfeiring. Ikke det jeg roper høyest om heller. Du få nyte ditt siste år som "ung" da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Jeg glemte å sende sms i går :( Beklager!!

Ikke visste jeg om du ville la dagen forbigå i stillhet heller, det er jo tross alt ikke langt igjen nå :fnise:

:bursdag: med dagen i går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imli:

Ja, jeg skal nyte det siste året som ung så godt jeg bare kan. Noe må gamlinger kunne unne seg også.

Men bare vent du, så skal du se du også kommer etter om noen år! :tunge1::ler:

Vimse:

Det gjør ingenting! Tusen takk for gratulasjon i dag! :-D

Det er ikke langt igjen til dommedag, nei. Men du overlevde den jo, så det kan vel ikke være så alt for galt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! *puh* :fnise:

----

Uh, nå er jeg METT!! Har nettopp spist middag alene. Rester av hjemmelagde kjøttkaker, pluss potetmos, ketchup og sprøstekt løk. Ikke akkurat gourmetmat, men jeg gidder ikke å lage noe veldig bare til meg selv. Da tar jeg det jeg har for hånden, og så enkel mat ble det i dag.

I tillegg har jeg gått og småspist av påskeegget i hele dag, så jeg føler magen min er rimelig sprengt. Når det på toppen av alt ligger en trekilos baby inni der, skjønner jeg ikke hvordan alt får plass.. :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg har spist så mye kan jeg vel egentlig bare vente på halsbrannen i kveld. Dumme meg!! :sur:

Men godt jeg har Lovehearts for hånden, regner med de kommer til å gå ned på høykant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo godt det også, da!

Jeg har nå dyttet i meg sjokoladekake også. Herreli, jeg er visst totalt ustoppelig i dag! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuuu!!!! Jeg snublet nettopp i den ene katten. Hun hadde satt seg bak meg mens jeg holdt på å sette ting i oppvaskmaskinen, og jeg så henne ikke før det var for sent. Reagerte selvsagt på impuls for å unngå å tråkke på henne, og jeg klarte å hoppe unna. Men det gjorde vondt i bekkenet det! Nå gjør det skikkelig vondt hver gang jeg hoster, og det verker når jeg sitter.

Håper det verste er over til i morra.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...