Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Bollene ligger trygt og godt i frysa :sjarmor:

Bortsett fra noen få som fant veien til noen sjokoladesultne mager :tunge1::ler:

---

Du får tenke som så at det bare er fem dager igjen til heeeeeeeeeeeeeelg :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Turboguri
Jeg skal bake sjokoladeboller etterpå :sjarmor:

Og di var KJEMPE GODE :-D

Har heller ikke lyst til å gå på jobb, men må bare.. :forvirret: Håper i hvertfall du får en kjempe flott uke :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke lyst til å gå på jobb, men må bare.. :forvirret:  Håper i hvertfall du får en kjempe flott uke :tommel:

Takk for det! Det gikk jo greit på jobb i dag likevel da. Men det hadde nok med at det var en rolig dag. Tror ikke jeg fikk en eneste telefon i dag en gang! Måtte alle arbeidsdager være sånn! :ler:

Blir nok annerledes fra i morra.. :forvirret:

Men håper du også får en fin uke, på tross av jobbing! :)

mmmmmmmmmmmmmm sjokoladeboller!!! nammis!!!

Ja, ikke sant? Og jeg fikk ikke smake noen, før hun gjemte dem unna i frysa! :sur:

Forresten: vennligst legg merke til at det ikke var jeg som begynte å prate om mat denne gangen! :ler:

Hei på deg.

Håper du får en fin uke!

Takk i like måte, Vannmelon! :klem:

Innom med en oppmuntrings :klem:  nå som det dessverre er mandag igjen...

Takk for det, Eeyore. Det kommer alltid godt med!

Nå er det forresten snart tirsdag, og ett skritt nærmere helg! :hoppe:

Men bare fire dager til helg da jenter!! :ler:

Jepp! Godt du hjelper meg å se positivt på det, vennen! Har stort behov for det nå i den mørke årstida, pluss at jeg er i en periode der jeg er lei av jobben min.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er koselig med adventstake. Det er egentlig det eneste jeg pynter til jul her. Vi er alltid hos mamma og familien min på julaften, så da gidder jeg ikke å styre med å pynte hjemme hos oss. Bippemannen er ikke så glad i julepynt heller, så da gidder jeg ikke å presse det gjennom. Men jeg har sagt til ham at når vi får barn, ja DA skal det pyntes og juletreet skal på plass! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Har alltid vært glad i å pynte litt til jul jeg, ikke overdådig men litt duker og engler må frem. Og selvfølgelig juletre. Mannen har prøvd seg med at vi kanskje ikke trenger det men det er jo bare kjempekoselig å sitte i sin egen stue og se på et tent juletre!!! Men nå er vi hjemme i jula og da er det litt annerledes ja. Bytter dere på hvor dere er i jula eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er alltid hos familien min. Hans familie feirer ikke jul, så da er valget enkelt! ;)

Jeg er i grunnen glad vi slipper styret med å bytte på hvor vi er.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan dere være glad for. Og etterhvert blir det nok enda bedre å få sitt eget også. Det har vi fått mer og mer de siste årene, men ikke på julaften da. Det kommer vel aldri til å skje! Men det er bare hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at vi kommer til å feire jul hos oss selv etter hvert som vi får barn. Da kommer sikkert mamma og min enslige bror til oss og min andre bror (som har to barn) annen hver gang. Ellers blir det gjerne for mye barn og styr samtidig, tror jeg. Men vi får se, det kan jo hende vi feirer alle sammen de første åra likevel.

Men det er jo forløpig langt frem, så tiden vil vise! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg kommer til å tjuvstarte julepyntinga i år... Skal være i Oslo hele jula, men jeg må jo få brukt min egen julepynt også :sjenert: *lurer på om det går an å pynte juletreet 2. søndag i advent...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig går det an, Daria. Det er da ingen som hindrer deg, er det vel? :ler:

For MIN del hadde det vært alt for tidlig, men vi er alle forskjellige! ;)

(jeg er ikke så "julepyntete" av meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Og jeg fikk ikke smake noen, før hun gjemte dem unna i frysa! :sur:

Forresten: vennligst legg merke til at det ikke var jeg som begynte å prate om mat denne gangen! :ler:

:ler:

jeg liker å pynte til jul! :hoppe:

men det er kun adventsstake som er lov frem til lille julaften! :fy_fy:

-når er forresten 1. søndag i advent i år? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det fakstisk snart 1. desember, så jeg må snart skynde meg å få laget julekort for i år. Begynner å skjønne hvor uttykke "som julekvelden på kjerringa" kommer fra etter hvert. Det går jo bare fortere og fortere for hvert år. Synes ikke det er lenge siden fjor jul jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei kjære damene mine!

Ja, jeg ligger da her fortsatt med kul på magen! Men nå skal dere høre;

Neste uke.......altså i neste uke dere.... da får vi flytte inn i huset!!!!! :sjarmor:

Idag har jeg vasket ned badet vårt, og det er så fint der!!! Flis på veggene, hjørnebadekar, toalett som henger på veggen, en nydelig innredning... *sukk*

For ikke å snakke om stuen vår.... åhhh.... nei dere må komme å besøke meg snart! ;)

Idag skal det være foreldrekaffi på barnehagen. Håper mannen også har tid til å komme. Blir litt leit viss bare jeg møter opp ...

Kunne tenkt meg å hatt en dag der jeg kunne bare ligge i senga å slappe av... det hadde vært deilig det!

Ja ja... dere får ha en fin dag alle sammen!Stor :klem: til hver enkelt av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få flyttet inn :hoppe: Er ting stort sett på plass og ferdig, eller blir det litt å bo på byggeplass den første tiden?

Kanskje greit at :babygutt: holder seg inne til flyttinga er overstått? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...