Catus Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4761 Skrevet 18. mars 2008 Men nå må jeg gå og få i meg litt mat. *gørrsulten* Så skal jeg rydde i skittentøyet og sette over en vaskemaskin, før jeg skal sette meg her igjen for å oppdatere meg litt. Er spent på om noen flere fra klubben har født mens jeg har vært borte! Men jeg er så sulten at jeg bare MÅ spise litt først, ellers tror jeg at magen min vrir seg rundt seg selv. Og det vil vi ikke.
Gjest vimse Skrevet 18. mars 2008 #4762 Skrevet 18. mars 2008 Så snill svigermor du har Og flinke mannen da, selv om han ikke vil vaske Er han operert enda? Her er Kommer du hjem i påska?
Catus Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4763 Skrevet 18. mars 2008 Mannen er ikkee operert enda. Har ikke fått innkallelse til undersøkelsen på sykehuset enda engang. Så jeg regner med at det fortsatt vi ta litt tid. Hadde vært deilig om vi hadde hørt noe snart, sånn at vi slipper den kjipe ventinga.. Jeg vet ikke helt om jeg kommer hjem i påska. Det ser ut til at mamma kommer hit i stedet. Jeg hadde jo håpet å komme en tur østover før Junior kommer, men jeg tør ikke planlegge så mye fremover nå i og med at han kan komme når som helst. Plutselig må man gjøre om på alle planer. Dessuten er det fortsatt en del ting som må gjøres i huset her, så jeg tror vi har påskeplanene klare.. Men du får så absolutt beskjed dersom jeg kommer hjem og får tid til å treffes!
Catus Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4764 Skrevet 18. mars 2008 Å herreli, har klokka blitt så mange? Det var da voldsomt som tida gikk nå! Har vasket klær, satt på oppvaskmaskin og ryddet kjøkken, samt snakket med mamma i nesten en time på telefonen. Ellers har jeg sittet en del her, pluss sett litt på TV. Nå må jeg hoppe i dusjen, for jeg skal snart dra til byen for å treffe ei venninne. Har ikke sett henne på en stund, så det gleder jeg meg til! :-D
Catus Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4765 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg har ikke kommet meg av gårde enda, for venninna mi blir litt forsinket. Hun sitter på bussen fra Oslo nå, og påsketrafikken er tydeligvis nokså tett. Men jeg må snart gå. Ha en fin kveld alle! :-D Endret 18. mars 2008 av Bippe
Gjest vimse Skrevet 18. mars 2008 #4766 Skrevet 18. mars 2008 Kos deg med venninnetreff! Så ser jeg jo om jeg hører fra deg i påska
Catus Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4767 Skrevet 18. mars 2008 Takk for det! Det ble veldig koselig. Vi dro på café og spiste ostekake og drakk varm sjokolade. Fikk skravlet masse, og det var veldig godt å komme seg ut litt. Det blir lett litt lange dager her hjemme. --------------- Jeg la meg i utgangspunket i halv ti-tiden i kveld. Mannen sovnet relativt raskt, men jeg fikk bare ikke sove. Lå bare og irriterte meg over at jeg var så våken. Så da kunne jeg likegodt stå opp. Ingen vits i å ligge og la frustrasjonen vokse. Håper jeg blir trøtt snart..
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #4768 Skrevet 19. mars 2008 Håper du fikk sove i natt Hvordan er formen ellers?
Catus Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4769 Skrevet 19. mars 2008 Hei imli! Jeg fikk sove til slutt, men jeg la meg ikke før kl halv to. Følte ikke det var noe vits i å legge meg før da. Men jeg ble såpass trøtt til slutt at det gikk greit å sovne når jeg først la meg. Sov nokså greit også. Våknet kun et par ganger, og våknet for godt kl åtte. Så det kunne vært verre. Ellers er fomen grei. Bekkenet er jo vondt som vanlig, men ellers er alt bra. Nå skal jeg sitte her litt og spise frokost. Nettet er ganske ustabilt i dag, så vi får se hvor lenge jeg får lov å bli sittende. Det trådløse nettverket slår seg av og på hele tiden. Ganske frustrerende!
Catus Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4770 Skrevet 19. mars 2008 Grrrr, jeg får ikke til å sitere heller! Blir kastet på hodet ut hver gang jeg forsøker.
monja Skrevet 19. mars 2008 #4771 Skrevet 19. mars 2008 Plages og med å sove, eller sovne, for tiden. Om jeg først våkner kan jeg ligge så irriterende lenge og bare vri meg uten at jeg klarer å sovne. Det er skikkelig kjipe greier Så koselig med cafetur og venninneskravling. Tror det er viktig å komme seg ut litt.
Catus Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4772 Skrevet 19. mars 2008 Ja, det er kjempeviktig! Man har lett for å bli litt isolert når man har bekkenløsning og ikke kjører bil. Jeg sitter nok mye hjemme om dagene, men prøver å komme meg ut av og til. Vi har også mye besøk her på kveldene. I morra har jeg invitert tre venninner på kaffe og kake. Det ble nok veldig kort varsel og mange har jo lagt planer for påska, så jeg er forberedt på at vi ikke får det til. Men det kommer jo en uke neste uke også, og da regner jeg med at det går i boks. Ellers har mamma planer om å komme på tre dagers besøk i påska. Hun fryktet at hun brygget på en forkjølelse da jeg snakket med henne i går, så hun ville avvente litt og se hvordan det går før hun bestemmer seg. Hun ville ikke risikere å smitte meg nå. Jeg ser ikke for meg at det å ligge syk på fødestua er noe sjakktrekk, nei..
Catus Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4773 Skrevet 19. mars 2008 Men faktisk så frykter jeg at jeg allerede brygger på ett eller annet. Har hostet litt i dag, og det pleier jeg ikke å gjøre dersom det ikke er noe på gang. Nesa har også vært litt tett. Men jeg får håpe det beste, og satse på at det bare er noe forbigående. Sikkert bedre i morra!
Gjest imli Skrevet 19. mars 2008 #4774 Skrevet 19. mars 2008 Får ikke håpe du blir forkjøla. Fødselen blir nok slitsom nok om man ikke skal være syk i tillegg. Her har naboen med ørebetennelse fått adgang forbudt i alle fall. Håper du får til venninne-treff da, tror jeg må prøve noe sånt her også, man kan bli litt ensom til tider.
Catus Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4775 Skrevet 19. mars 2008 Lurt å gi syke folk adgang forbudt ja. Tror de fleste har forståelse for det. Jeg har forresten ikke merket så mye mer til en eventuell sykdom. Hoster fortsatt litt, men nesa har iallfall ikke blitt verre. Så jeg tar det som et godt tegn. --- Det blir et litt amputert venninnetreff, da det bare er en venninne som kan komme i morra. Den samme som jeg traff i går, faktisk. Men det gjør ingenting, vi kan ha det koselig vi! Har bakt sjokoladekake i kveld som jeg tenkte å servere med iskrem i morra. Gleder meg allerede! De andre venninnene bor her i nærheten, så de kan inviteres på kake en annen dag i nærmeste fremtid.
Eeyore Skrevet 19. mars 2008 #4776 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei Vennen! Bare innom en liten tur fordi jeg er litt furt over at Toblerone har rappa bursdagen min som tippedato. Men jeg lar meg ikke stoppe og slenger inn et lodd på den 19. april jeg også Håper vi klarer å samstemme msn vår engang iløpet av påsken Kos deg med besøk! Endret 19. mars 2008 av Eeyore
Gjest Kardemomme Skrevet 21. mars 2008 #4778 Skrevet 21. mars 2008 (endret) God påske! Endret 21. mars 2008 av Kardemomme
Daria Skrevet 22. mars 2008 #4779 Skrevet 22. mars 2008 *innom og sjekker at jeg ikke har gått glipp av noe action...*
Catus Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #4780 Skrevet 23. mars 2008 Hei alle! Endelig tilbake etter en liten KG-pause. Jeg har hatt besøk av mamma ser dere, og da har jeg ikke kunnet komme innom her. Men ingenting spennende på gang altså. Koselig det har vært noen innom boka. Jeg kan fortsatt ikke sitere på denne maskinen, så jeg får heller svare dere en for en her. Eeyore: Der var du endelig!! Var det ikke typisk at vi klarte å unngå hverandre på MSN sist gang? Sånn går det når man er optatt på kjøkkenet med intens baking. Men vi satser på en liten prat neste gang. Godt å se deg tilbake her, forresten. Du har vært savnet! Og jeg er veldig glad for å høre at det går bedre med deg nå. Har tenkt masse på deg. :klemmer. Smile: Hei vennen! Koselig at du stikker innom! :-) Gopia: Takk for det! Og en god påske til deg også (det som er igjen av den ). Daria: Du har nok ikke gått glipp av noe action. Ikke mye spennende på gang her. Men jeg vil helst drøye litt til, så det passer meg bra det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå