Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg svinser innom da vettu, selv om jeg ikke er så god på å legge igjen spor etter meg :sjenert:

Så fiiin mage du har!!

Skrevet
Den har vokst!! Dette er gøy altså!! :hoppe:

Ja jeg trodde aldri en plass at det skulle bli "gøy" å legge på meg, men jaggu er det litt koselig! :ler:

Og hvis jeg bare mister det igjen etterpå, så er jo alt perfekt.. :sjenert:

jeg svinser innom da vettu, selv om jeg ikke er så god på å legge igjen spor etter meg :sjenert:

Så fiiin mage du har!!

Jeg er heller ikke så flink på å legge igjen spor. Jeg er innom hos de fleste for å titte litt og oppdatere meg, men ikke alltid jeg får til å skrive så mye. *lat* :sjenert:

Tusen takk for mageskryt! :-D

Gjest vimse
Skrevet

Jeg tror ikke fokuset på vekttap blir helt det samme når man har en liten en å tilbringe tiden sammen med... :riste::ler:

Skrevet

Oi, så fin mage du har! :hoppe:

Er blitt en del større siden sist ja! Man merker det liksom ikke selv før man tar bilde... Og da synes man som regel at man var bitteliten forrige gang! :fnise:

Skrevet
Jeg tror ikke fokuset på vekttap blir helt det samme når man har en liten en å tilbringe tiden sammen med... :riste::ler:

Jeg håper du har rett i det, for det hadde passet meg bra. Men det du indirekte sier, er at man egentlig ikke har tid til å tenke så mye på det.. :ler:

Oi, så fin mage du har! :hoppe:

Er blitt en del større siden sist ja! Man merker det liksom ikke selv før man tar bilde... Og da synes man som regel at man var bitteliten forrige gang! :fnise:

Tusen takk! :-D

Nei, jeg har ikke merket noen ting jeg. Har nesten vært i den tro at magemålet har stått stille. :ler:

Ser jo på bildene at jeg ikke er "enorm" som høygravid, og det gir meg en litt god følelse. Da jeg satt der med den positive testen i hånda, så jeg for meg at jeg kom til å bli diiger. Mamma har sagt det til meg, at jeg har en kropp som er "skapt til å være gravid" (brede hofter) og at jeg sikkert ikke kom til å bli av de minste. Det har jeg vel heller ikke blitt, men jeg er sannelig ikke veldig stor heller. :-D

Men hadde jeg hatt vann i kroppen, hadde jeg jo vært betraktelig større. Håper jeg slipper unna det resten av svangerskapet også. Har vært veldig heldig frem til nå, bank i bordet! ;)

Gjest vimse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hva man mener med tid til det :ler:

Men jeg tror, at man får et helt annet fokus, man skal bli kjent med et helt nytt menneske og en helt ny situasjon, så jeg tror egentlig det med seg selv og vekt blir litt nedprioritert.

Skrevet

Jeg tror du har helt rett i det, vimse. Klok, du! ;)

Skrevet

Ja, nå må du virkelig ta i mot komplimentene når du først får noen! :ler:

---

Nei, nå har jeg sittet her og sløvet så lenge, så nå må jeg komme i gang med noe fornuftig. Skal først gå på do (svært fornuftig), og deretter sette over en vaskemaskin og en oppvaskmaskin. Så får vi se hva jeg gidder etterpå.. :sjenert:

Gjest vimse
Skrevet

:fnise:

Bruk dagene til å kose deg og surre rundt du, er det ikke deilig!?!

*tusler ut for å finne ingredienser til lapskaus*

:sikle:

Skrevet

Jo, det er veldig deilig! Men litt frustrerende også, for jeg skulle gjerne gjort mer enn det jeg gjør i løpet av dagen. Men det verken tør eller orker jeg ikke, så det får bare være som det er.

Nå ruller iallfall vaskemaskinen med ett stk bitteliten babydyne og tre tennisballer inni. Kjører den gjennom to ganger, så burde alle kjemikalier fra produksjonen forsvinne. Er nå iallfall det som anbefales.

Oppvaskmaskinen er også i gang. Nå skal jeg bare sitte litt her før jeg finner på noe annet fornuftig jeg kan gjøre. *venter på at det skal dukke opp noe* :ler:

Skrevet
Ja, nå må du virkelig ta i mot komplimentene når du først får noen! :ler:

---

Nei, nå har jeg sittet her og sløvet så lenge, så nå må jeg komme i gang med noe fornuftig. Skal først gå på do (svært fornuftig), og deretter sette over en vaskemaskin og en oppvaskmaskin. Så får vi se hva jeg gidder etterpå.. :sjenert:

Dotur skal man ikke kimse av.. helt nødvendig i disse gravidtider... :ler:

Jeg har sovet lenge, og har ikke gjort noe fornuftig ennå jeg heller. Men har store planer om å rydde ut av oppvaskmaskinen, og så skal jeg jo lage middag senere i dag. Tror jeg skal rydde i fryseren også. Der er det mye rart og glemt tror jeg.

Når man først setter seg på KG, kommer man seg jo ikke bort! :ler:

Skrevet
Nå ruller iallfall vaskemaskinen med ett stk bitteliten babydyne og tre tennisballer inni. Kjører den gjennom to ganger, så burde alle kjemikalier fra produksjonen forsvinne. Er nå iallfall det som anbefales.

Tennisballer? :klø: Er det noe lurt jeg ikke har fått med meg?

Gjest vimse
Skrevet

Tipper Bippe vasker babydundyne ;) Noen sier de skal vaskes med tennisballer mens andre sier de skal tromles med tennisballer. Jeg gjorde ikke noen av delene, og de to små dynene ble akkurat like fine :) Men jeg kjørte de et par ganger i trommelen, men de tørket ikke helt, så de måtte henge en stund allikevel. Og våte dundyner lukter rart :forvirret:

Du vasker to ganger ja. Jeg fikk også det med meg en vei, men syntes det hørtes litt drøyt ut, så jeg snakket med noen, og de hadde ikke vasket dynene i det hele tatt, så jeg vasket de bare en gang, men tok på en ekstra skylling. Litt ekkelt med dette fikseringsmiddelet, men som den ene sa, det skal jo dynetrekk på utsiden også, så da stolte jeg på at det holdt med den ene gangen..

Skrevet
Dotur skal man ikke kimse av.. helt nødvendig i disse gravidtider... :ler:

Jeg har sovet lenge, og har ikke gjort noe fornuftig ennå jeg heller. Men har store planer om å rydde ut av oppvaskmaskinen, og så skal jeg jo lage middag senere i dag. Tror jeg skal rydde i fryseren også. Der er det mye rart og glemt tror jeg.

Når man først setter seg på KG, kommer man seg jo ikke bort! :ler:

Jeg skal også lage middag, så det er en av de fornuftige tingene jeg har planer om. Må bare finne ut av hva jeg skal lage først. I går var det bollefrikasse; kanskje noe med kyllingfilet i dag? *tenke litt til*

Fryseren ja, den tør jeg nesten ikke tenke på. Det er sikkert masse rart oppi min også. Men det orker jeg ikke ta i dag.. ;)

Tennisballer? :klø: Er det noe lurt jeg ikke har fått med meg?

Jeg har blitt rådet til å vaske dyner og puter sammen med tennisballer, for å unngå at fyllet i dem samler seg i klumper. Ballene skal "slå" fyllet på plass slik at det blir fint og jevnt. ;)

Tipper Bippe vasker babydundyne ;) Noen sier de skal vaskes med tennisballer mens andre sier de skal tromles med tennisballer. Jeg gjorde ikke noen av delene, og de to små dynene ble akkurat like fine :) Men jeg kjørte de et par ganger i trommelen, men de tørket ikke helt, så de måtte henge en stund allikevel. Og våte dundyner lukter rart :forvirret:

Du vasker to ganger ja. Jeg fikk også det med meg en vei, men syntes det hørtes litt drøyt ut, så jeg snakket med noen, og de hadde ikke vasket dynene i det hele tatt, så jeg vasket de bare en gang, men tok på en ekstra skylling. Litt ekkelt med dette fikseringsmiddelet, men som den ene sa, det skal jo dynetrekk på utsiden også, så da stolte jeg på at det holdt med den ene gangen..

Det er ikke dundyne, bare fiber. Kanskje man ikke trenger tennisballer da? :klø:

Men jeg gjør det likevel jeg, bare for å være på den sikre siden. Slenger dem vel med i trommelen også, bare for å toppe det helt. :ler:

Jeg gidder ikke å tørke dem mellom hver gang jeg vasker altså, kjører bare to vaskeprogram etter hverandre. Den første litt lengre enn den andre. Jeg regner med at det strengt tatt ikke er nødvendig, men når jeg først har så god tid til slikt så gjør jeg det like godt på den måten. ;)

Jeg ser jeg er glad i "så"... :forvirret:

:fnise:

Det la jeg ikke merke til engang, før du sa det. Slike ting er derfor like greit å holde for seg selv.. :ler:

Gjest vimse
Skrevet

Ja der sa du noe, tennisballer til fiber ja, det har jeg ikke tenkt på :fnise:

Skrevet

Tenk at jeg kunne lære super-husmoren vimse noe om vasking!

*smart*

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...