Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Sukk, jeg har sovet elendig i natt. Igjen..

Jeg la meg med godt mot i går kveld, men fikk så vannvittig kløe på det ene beinet at jeg bare lå og vred meg og krafset for å lindre (fikk litt angst for at svangerskapskløen skulle komme tilbake). I tillegg fikk jeg halsbrann, og på toppen av det igjen så romsterte Junior så at jeg ikke klarte å slappe av. Så jeg måtte rett og slett bare stå opp. Jeg halvveis satt og halvveis lå i sofaen i stua og så på TV til klokka var halv tre. Først da følte jeg at jeg kunne gå å legge meg igjen. Sov faktisk helt frem til kl åtte da, men da våknet jeg og fikk ikke sove mer. Tror jeg kommer til å bli en smule trøtt i dag.. :forvirret:

Og den halsbrannen kan jeg vel egentlig bare takke meg selv for, jeg spiste nemlig litt for mange boller i går kveld.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må tippe jeg også! Egentlig så er 1.april en bra dag for da husker alle deg :sjarmor: .... Tja, jo går for den selv om det er litt før tiden og jeg tviler på den kommer da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tippe jeg også! Egentlig så er 1.april en bra dag for da husker alle deg :sjarmor: .... Tja, jo går for den selv om det er litt før tiden og jeg tviler på den kommer da! :ler:

1.april? :overrasket:

Det var litt tidlig, vet ikke helt om jeg har lyst å føde såå snart altså.. :ler:

Men det er notert!

Alle i mars/april-klubben har visst sovet dårlig i natt. Får håpe du får sove bedre denne natta!

Takk for det. Jeg sov nok bedre i natt, selv om det ikke ble helt optimalt nå heller. Våknet mange ganger i løpet av natta og våknet veldig tidlig på morgenen. :sukk:

Jeg begynner å kjenne at det er tungt å kun kunne sove på den ene eller den andre siden. Jeg kjenner nakken min blir litt øm og stiv av det. Savner det å ligge på magen og på ryggen! *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde mannen fri fra jobb, så vi har faktisk tilbrakt dagen sammen. Vi har blant annet vært og kjøpt lammeskinn som vi kan bruke i kurva og vogna. De hadde tilbud på det på Barnas hus. I samme slengen kjøpte vi en overmadrass til reisesenga. Fikk også hentet madrassen (til sprinkelsenga) vi bestilte for to uker siden. I og med at vi har en gammel seng, måtte vi spesialbestille madrassen. Standardmålene har visst endret seg med årene. :)

Ellers har vi spist pizza sammen, det var koselig. :hjerte:

Da vi kom hjem, fikk vi besøk av to kamerater. De ble et par timers tid, og mannen ble med dem ut etterpå. Det er helt greit, for i dag har jeg faktisk vært sammen med ham. Dessuten er jeg så trøtt og sliten nå, at jeg nok ikke hadde orket stort uansett.

I tillegg krangler bekkenet fælt i dag. Jeg støvsugde 2.etasje i går, og det kjenner jeg at ikke var så lurt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker! :hoppe:

Nærmer seg nå ;)

Høres ut som om dere begynner å komme i orden. Vi har også gammel seng, får se hvordan vi gjør det med madrass... Kan jo bare skjære den til også.

Støvsuging er ikke alltid like lurt, nei. Det har jeg også fått erfare :fnise: Bekkenet mitt har vært ganske snilt hele veien da, så litt må det få lov til å protestere.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 uker! :hoppe:

Nærmer seg nå ;)

Høres ut som om dere begynner å komme i orden. Vi har også gammel seng, får se hvordan vi gjør det med madrass... Kan jo bare skjære den til også.

Støvsuging er ikke alltid like lurt, nei. Det har jeg også fått erfare :fnise: Bekkenet mitt har vært ganske snilt hele veien da, så litt må det få lov til å protestere.

Ha en fin dag :)

Ja, nå nærmer det seg veldig! Og med tanke på at de i klubben som har født til nå har født tidlig, er det kanskje ikke så mye som fem uker igjen en gang.. :dåne:

Vi har ikke så mye igjen før vi har alt på plass, nei. De fleste store tingene er i boks. Må bare en tur på apoteket snart for å kjøpe inn litt smådill som er kjekt å ha. Det er godt å endelig føle at vi ikke mangler så mye, og lillegutt kan egentlig bare komme nå. Selv om jeg foretrekker at han blir innendørs noen uker til. ;)

Bekkenet mitt har jeg kjent siden uke 10, faktisk. Men det har ikke vært så galt hele tiden. Det var først i uke 28 det slo inn for fullt, og det har i grunnen kranglet hver eneste dag siden det. Håper bare jeg slipper unna etter fødselen, det er jo mange som sliter med ettervirkninger i lang tid etterpå.

Men her prøver vi å tenke positivt og håpe det beste! :tommelopp:

Kommer ikke helt over hvor fort svangerskapet ditt går altså :fnise:

Ikke jeg heller! Det har gått knallfort! Skjønner ikke hvor tiden blir av.. :klø:

:vinke:

innom og sier hei!

Koselig du stikker innom. Hei til deg også! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin helg med mye sosial kontakt. Mannen hadde fri hele helga, og det var godt. Vi gjorde ikke så mye på lørdag, da satt vi stort sett i sofaen og koste oss hele dagen. Men det var litt godt det, for vi var ganske slitne begge to.

Men jeg hadde iallfall energi til å lage lasagne til middag, og en kompis av mannen kom løpende med en gang da han hørte det. :ler:

Det er jo veldig hyggelig at folk liker maten min, da. ;)

Søndag var vi selv på besøk om kvelden. Verten satt og dampet på tobakken sin hele kvelden da, det var det eneste som ikke var så veldig greit. Men ellers var det hyggelig.

Det er godt å komme seg litt ut, særlig når jeg sitter alene innendørs hele dagen. Ikke så lett å komme seg noen vei uten lappen og med et bekken som ikke samarbeider er det begrenset hvor mye jeg kan ut å gå. Ingen av venninnene mine som har fri på dagtid heller, så det er i grunnen ikke så mange å treffe. Godt jeg har KG, da! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en natt uten særlig god søvn..

Men jeg sov faktisk overraskende godt natt til i går da, og det var særdeles deilig! Håper på en slik natt igjen om ikke så lenge. :-D

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Holder på å vaske diverse babyting nå, sånn som sengetøy, pledd og klær.

Også bitte-bitte-små sokker og luer! Sokkene er så søte der de bare så vidt er store nok til å henge over tørkestativet. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Holder på å vaske diverse babyting nå, sånn som sengetøy, pledd og klær.

Også bitte-bitte-små sokker og luer! Sokkene er så søte der de bare så vidt er store nok til å henge over tørkestativet. :rødme:

:rødme: åh.. små klær og små sokker er jo bare skjønt da.... blir helt varm inni meg når jeg henger opp bodyer til tørk. Håper vi beholder den gode følelsen etter at beibisene er født også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har også vaska babyklær i dag. Er morsomt å henge opp tøy da. :ler:

Jeg er ikke så sosial jeg heller. Kommer meg liksom ikke noen plass! Så du er ikke alene om å ha KG som bestevenn :fnise:

Håper du sover godt i natt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: åh.. små klær og små sokker er jo bare skjønt da.... blir helt varm inni meg når jeg henger opp bodyer til tørk. Håper vi beholder den gode følelsen etter at beibisene er født også

Jeg regner med den gode følelsen kommer til å sitte i en stund, ja. Men bare vent, til vi i stedet vasker de svette og skitne tennissokkene til sønneslampene våre i tenårene. Spørs om den gode følelsen er like sterk da? :fnise:

Åh, jeg har også vaska babyklær i dag. Er morsomt å henge opp tøy da. :ler:

Jeg er ikke så sosial jeg heller. Kommer meg liksom ikke noen plass! Så du er ikke alene om å ha KG som bestevenn :fnise:

Håper du sover godt i natt :kose:

Ikke så verst at klesvask blir morsomt, egentlig! Vi får nyte akkurat det der så lenge det varer!

Det er godt vi har felles venner da, imli! ;)

Jeg håper også det blir en bedre natt i natt enn det ble i går. Det er nesten så jeg gruer meg litt til å legge meg, for jeg vet liksom at jeg kommer til å ligge leeenge før jeg endelig får sove. Det er litt frustrerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, jeg kjeder meg. Mannen kom hjem fra jobb, spiste middag og dro rett ut igjen.. :sukk:

Da er det godt jeg har KG til å holde meg med selskap.

Huff, følte meg plutselig som DEN taperen uten venner her. :ler:

Ellers har jeg det helt fint altså! :fnise:

Har hatt MASSE kynnere i dag, forresten. Synes de har kommet og gått hele tiden. Men heldigvis er de ikke vonde, så det er ikke fødsel på gang riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

God morgen..

Sov dårlig i natt også. Slet med halsbrann og kribling i kroppen. Klarte ikke å sovne da jeg la meg, og i frykt for å holde mannen våken sto jeg like godt opp og satte meg i stua med et blad. Gikk og la meg i halv to-tida. Sovnet til slutt, men våknet igjen kl seks. Etter det har jeg ikke sovet. Håper jeg får til en liten dupp i løpet av dagen i dag, det hadde gjort godt.

Nå sitter jeg og spiser frokost og drikker kakao. Tok forresten et nytt magebilde før jeg begynte på frokosten. Regner med folk er nysgjerrige, så jeg legger det like godt ut med en gang. ;)

Magebilde 35 + 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-D

Den har visst vokst litt.. Jeg merker ikke særlig stor forskjell på magen selv, for jeg ser den jo hver dag. Men da jeg kikket på magebildet mitt fra uke 28, ser jeg jo at den har vokst betraktelig. Litt morro å plutselig oppdage det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...