Vannmelon Skrevet 28. februar 2008 #4621 Skrevet 28. februar 2008 Himmel, så mye som skjer mellom hver gang jeg er her inne. Tippeliste? Må tippe jeg og, da. Tipper 15. april, jeg. Gratulerer så mye med nyinkjøpte babyting. Har det gått opp for deg at du snart sitter med et lite nurk i armene og ikke i magen?
Catus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4622 Skrevet 28. februar 2008 Jeg stemmer for Oslo-tur Og i en helt urelatert kommentar kan jeg opplyse om at jeg har fri de to neste mandagene... Oslo-tur :juhu: Ser ut til at det ble helt enstemmig i starten, gitt. Og selvsagt var den kommentaren din heeelt urelatert, Daria. Koselig at dere har lyst til å dra meg østover! :-D
Skravla Skrevet 28. februar 2008 #4623 Skrevet 28. februar 2008 Ser ut til at det ble helt enstemmig i starten, gitt. Og selvsagt var den kommentaren din heeelt urelatert, Daria. Koselig at dere har lyst til å dra meg østover! :-D Klart vi vil ha deg her.
Catus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4624 Skrevet 28. februar 2008 Ut fra egen erfaring hadde jeg venta med amme-BH til etter fødsel, jeg gikk opp to str over natta.... Og de amme-BHène jeg hadde kjøpt var altfor små. Takk for tipset! Kanskje jeg skal vente til etter fødselen med å kjøpe BH, da. Men jeg bør kanskje kjøpe én allerede nå (i en litt stor størrelse), da jeg ellers ikke vet hva jeg skal gå med i mellomtiden. Vil ikke klare å gå uten BH, iallfall. *au* Vi får se hva jeg gjør!
Catus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4625 Skrevet 28. februar 2008 *hysjer på Angelou* Vi prøver jo å lokke Bippe til Oslo... Ja, men hvis hun venter til etter fødsel får dere jo se baby`n også Lurt...... Stemmer for Oslo tur etter fødselen. Og der endret dere mening, ja! Ikke så mye som skal til.. Jeg ville gjerne kommet en tur til Oslo med Junior altså, men jeg kjører ikke bil, så det kan bli litt tungvindt for meg. Men vi får se, kanskje en gang. Man skal iallfall aldri si aldri!
Catus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4626 Skrevet 28. februar 2008 Himmel, så mye som skjer mellom hver gang jeg er her inne. Tippeliste? Må tippe jeg og, da. Tipper 15. april, jeg. Gratulerer så mye med nyinkjøpte babyting. Har det gått opp for deg at du snart sitter med et lite nurk i armene og ikke i magen? Ja, tiden får kjempefort! Det er bare litt over 6 uker igjen, men det har ikke gått helt opp for meg enda. jeg forstår liksom ikke helt at det bor noen inni magen min, og at vi om kort tid får vår egen lille baby som skal bo hjemme hos oss og som vi skal ha ansvaret for i ørten år fremover! :dåne: Tror jeg har sagt det før, men jeg tviler på at det går opp for oss før vi sitter alene i bilen med ham på vei hjem fra sykehuset. Tippedato skal noteres!
Gjest vimse Skrevet 28. februar 2008 #4627 Skrevet 28. februar 2008 Vi er to ikke så langt unna som kjører bil
Skravla Skrevet 28. februar 2008 #4628 Skrevet 28. februar 2008 Vi er to ikke så langt unna som kjører bil Lurt.
Daria Skrevet 29. februar 2008 #4629 Skrevet 29. februar 2008 Vi er to ikke så langt unna som kjører bil Storinnrykk til hovedstaden :juhu: Ellers så skjønner jeg ikke helt dette med før ELLER etter fødsel. Det heter ikke enten/eller -det heter både/og...
Catus Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4630 Skrevet 29. februar 2008 Vi er to ikke så langt unna som kjører bil Knallgod idé! Vi får ta en tur østover en gang, det hadde vært veldig morro. Lurt. Ja, vimse slår til sånn en gang i blant. Storinnrykk til hovedstaden :juhu: Ellers så skjønner jeg ikke helt dette med før ELLER etter fødsel. Det heter ikke enten/eller -det heter både/og... Du skal ha i både pose og sekk, du? Makan til storforlangende, altså!
Catus Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4631 Skrevet 29. februar 2008 Jeg sitter og koser meg med frokost. Jeg slo på stortromma i går og kjøpte brød på det som er kjent som byens beste bakeri. Og makan til godt brød har jeg ikke smakt på lenge! Godt og grovt med en herlig smak! Kunne nesten spist frokost i mange timer, tror jeg. Men det spørs om det hadde vært plass til det, for med over to kilo baby i magen blir det fort fullt. Men LITT til kan jeg nok få presset ned..
Catus Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4632 Skrevet 29. februar 2008 Fikk forresten en kjip nyhet i dag. Mannen må opereres. Vil ikke skrive her for hva (er litt paranoid), men det er ikke noe veldig alvorlig altså. Det er bare det at det ikke er lenge siden sist han måtte opereres for noe annet, og det er så kjedelig at han aldri får slippe slike ting. Stakkars mannen min.. Håper bare at han ikke får operasjonsdato midt i fødselen min. Da må han nesten kunne utsette operasjonen. Regner med at sykehuset forstår det og godtar det som en god grunn for utsettelse?
Daria Skrevet 29. februar 2008 #4633 Skrevet 29. februar 2008 Du skal ha i både pose og sekk, du? Makan til storforlangende, altså! Selvfølgelig Fikk forresten en kjip nyhet i dag. Mannen må opereres. Vil ikke skrive her for hva (er litt paranoid), men det er ikke noe veldig alvorlig altså. Det er bare det at det ikke er lenge siden sist han måtte opereres for noe annet, og det er så kjedelig at han aldri får slippe slike ting. Stakkars mannen min.. Håper bare at han ikke får operasjonsdato midt i fødselen min. Da må han nesten kunne utsette operasjonen. Regner med at sykehuset forstår det og godtar det som en god grunn for utsettelse? Snakk med sykehuset, så ordner sikkert det seg. Tror de fleste har forståelse for at fødsel har prioritet framfor det meste annet.
Catus Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4634 Skrevet 29. februar 2008 Ja, for det er jo ikke slik at jeg bare kan knipe igjen frem til han er ferdig operert og utskrevet fra sykehuset. Jeg kan jo sikkert prøve, men tviler på at det blir særlig vellykket!
monja Skrevet 29. februar 2008 #4637 Skrevet 29. februar 2008 Så kjipt at mannen din må opereres, men jeg er sikker på at sykehuset forstår argumentet med fødsel og kan utsette operasjonen. Håper dere får en fin helg
Gjest vimse Skrevet 29. februar 2008 #4638 Skrevet 29. februar 2008 Ja, vimse slår til bestandig! Kan ikke for at jeg er et oppkomme av gode ideer! Fikk forresten en kjip nyhet i dag. Mannen må opereres. Usj, kjedelig Men det går nok bra, både med fødsel og alt. Må han bruke lang tid etter operasjonen for å bli bra?
Catus Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4639 Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke det er å anbefale heller... Nei, det tror ikke jeg heller. *au* :hår: innom for å si hei og ønske god helg! Tusen takk og god helg til deg også! :-D Så kjipt at mannen din må opereres, men jeg er sikker på at sykehuset forstår argumentet med fødsel og kan utsette operasjonen. Håper dere får en fin helg Ja, jeg regner med at de forstår det. Men det pleier vel å være ganske lang ventetid på operasjoner som ikke er akutte, så det skjer sikkert ikke noe før Junior uansett er trygt ute. Kan ikke for at jeg er et oppkomme av gode ideer! Hey! Juksepave! Hvorfor finnes det ikke en regel som forbyr manipulering av sitater? Usj, kjedelig Men det går nok bra, både med fødsel og alt. Må han bruke lang tid etter operasjonen for å bli bra? Om han må bruke lang tid på rekonvalensen, vet vi ikke enda. Jeg regner egentlig ikke med det, men han må til spesialist for å høre mer om inngrepet før vi vet noe sikkert. Fastlegen kunne ikke si så mye. Men vi er sikre på at dette vil gå veldig bra!
Catus Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4640 Skrevet 1. mars 2008 34 uker i dag! Bare 6 uker igjen til den store dagen! *hvor blir tiden av?*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå