Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Gjest Turbotøsa
Skrevet (endret)
Og jeg vedder en tier på at søs tipper den 10. hun også :ler:

:jepp:

:fnise:

Endret av Turbotøsa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte meg vel det, ja! :ler:

Og det er notert!

--------

Nå har det blitt uvanlig sent for min del, og jeg skal hoppe i køya nå. Det var veldig koselig med mamma og venninnene hennes i dag. Hun ene hadde strikket et kjempefint hentesett til oss. Jakke, bukse med seler og sokker i blått. Kjempesøtt! Må bare kjøpe en lue å ha til, så er det i boks. :)

I morra drar jeg og mannen til Sverige sammen med et vennepar. Håper på å få kjøpt inn resten av de store tingene til babyen. Vi blir borte helt til søndag. Kjenner jeg gleder meg stort til å komme ut på tur! Har sittet inne for lenge nå..

Men nå går jeg og legger meg. Ha en god helg, alle sammen! :klemmer:

Skrevet

Har jeg ikke tippet? :hakeslepp:

19. april tipper jeg.

Håper du får en flott fredag :klemmer:

Skrevet

Vi er hjemme fra Sverige. Det ble en kjempefin tur, vi koste oss masse alle fire (eller seks, da :ler:). Det ble kjøpt både babyutstyr og kjøtt, så nå er vi fornøyde! Sparte masse!

Jeg er helt utslitt nå, så jeg tror ikke jeg orker å skrive noe særlig. Har sittet og lest litt i diverse dagbøker for å oppdatere meg, men har ikke krefter til å legge igjen spor i kveld. Tar det heller igjen til uka.

Tenkte å legge meg om ikke så lenge, er så trøtt at jeg har sandpapir i øyelokka. :Gjesp:

Skrevet (endret)

Sukk, jeg får ikke sove! Våknet rett før halv fire da jeg måtte snu meg i senga. Jeg kjente jeg også likegjerne kunne gå på do. Etter doturen ble jeg bare liggende å vri meg. Etter en hel time stod jeg opp. Så ingen vits i å bare ligge og irritere meg og bli mer og mer frustrert.

Så nå sitter jeg her for å se om jeg kan bli litt trøtt. Håper ikke det tar så lang tid, for jeg har lyst til å ligge i senga mi og sove! :sur:

Endret av Bippe
Skrevet

Usj, jeg har ikke blitt trøtt enda. Men jeg tror jeg skal avslutte her, gå på do og forsøke å legge meg i senga. Kommer til å bli sååå trøtt i morra, dersom jeg ikke klarer å sove mer i natt. Men håper på det beste!

Skrevet

God morgen..

Fikk sove til slutt. Men våknet selvsagt da mennen stod opp for å gå på jobb, ca i halv ni-tiden. Klarte ikke å sovne igjen før han hadde dratt, og da ringte selvsagt telefonen en halvtime etterpå. Det var jordmor som ville flytte litt på timen vi har hos henne til torsdag. Så dermed fikk jeg ikke sove likevel.

Mistenker at jeg kommer til å være litt trøtt i dag.. :Gjesp:

Skrevet

Du får ta deg en middagshvil -det er ikke så nøye med døgnrytme når man ikke må på jobb ;)

Skrevet
Du får ta deg en middagshvil -det er ikke så nøye med døgnrytme når man ikke må på jobb ;)

Det er sant det. Jeg elsker å ikke jobbe! :sjarmor:

..iallfall forløpig. Mulig det blir litt lange dager etterhvert, men jeg tror i grunnen jeg kommer til å nyte det! ;)

Kjedelig å ikke få sove. Ta deg en middagslur!

Ja, det vurderer jeg faktisk å gjøre nå. Er kjempetrøtt i dag også.

Skrevet

Jeg har vært på jobb i hele dag. Kjenner på kroppen at det ble en litt for lang dag, for jeg er SLITEN! Men nå er jeg faktisk ferdig med all rydding i papirene mine og på kontoret. Det betyr at jeg ikke må på jobb igjen før om et helt år! :hoppe:

Det føles litt rart, men mest av alt er det fantastisk deilig! Jeg kjenner jeg trenger en pause fra jobben. Har jobbet 100% i 5,5 år uten noen pauser, så det er kanskje ikke så merkelig at jeg føler det sånn.

Hurra for å være ferdig på jobb!! :juhu:

Skrevet

Jeg har forresten glemt å fortelle om Sverigeturen vi hadde i helga. Kort sagt var det en kjempefin tur, vi koste oss veldig! Kjørte inn på fredag ettermiddag, det tar jo noen timer å kjøre så vi tok mange stopp underveis. Slik blir det med to gravide damer på tur. Tissepauser og strekke-på-stive-bein-og-rygg-pauser. :ler:

Lørdagen gikk med til shopping. Fikk handet masse babyutstyr, bl.a stellebord, regntrekk og insektsnett til vogna, uro, voksipose, stelleveske, kjørepose, reiseseng og diverse smådill. Det var så gøy, for til og med mennene var veldig engasjerte i shoppingen. Tror det hjelper litt når de har selskap av andre menn, og ikke føler de blir dratt rundt av oss kvinnfolk.. :ler:

Tror vi sparte en del penger på babyutstyret, faktisk. Selv om det kanskje var venneparet vårt som sparte mest. De kjøpte helt ny vogn som koster nesten 8.000,- i Norge, mens den i Sverige kostet kun 5.500,-. Og det i svenske kroner, slik at kursen på toppen av alt kommer til fratrekk. Ikke verst!

Ellers koste vi oss med mye god mat på turen, og satt i flere timer og skravlet og spiste på diverse steder. Kjempekoselig! :)

Søndagen ble stort sett tilbrakt i bilen på vei hjemover. Men vi kjørte innom diverse butikker først, slik at vi fikk handlet med oss litt kjøtt og godteri. Ingen fullendt harrytur uten det, vel! :ler:

Skrevet

Var hos jordmor i dag. Alt står bra til med både meg og babyen. SF-målet mitt hadde sunket litt da. Jeg har lagt nøyaktig på den røde streken hver gang til nå, men i dag lå jeg litt under. Jordmor mente det kunne ha med å gjøre at babyen beveger seg nedover i bekkenet. Han er ikke helt festet enda, men det er nok ikke mye om å gjøre. Skal til legen om to uker, satser på at han er festet da! :-D

Ellers fikk jeg handlet litt i byen. Kjøpte lue til hentesettet, en pyjamas, sprinkelbeskytter til senga, pute til spisestolen, krabbeteppe, gaskluter og smekker. Det meste ble kjøpt på Spar Kjøp, så det var billige ting. Nå er det ikke mye igjen som vi mangler! Og det kjennes deilig. Kan slappe litt mer av nå.

Det eneste viktige jeg fortsatt mangler er en amme-BH. Men jeg har en så vanskelig størrelse at jeg ikke finner noe her i byen. Enten må jeg bestille på postordre fra England, eller så må jeg rett og slett dra til Oslo. Kjenner at en Oslo-tur ikke frister så mye akkurat nå, men det er jo ikke så lett å bare bestille heller. Jeg har jo ingen anelse om hvilken størrelse jeg må ha.

Argh! Hvorfor kan jeg ikke ha "normale" pupper? :sur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemmer for Oslo-tur :sjarmor:

Og i en helt urelatert kommentar kan jeg opplyse om at jeg har fri de to neste mandagene...

Skrevet
Jeg stemmer for Oslo-tur :sjarmor:

Og i en helt urelatert kommentar kan jeg opplyse om at jeg har fri de to neste mandagene...

Oslo-tur :juhu:

Skrevet

Ut fra egen erfaring hadde jeg venta med amme-BH til etter fødsel, jeg gikk opp to str over natta.... Og de amme-BHène jeg hadde kjøpt var altfor små.

Skrevet

*hysjer på Angelou*

Vi prøver jo å lokke Bippe til Oslo... ;)

Skrevet

Ja, men hvis hun venter til etter fødsel får dere jo se baby`n også ;)

Skrevet

Ja, men hvis hun venter til etter fødsel får dere jo se baby`n også ;)

Lurt......

Stemmer for Oslo tur etter fødselen. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...