smile Skrevet 17. november 2006 #441 Del Skrevet 17. november 2006 for helg!!! Og nå er jeg her for å skravle altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. november 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 17. november 2006 Men nå må jeg stikke. For nå er mannen på vei hjem med god frokost til oss.. Vi må ta det igjen litt senere, smile! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. november 2006 #443 Del Skrevet 17. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. november 2006 #444 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, for nå fikk jeg ikke lyste på sjokolade liksom.... Får kose meg med denne gulerotmuffinen så lenge Ha en fin helg Bippejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. november 2006 #445 Del Skrevet 17. november 2006 hm.... her ble det skravling i dag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. november 2006 #446 Del Skrevet 17. november 2006 Det synes ikke jeg Makan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. november 2006 #447 Del Skrevet 17. november 2006 kuk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. november 2006 #448 Del Skrevet 17. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. november 2006 #449 Del Skrevet 17. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 18. november 2006 #450 Del Skrevet 18. november 2006 Hei snuppa! Åssen går det med den gravide? Er formen din fortsatt nokså bra? ← Måtte lete meg litt bakover for å finne dette innlegget ja.... Alt er bra. Tror folk irundt meg begynner å bli bra utålmodige snart. holder på å få meldinger støtt og stadig " skjer det noe snart?" og "merker du noe?" Åhh.. kan ikke den ungen ha seg ut, så de slutter å mase!!! Idag skal vi på julemesse. hele samfunnshuset er samlet med folk som selger julepynt og diverse annet som de har laget selv... pluss salg av kaker såklart! Koselig, en liten forsmak på julen, som de bruker å ha hvert år. Så vi snakkes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. november 2006 #451 Del Skrevet 18. november 2006 Hvor er du Bippe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. november 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 19. november 2006 Hei jenter! På fredag var jeg i byen på ettermiddagen, samt sosialiserte med mannen på kvelden. I går tilbrakte jeg 8 timer med svigermor.. Først på shopping med henne alene, deretter var hun på middag hos oss. Jeg og mannen var utslitte etter hun hadde reist hjem. Vi satt i sofaen begge to og koste oss med pizza, sjokolade og film. I dag har vi ingen planer. Mannen er på en kjapp vift sammen med en kamerat. Regner med de er tilbake her om en halvtimes tid. I mens stikker jeg innom her. Må jo utnytte de små mulighetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. november 2006 #453 Del Skrevet 19. november 2006 You're here!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. november 2006 #454 Del Skrevet 19. november 2006 Ikke fått noe tantebesøk enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2006 #455 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg har vært på Sverigetur og hamstert godis, så dette blir en toppers dag! Fri, mann, sofa, TV og smågodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. november 2006 #456 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg skal bake sjokoladeboller etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. november 2006 #457 Del Skrevet 19. november 2006 hva var adr. din sa du vimse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. november 2006 #458 Del Skrevet 19. november 2006 Kommer du innom og plukker opp meg på veien, Smile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. november 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 19. november 2006 Ikke fått noe tantebesøk enda??? ← Nei, ingenting. Er på dag 89 nå.. Jeg har vært på Sverigetur og hamstert godis, så dette blir en toppers dag! Fri, mann, sofa, TV og smågodt ← Høres ut som en helt perfekt dag! :-D Jeg skal bake sjokoladeboller etterpå ← Ååååhhh!!! hva var adr. din sa du vimse??? ← Jeg vet, jeg vet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. november 2006 Forfatter #460 Del Skrevet 19. november 2006 Har hatt besøk av en kompis helt til nå. Har skravlet, spist pannekaker og sett på TV. Nå skal jeg bare titte litt her før jeg skal legge meg. Er trøtt, og føler for å lade opp til en ny arbeidsuke. Har ikke lyst til å gå på jobb i morra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå