Catus Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4521 Skrevet 10. februar 2008 Jo, det er vel det. Men synes det er måte på, særlig på en lørdag. Jeg tror forresten det blir en tidlig kveld i kveld også. Kanskje ikke like tidlig som i går, men likevel. Har hatt en fin dag i dag. Fikk vasket garderobeskapet, men rakk ikke å overflytte alt av klær. Vi fikk nemlig besøk av et vennepar, og ble sittende å skravle. Nå har jeg og mannen spist middag, og jeg har blitt så trøtt at jeg ikke orker å gjøre mer, så resten av klærne får vente. Nå er det sløving resten av kvelden.
Catus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4522 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Det ble litt senere i går, tror jeg la meg sånn i ti-tida. Da var jeg nokså trøtt. Men jeg har ikke sovet særlig bra. Tok litt tid før jeg sovnet, pluss at jeg våknet da klokka var kvart over tre. Da fikk jeg ikke sove igjen før en time før jeg skulle stå opp. Lå bare og vrei meg og ble mer og mer frustert over å ikke få sove. Jeg kjenner jeg er trøtt i dag, men regner med at det verste kommer i morra. Endret 11. februar 2008 av Bippe
Gjest imli Skrevet 11. februar 2008 #4523 Skrevet 11. februar 2008 Æsj, fikk ikke sove i går kveld jeg heller, til torss for at jeg var utrolig trøtt. Så da er jeg litt zoombie i dag Hvordan går det med jobb og sånt for deg nå da?
Catus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4524 Skrevet 11. februar 2008 Uh, da var jeg stappmett i magen! Rakk ikke å spise lunsj på jobb i dag, så jeg var sulten som en ulv da jeg kom hjem. Har slukt fire () store skiver med leverpostei, agurk og salat. Kjenner det ikke er plass til en smule til inni der! Hmm, lurer på hva jeg skal lage til middag i dag. Har en boks med fiskeboller stående i skapet. Vet det ikke blir så populært hos mannen, men det er sunt med fisk. Og det må vi ha en gang i blant. Spiser dessverre alt for lite av det.
Catus Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4525 Skrevet 11. februar 2008 Æsj, fikk ikke sove i går kveld jeg heller, til torss for at jeg var utrolig trøtt. Så da er jeg litt zoombie i dag Hvordan går det med jobb og sånt for deg nå da? Huff, det er så tungt og frustrerende når man ikke får sove! Man ligger der og vil så gjerne, men det går bare ikke! Jeg kjenner jeg er trøtt i dag, men jeg får som regel den verste støyten to dager etterpå. Så i morra sviver jeg nok rundt som en zombie jeg også. Godt jeg ikke har så mange avtaler på jobb.. På jobb går det sånn tålig greit. Jeg kjenner jeg blir sliten av det, og kjenner det også i bekkenet dersom jeg må sitte lenge i møter. Der er det ofte litt harde stoler som ikke er sp snille med verken rygg eller bekken. Ellers føler jeg vel ikke at arbeidsoppgavene mine har blitt redusert nok i forhold til sykemeldingen, så jeg stresser litt den tiden jeg er på jobb. Jeg kjenner også at jeg har en del kynnere for tiden. Det varierer noe fra dag til dag, men er jeg stresset en dag kommer de hyppigere. Jeg skal på legekontroll til fredag, og er spent på hva legen sier om situasjonen min da. Jeg har jo mest lyst til å jobbe videre i 50 %, men sier slett ikke nei til en utvidet sykemelding dersom hun vurderer behovet for det.
Sense Skrevet 12. februar 2008 #4526 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vet om noen som skal til Kristiansand i maaaai...
Daria Skrevet 12. februar 2008 #4527 Skrevet 12. februar 2008 Herreli, legge seg kl ni på en lørdagskveld! Er det sånn det er å bli gammel? Ingen stressing på jobb 50% sykemelding betyr at du skal jobbe 50% av vanlig mengde, ikke at du skal presse inn 75% mengde på 50% tid...
Trampe Skrevet 12. februar 2008 #4528 Skrevet 12. februar 2008 Helt enig med Daria!! Det er så utrolig lett å stresse når man er litt sykemeldt.. Jeg vet at jeg ville gjort det, derfor er jeg fullt sykemeldt og ikke halvt. For jeg vet at jeg da ville jobba 100%, bare fått halvparten av tida å gjøre det på.
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4529 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vet om noen som skal til Kristiansand i maaaai... Åhh!!! Får vi til et treff da, tror du? Hva skal dere forresten? Dyreparken? Ingen stressing på jobb 50% sykemelding betyr at du skal jobbe 50% av vanlig mengde, ikke at du skal presse inn 75% mengde på 50% tid... Jeg vet hva det betyr, ja. Jeg har jo vært streng med andre på forumet her, og formant at de skal ta det med ro når de er sykemeldte.. Men det er så unntakstilstand på jobb for tiden, slik at jeg egentlig ikke har samvittighet til å kaste flere oppgaver over på andre. Det er så mange kollegaer som er slitne og som jobber rompa av seg for å holde hodet over vannet. Men jeg vet; det er egentlig ikke mitt problem.. Helt enig med Daria!! Det er så utrolig lett å stresse når man er litt sykemeldt.. Jeg vet at jeg ville gjort det, derfor er jeg fullt sykemeldt og ikke halvt. For jeg vet at jeg da ville jobba 100%, bare fått halvparten av tida å gjøre det på. Ja, det blir litt sånn. Det er derfor jeg er spent på hva legen sier til fredag. Jeg tror ikke akkurat at jeg kommer til å nekte dersom hun spør om jeg vil ha full sykemelding. Men jeg har liksom ikke samvittighet (i forhold til kolleger) til å aktivt spørre om å få det. Det blir liksom en forskjell der, om du skjønner. Det er ikke bare-bare å ha mye samvittighet altså..
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4530 Skrevet 12. februar 2008 Bekkenet er fortsatt plagsomt. Det er som regel fint på morgenen når jeg står opp, er bare litt stiv etter en hel natt i senga. Men så snart jeg spaserer av gårde til bussen, blir det verre. Og når jeg kommer på jobb, enda verre. I dag var det halvannen times møte, og jeg kjente det verket litt mens jeg satt der. Selv om jeg hadde stjålet den beste kontorstolen. Det ser visst ikke ut til at det skal bedre seg. Men jeg overlever fint dersom det ikke blir verre altså! For det er mange som har det myyyyye vondere enn meg!
Daria Skrevet 12. februar 2008 #4531 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vet hva det betyr, ja. Jeg har jo vært streng med andre på forumet her, og formant at de skal ta det med ro når de er sykemeldte.. Det er lett å være streng mot andre, ikke så fullt så lett å følge det selv... Ja, det blir litt sånn. Det er derfor jeg er spent på hva legen sier til fredag. Jeg tror ikke akkurat at jeg kommer til å nekte dersom hun spør om jeg vil ha full sykemelding. Men jeg har liksom ikke samvittighet (i forhold til kolleger) til å aktivt spørre om å få det. Det blir liksom en forskjell der, om du skjønner. Det er ikke bare-bare å ha mye samvittighet altså.. Skjønner godt hva du mener -det er en milevid forskjell på "Jeg vil gjerne ha sykemelding" og "Legen anbefaler at jeg tar sykemelding"
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4532 Skrevet 12. februar 2008 Ja, ikke sant? Det er akkurat sånn det blir. -------- Grrr!!! Vi har hatt problemer med virus på maskinen en stund. Jeg var så dum at jeg for et par ukers tid siden åpnet et vedlegg jeg ikke burde åpnet på MSN her en dag, og hele maskinen ble infisert av det såkalte win32-viruset. Jeg installerte nettopp Avast antivirus, det har vi vært så fornøyde med tidligere. Den scannet hele maskinen og fant masse dritt! Slettet alle filer som var infiserte. MEN; nå får jeg av en eller annen grunn ikke installert MSN på nytt. Og det irriterer meg grenseløst!! :
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4533 Skrevet 12. februar 2008 Jeg får det fortsatt ikke til! Hver gang jeg prøver får jeg en feilmelding som sier "Beklager, men Windows Live-programmer kan ikke installeres på Windows Server, Windows XP Proffesional x64 edition eller Windows-operativsystemer eldre enn Windows XP Service Pack2." Noen som skjønner hva jeg kan gjøre? :klø:
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4534 Skrevet 12. februar 2008 Nei, forresten glem det! Jeg fikk det til! Jeg måtte visst bare klage litt først..
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4536 Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg har visst skravlet litt med meg selv gitt.. Sånt skjer når man er alene hjemme uten noen å skravle med irl. Mannen blir sen hjem fra jobb, og kattene er i grunnen ikke så pratsomme i dag. De bare ligger og snorker.
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4537 Skrevet 12. februar 2008 Gjett hva jeg har spist til middag i dag da, vimse? Spaghetti a'la Capri! Og gjett om jeg er studd i magen da.. *stønn*
Gjest vimse Skrevet 12. februar 2008 #4538 Skrevet 12. februar 2008 Her var kjøleskapet helt tomt, sendte mld til mannen og ga beskjed, men fikk aldri noe svar, så jeg stappet inn to skiver brød med gulost... Ville heller hatt spaghetti ala capri
Catus Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4539 Skrevet 12. februar 2008 Slemme mannen! Du får ta ham et tak når han kommer hjem! Jeg husker bare vi snakket om nevnte spaghettiboks da vi satt og spiste hos meg nå sist. Alle tre kunne finne på å kose seg med det dersom vi var alene hjemme. Litt av et gourmetmåltid!
Gjest vimse Skrevet 12. februar 2008 #4540 Skrevet 12. februar 2008 Særlig med franske vafler og ost Ja, mannen skal få så ørene flagrer Neida, ikke så ille, jeg tipper jeg snorker før han kommer seg hjem, så da gidder jeg vel ikke annet enn å klemme litt kjenner jeg meg selv rett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå