Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Turbotøsa skrev:
Jeg er her jeg ;) Har bare hatt litt pause, men er innom å snoker litt noen ganger altså. Må følge med på hvordan det går ;)

Men nå skal jeg være litt sosial med søs før jeg sovner!

Håper alt står bra til med deg og den lille i magen ;)

:klem:

Jeg har jo glemt helt å hilse på deg, Turbo. Så koselig å se deg igjen! :klemmer:

Godt å høre at du er innom og snoker i blant. Jeg er innom på Facebook og snoker litt av og til jeg også, din gammeldagse Wiener-pølse! :tunge1::ler:

Ellers snakket vimse om nabobyen i øst. Har du flyttet dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, jeg er hjemme fra jobb i dag. Føler meg slett ikke bra. Det begynte med vondt i halsen på lørdag. Så kom hodpinen etter hageryddinga i går, og den utviklet seg utover kvelden. Da jeg la meg i går hadde jeg så vondt at jeg var helt kvalm. Fikk nesten ikke sove på grunn av det. Tror jeg sov mellom kl tre og kl seks, men ikke mer enn det.

Hodepinen fortsatte på morgenenen, og jeg hadde ikke sjanse til å komme meg på jobb. nå er den litt lettere, men den er fortsatt så sterk at det ikke er tale om å gå på jobb. Halsen er også fortsatt vond.

:syk:

Håper jeg er bedre i morra, for jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå etter jeg har hatt en ukes ferie fra jobb. Ting hoper seg opp, og ingen tar over alle oppgavene mine. Kommer til å møte et berg av papirer når jeg kommer tilbake, og jeg må sikkert jobbe overtid får å få ting unna. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, jeg er hjemme fra jobb i dag. Føler meg slett ikke bra. Det begynte med vondt i halsen på lørdag. Så kom hodpinen etter hageryddinga i går, og den utviklet seg utover kvelden. Da jeg la meg i går hadde jeg så vondt at jeg var helt kvalm. Fikk nesten ikke sove på grunn av det. Tror jeg sov mellom kl tre og kl seks, men ikke mer enn det.

Hodepinen fortsatte på morgenenen, og jeg hadde ikke sjanse til å komme meg på jobb. nå er den litt lettere, men den er fortsatt så sterk at det ikke er tale om å gå på jobb. Halsen er også fortsatt vond.

:forkjola:

Håper jeg er bedre i morra, for jeg har virkelig ikke tid til å være syk nå etter jeg har hatt en ukes ferie fra jobb. Ting hoper seg opp, og ingen tar over alle oppgavene mine. Kommer til å møte et berg av papirer når jeg kommer tilbake, og jeg må sikkert jobbe overtid får å få ting unna. :forvirret:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man syk, så er man syk - prøv å ikke tenk på jobben, det tar du når du kommer dit igjen - slapp av, tenk på deg selv og magen og hold deg inne så lenge du har behov for det, da blir du fortere frisk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! :klem:

Jeg er hjemme fra jobb i dag også. Hodepinen henger fortsatt i. Den avtok faktisk litt i går kveld, og jeg håpet den skulle gi seg med det. Men jeg fikk et skikkelig anfall sånn i tretiden i natt, det var så vondt at jeg nesten begynte å grine. Måtte stå opp og ta to paracet. De virket heldigvis, og jeg fikk omsider sovet litt.

Hodepinen er ikke så alt for gal akkurat nå, men jeg merker at den er der. Så irriterende at jeg ikke bare kan bli skikkelig syk og bare bli ferdig med det, i steden for å gå sånn å hangle. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har fått svangerskapsmigrene? Jeg har jo migrene til vanlig og var mye plaget med det de første ukene, men etter 3 mnd gikk det heldigvis over. Har hørt om andre som har fått migreneanfall for første gang når de er gravide, så det er dessverre ikke så uvanlig :(

God bedring i alle fall! Og om det ikke hjelper, så spør legen din om paralgin forte stikkpille. Det gjordet underverker på meg etter et 2-dagers anfall.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapsmigrene? Hm, kanskje det.. Men jeg håper det ikke. For jeg har ikke lyst på flere runder av dette her. Som dere skjønner er jeg fortsatt hjemme fra jobb. Hodepinen sitter i, selv om den ikke er like sterk som den var de to første dagene.

Men i morra går jeg nok på jobb. Etter ultralyden, vel og merke. Tenk at det er i morra! :hoppe:

Men vi både gruer og gleder oss. Vi vet ikke hvordan vi vil reagere dersom noe er galt. Men den tid den sorg. Mest sannsynlig er alt bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...