Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #401 Del Skrevet 16. november 2006 Vi har en plan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 16. november 2006 Men nå må jeg stikke. Mannen er snart hjemme, og vi får folk her kl syv. Må støvsuge sofaen fri for kattehår før de kommer.. Sees senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 16. november 2006 #403 Del Skrevet 16. november 2006 Vi har en plan.. ← Men nå må jeg stikke. Mannen er snart hjemme, og vi får folk her kl syv. Må støvsuge sofaen fri for kattehår før de kommer.. Sees senere! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #404 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg glemte å si i stad: ENDELIG HEEELG!!!! Avspaserer i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 16. november 2006 Besøket kom og gikk igjen, forresten. De skulle egentlig bare hente mannen, da de skulle på noe bilgreier. Så jeg er alene hjemme en time eller to. Med sjokolade i bollen, pc og tv på samt to søte pusekatter til selskap, kan det bli riktig så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. november 2006 #406 Del Skrevet 16. november 2006 Hm, det virker som om alle unntatt meg ser en sterk lysegrønn farge. Sånn som jeg så da jeg var på jobb i dag. Men den er jo ikke noe fin, synes jeg. Fargen jeg ser på min pc ser mye bedre ut! Men men, jeg gidder ikke endre på det. Jeg vet jo ikke åssen det ser ut for dere andre uansett.. ← Men så kan du jo sikkert bare sjekke innstillingene på maskinen din, at de står på maks når det gjelder farge Jeg tenkte faktisk jeg skulle invitere dere på middag en dag altså Besøket kom og gikk igjen, forresten. De skulle egentlig bare hente mannen, da de skulle på noe bilgreier. Så jeg er alene hjemme en time eller to. Med sjokolade i bollen, pc og tv på samt to søte pusekatter til selskap, kan det bli riktig så koselig! ← Koselig besøk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. november 2006 #407 Del Skrevet 16. november 2006 Menne.. uleselig skrift..???? Er det et poeng jeg ikke har skjønt igjen nå? :klø: *blond* ← Jøss så blond.. jegvilhelstikkelesedeteneordetsomstårder... Jeg glemte å si i stad: ENDELIG HEEELG!!!! Avspaserer i morra! ← Helg her og... Eldstejenta har fri i morgen, så da kan jeg slappe av litt, og slippe å stresse for å få henne avgårde... Men det blir nok ikke noe soving til langt på dag, malerne kommer nok her sånn sirka litt før fuglene fiser... Men men.. Helg er helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #408 Del Skrevet 16. november 2006 Men så kan du jo sikkert bare sjekke innstillingene på maskinen din, at de står på maks når det gjelder farge Vet ikke hvordan jeg gjør det på hjemmepc'n.. *mer blond* Men egentlig er det ikke så viktig! Jeg tenkte faktisk jeg skulle invitere dere på middag en dag altså ← Ellers visste jeg at besøket ikke kom til å bli så lenge. Var klar over at de skulle ut på vift igjen nesten med det samme. Men måtte nesten støvsuge litt likevel. Greit at det ikke hhenger en halv katt i rompa på dem når de reiser seg fra sofaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #409 Del Skrevet 16. november 2006 Jøss så blond.. jegvilhelstikkelesedeteneordetsomstårder... Menne... Dersom du har vanskelig for å lese det, kan jeg alltids skrive med større skrift. Sånn at du lett ser at det er SJOKOLADE det står! Ellers har du helt rett i at helg er helg, uansett om det ikke blir soving til langt på ettermiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. november 2006 #410 Del Skrevet 16. november 2006 *overser innlegget over* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 16. november 2006 Pingle! -------------- Jeg må visst hente brillene mine. Har merka at jeg ser litt dårligere de siste par ukene. Vet ikke helt hvorfor, men det kan ha med at jeg har vært ekstra trøtt i det siste. Høstmørket som påvirker meg tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 16. november 2006 Men nå kommer visst mannen og besøket tilbake, som betyr at jeg må være vertinne igjen. Godt vi fikk med oss restene av svigermors kake fra i går, så slipper jeg å gjøre noe annet enn å koke kaffe! Vi må prates mer senere, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. november 2006 #413 Del Skrevet 16. november 2006 Pingle! -------------- Jeg må visst hente brillene mine. Har merka at jeg ser litt dårligere de siste par ukene. Vet ikke helt hvorfor, men det kan ha med at jeg har vært ekstra trøtt i det siste. Høstmørket som påvirker meg tror jeg.. ← *mumler noe om at det kanskje er alderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. november 2006 #414 Del Skrevet 16. november 2006 Men nå kommer visst mannen og besøket tilbake, som betyr at jeg må være vertinne igjen. Godt vi fikk med oss restene av svigermors kake fra i går, så slipper jeg å gjøre noe annet enn å koke kaffe! Vi må prates mer senere, jenter! ← Hej då snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #415 Del Skrevet 16. november 2006 *mumler noe om at det kanskje er alderen* ← :tunge1: Jeg fikk med meg den før jeg logga av ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. november 2006 #416 Del Skrevet 16. november 2006 Det vakke vondt ment... Bare sannheten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. november 2006 #417 Del Skrevet 16. november 2006 Nyt fridagen i morge, Bippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. november 2006 #418 Del Skrevet 17. november 2006 bare fort innom med en klem, men løper fort ut igjen før jeg får med meg at du nok en gang snakker om sjokolade.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. november 2006 #419 Del Skrevet 17. november 2006 Observert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. november 2006 #420 Del Skrevet 17. november 2006 Ja det var det jeg og skulle inn og si... Murnings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå