Eeyore Skrevet 29. oktober 2007 #4161 Del Skrevet 29. oktober 2007 Å, hvorfor skal det alltid være så mye tull? Kan du risikere at du ikke får noen av det datoene, men enda senere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4162 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg fikk barnebillett på bussen 14 dager før jeg ble 28 år, og da var det igjen 4 uker til termin. Det er jaggu godt gjort! Haha, nei får ikke håpe noen av våre med-KGere er hårete med horn, nei Jeg blir alltid spurt om legetimasjon når jeg kjøper alkohol... Både på polet og i buttikken... Fikk barnebilett på busse forleden også... Får håpe du får ordning på det UL-tullet da... Hadde vel vært greit om ULen var den første dagen så slipper du å vente så lenge? Vi må bare nyte det mens vi fortsatt tas for å være yngre enn vi er. Det er jo et stort komplinent! UL'en blir den første dagen ja, så jeg slipper å vente de ekstra dagene. Det vil si 16.november. Å, hvorfor skal det alltid være så mye tull? Kan du risikere at du ikke får noen av det datoene, men enda senere nå? Neida, jeg kunne velge hvilken av timeavtalene jeg ville ha. Jeg valgte den som kommer først, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4163 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg snakket med sykehuset igjen i dag. Og nå ser det ut til å ha ordnet seg. Jeg fikk velge UL-dato selv, og valgte den nærmeste. Så nå er det satt til fredag 16.november kl 09:00. Etter mye om og men fikk jeg ordnet doppler-undersøkelsen til samme dag. Det eneste som er litt dumt er at jeg skal faste til den, og at timeavtalen ikke er før halv to på ettermiddagen. Gjett om jeg kommer til å bli sulten! Men men, hva gjør man vel ikke for den lille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4164 Del Skrevet 30. oktober 2007 Huff, jeg kjenner jeg har litt skrivesperre for tiden. Jeg får skrevet litt i min egen dagbok, men har liksom ikke så mye å si i andres. Til dere som jeg har fulgt over lengre tid: Selv om dere ikke ser meg så ofte inne hos dere, er jeg likevel oppdatert på hvordan dere har det. Jeg titter innom så ofte jeg kan, gjerne daglig. Det er bare det at jeg ikke orker å skrive så mye. Vet ikke helt hvorfor. Men regner med det bare er en periode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 30. oktober 2007 #4165 Del Skrevet 30. oktober 2007 GOdt det ble orden på timene dine da. Men det er leeenge å faste helt til halv to :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. oktober 2007 #4166 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fint du fikk en ordning på det med UL'ene da! Bare litt over to uker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. oktober 2007 #4167 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg fikk barnebillett på bussen 14 dager før jeg ble 28 år, og da var det igjen 4 uker til termin. Det sier kanskje litt om bussjåføren... Jeg ble bedt om leg forleden, og dama i kassa ble oppriktig overrasket da hun så fødselsåret. Her har man alltid blitt tatt for å være eldre enn man er (da jeg var 16-17 ble jeg alltid tatt for å være over 20), og så ser jeg plutselig -i en alder av 27 -ut som om jeg knapt er 18? :klø: Tror dama trengte nye briller... Huff, jeg kjenner jeg har litt skrivesperre for tiden. Jeg får skrevet litt i min egen dagbok, men har liksom ikke så mye å si i andres. Til dere som jeg har fulgt over lengre tid: Selv om dere ikke ser meg så ofte inne hos dere, er jeg likevel oppdatert på hvordan dere har det. Jeg titter innom så ofte jeg kan, gjerne daglig. Det er bare det at jeg ikke orker å skrive så mye. Vet ikke helt hvorfor. Men regner med det bare er en periode.. Det tar seg nok opp igjen Så spennende med UL Vil dere vite kjønn hvis det er mulig? Skjønt, Ghost har jo allerede bestemt at det er ei jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 31. oktober 2007 #4168 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva er en doppler-undersøkelse? Fastende-delen skønte jeg. Lenge å vente til to, ja. Bedre å få det tidlig på dagen,så kan man sove seg igjennom det meste av den pålagte spisevegringen. Fastet i fire timer en gang, jeg. Er egentlig så lenge det bør gå mellom to måltider, men var vanskelig å unngå å putte noe i munnen... Lykke til! Godt å høre at det er flere som ser ut som om de er mye yngre enn de egentlig er. Føler meg litt alene... Greit at man liksom skal ta det som et kompliment at man ser ung ut, men å fortsatt se ut som en tenåring syns jeg ikke er det (kanskje fordi 20-årene har vært så mye bedre). Men kanskje jeg endrer mening etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2007 #4169 Del Skrevet 31. oktober 2007 Godt at det ordnet seg med UL og den dopplerundersøkelsen (som jeg også lurer på hva er for noe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. oktober 2007 #4170 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror jeg hadde dødd om jeg skulle fastet til halv to. Idag har jeg spist frokost, banan og lunsj innen den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4171 Del Skrevet 31. oktober 2007 GOdt det ble orden på timene dine da. Men det er leeenge å faste helt til halv to :dåne: Ja, det er kjempelenge! Lurer på hvordan det skal gå.. Fint du fikk en ordning på det med UL'ene da! Bare litt over to uker til! Ja, tiden kommer nok til å gå fort frem til UL nå. Godt jeg har en ukes ferie samme uka som UL'en. Jeg gleder meg veldig til det! Så spennende med UL Vil dere vite kjønn hvis det er mulig? Skjønt, Ghost har jo allerede bestemt at det er ei jente... Jeg kunne tenke meg å ikke vite kjønn. Men mannen er så nysgjerrig at han holder på å dø på seg, så han klarer ikke å vente. Dermed kommer vi nok til å få vite det dersom de kan se det. Ghost har jo allerede bestemt ja. Vi får se om hun har rett.. Hva er en doppler-undersøkelse? Vel, jeg er faktisk ikke helt sikker selv. Sekretæren på sykehuset snakket om at det var en undersøkelse på blodgjennomstrømning. Men eksakt hva som skal gjøres har jeg ikke peiling på. Så jeg er minst like spent som dere! Godt at det ordnet seg med UL og den dopplerundersøkelsen (som jeg også lurer på hva er for noe) Jeg lurer også.. Jeg tror jeg hadde dødd om jeg skulle fastet til halv to. Idag har jeg spist frokost, banan og lunsj innen den tid... Jeg er også redd jeg nærmest skal dø.. Men det går nok bra. Jeg og mannen skal spise litt god mat med en gang vi er ferdige på sykehuset. Jeg får heller glede meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4172 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg var på café med to venninner i dag. Kjempekoselig! Men de hadde ikke sett meg på en stund, og hun ene spurte meg om jeg ikke var litt stor til å bare være 4 måneder på vei.. Jeg ble litt satt ut, hadde ikke forventet meg den kommentaren. Jeg tror jeg bare mumlet noe om at det er veldig individuelt hvordan magen vokser. Jeg har ikke lyst til å være "stor!" Og jeg synes egentlig ikke jeg er så himla svær heller. Greit at jeg har lagt på meg litt, men det er da ikke SÅ galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2007 #4173 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sånne kommentarer er litt dumme når man er gravid da, for man er jo gjerne litt ekstra følsom. Men hun mente nok ikke noe vondt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. oktober 2007 #4174 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sånne kommentarer er dumme, og det ER induviduelt! Jeg har lagt ut magebilder på Spacet mitt, så du kan jo evt sammenligne litt der. Tror jeg ligger litt over gjennomsnittet også kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4175 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, hun mente ikke noe vondt med det. Og jeg ble ikke såret av det heller. Jeg ble kanskje bare mest overrasket over kommentaren, for den kom så uventet. Dessuten er jeg ikke helt enig med henne. Jeg går jo med mammabukser, og da er det ikke noe som holder magen inne. Hadde jeg gått med mine vanlige bukser (som jeg fortsatt kommer inn i, selv om det er ubehagelig), hadde nok ikke magen sett så "gravid" ut om dere skjønner. Men men, jeg måtte bare skrive det ned, for jeg ble så perpleks. Men ingen skade skjedd, og jeg går ikke rundt og tror jeg er diger altså. Eeyore: Jeg har nok bittelitt større mage enn deg på bildet ditt fra uke 16+3 (fin mage du har, forresten). Min mage ligger litt høyere, og kanskje det er derfor den ser større ut? Men er den generelt større, så gjør ikke det noe heller. Er stolt av den, jeg! Men nå skal jeg legge meg. God natt alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. november 2007 #4176 Del Skrevet 1. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. november 2007 #4177 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde stor mage, laaangt over gjennomsnittet i begynnelsen, men nå er den helt på gjennomsnittet, så man vokser definitivt i ulikt tempo. Det er jo så fiiint med gravidmage, så om den er litt stor er det jo bare stas Da ser du jo orntli gravid ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4178 Del Skrevet 2. november 2007 Hei smile! Koselig å se deg! Jeg hadde stor mage, laaangt over gjennomsnittet i begynnelsen, men nå er den helt på gjennomsnittet, så man vokser definitivt i ulikt tempo. Det er jo så fiiint med gravidmage, så om den er litt stor er det jo bare stas Da ser du jo orntli gravid ut da. Godt å høre at du hadde stor mage i starten, spesielt du som ikke har lagt på deg så mye resten av svangerskapet. Det viser jo at det ikke trenger å bety at jeg går opp 30 kilo.. Men nå hørte jeg fra en annen bekjent i går, at jeg ikke har stor mage. Det sa hun helt av seg selv. Så jeg vet ikke helt jeg. Jeg får vel tidsnok vite det av jordmor når hun måler, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4179 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) 16 uker i dag! Og bare to uker til UL! Endret 2. november 2007 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4180 Del Skrevet 2. november 2007 Kjenner jeg har litt hodepine i dag. Har hatt det litt til og fra i noen dager nå. Men ikke sånn dundrende, bare sånn at man kjenner den er der. Gidder ikke ta smertestillende, iallfall. Unngår det så best jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå