Ghost Skrevet 4. september 2007 #3941 Del Skrevet 4. september 2007 Love U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3942 Del Skrevet 6. september 2007 Takk for det, Ghost. Glad i deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3943 Del Skrevet 6. september 2007 Arh, jeg mistenker at jeg begynner å få bekkenløsning. Den siste uka har jeg nemlig merket en svak smerte inni den venstre rompeballen om morgenen. Men de siste to dagene har smerten tatt seg opp. Tidligere forsvant den helt i dusjen, men nå er den ikke borte før jeg er på jobb. Jeg er på jobb nå, og fortsatt kjenner jeg bittelitt. Jeg kjenner også litt om kvelden og dersom jeg ligger på venstre side om natta. Jeg håper i det lengste at dette er noe som går over snart. Men dersom jeg ender opp som smile, skal jeg vel takle det også på et vis. Smile klarte det jo med glans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 6. september 2007 #3944 Del Skrevet 6. september 2007 Så kjedelig med kanskje begynnende bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. september 2007 #3945 Del Skrevet 6. september 2007 Så kjedelig med bekkenløsning allerede. Får håpe det at den kommer tidlig ikke trenger bety at den blir kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. september 2007 #3946 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde også veldig vondt i høyre rumpeball i en periode tidlig i svangerskapet, men med meg var det bekkenlåsning - så en runde hos kiropraktor gjorde susen. Så det behøver ikke være bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. september 2007 #3947 Del Skrevet 6. september 2007 Arh, jeg mistenker at jeg begynner å få bekkenløsning. Den siste uka har jeg nemlig merket en svak smerte inni den venstre rompeballen om morgenen. Men de siste to dagene har smerten tatt seg opp. Tidligere forsvant den helt i dusjen, men nå er den ikke borte før jeg er på jobb. Jeg er på jobb nå, og fortsatt kjenner jeg bittelitt. Jeg kjenner også litt om kvelden og dersom jeg ligger på venstre side om natta. Jeg håper i det lengste at dette er noe som går over snart. Men dersom jeg ender opp som smile, skal jeg vel takle det også på et vis. Smile klarte det jo med glans! Takk for det Bippe!!! Men det er ikke helt sant! Jeg har jo kommet meg gjennom det og fått en nydelig datter men det har jo vært en del tårer og fortvilelse innimellom ja. Det jeg synes er vanskelig er med tanke på senere svangerskap... Men men, greit å ta en i gangen. Jeg håper iallefall at du slipper dette!!! Men ikke gå for lenge sånn. Søk heller hjelp tidlig til noen som kan om dette og finn ut hva det er for er det bekkenløsning er det om å gjøre å komme i gang med trening så fort som mulig for å holde det i sjakk! (anbefaler også manuellterapi. Det får du også refundert av NAV og du kan gå til h*n uten rekvisisjon fra lege for de kan skrive det selv ) Spør legen din i morra!!! Lykke til! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2007 #3948 Del Skrevet 6. september 2007 Håper du slipper unna bekkenløsning. Jeg hadde også vondt i begynnelsen, men slapp unna, så får håpe det samme skjer med deg. Nå får jo alle en form for bekkenløsning, da - leddene er visst ikke helt som de skal være før et år etter fødselen, såvidt jeg har hørt, men hvis den er symptomgivende (vond) er det lurt å få gjort noe med det. Høres skikkelig vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. september 2007 #3949 Del Skrevet 6. september 2007 Det stemmer at alle har bekkenløsning vannmelon men ikke alle har smerter! Så egentlig sier vi det feil for alle får litt løsere ledd så det skal bli plass til å få ut babyen og det er bekkenløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2007 #3950 Del Skrevet 6. september 2007 Stakkas Bippe Krysser fingrene for at det ikke er bekkenløsning, men synes du bør få sjekket det opp så fort som mulig. Om det er noe som kan "repareres" er det jo best å gjøre det med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. september 2007 #3951 Del Skrevet 6. september 2007 Huff, håper du slipper bekkenløsning. Kom deg til lege med en gang så du får sjekket hva det er hvertfall. Hos meg lå isjiasnerven i klem, og det gjorde også vondt i rumpa og nedover beinet etterhvert. Men hjalp med fysioterapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2007 #3952 Del Skrevet 6. september 2007 Hei hei. Ja, vi må virkeli håpe du slipper bekkenløsning altså!! Jeg har stor tro på kiropraktor og Håper du får en fin kveld videre. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 6. september 2007 #3953 Del Skrevet 6. september 2007 Og jeg som ikke er noe glad i kiropraktorer, jeg anbefaler svømming og små gåturer i ulendt mykt terreng Bombe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. september 2007 #3954 Del Skrevet 7. september 2007 Håper du slipper bekkenløsning, Bippe! Ha en fin og smertefri dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3955 Del Skrevet 10. september 2007 Hei jenter! En stund siden jeg har vært innom nå, gitt. Jeg har fortsatt vondt i bekkenet (eller hva det nå egentlig er som gjør vondt). Men det er ikke like galt hver dag. I dag er det bra, mens i går var det nokså vondt. Henger ikke helt sammen det der. Håper iallfall dere har rett i at det ikke trenger å være bekkenløsning. Godt å høre at dere var flere som hadde vondt tidlig, men at det gikk over uten å utvikle seg til noe. Jeg tok det opp med legen på fredag, men hun mente ikke det kunne være bekkenløsning allerede. Hun sa at det er så mange ting som endrer seg under en graviditet, og at det ikke er unormalt å ha vondter her og der. Jeg slo meg til ro med det, og krysser fingrene for at det går over. Jeg var som sagt på første legekontroll på fredag. Det var kjapt og greit; over på ti minutter. Hun fylte bare ut helsekortet og tok blodtrykket (som var bra). Ellers leverte jeg urinprøve, de tok 6 glass med blod og de veide meg. Jeg var faktisk ikke klar over at jeg hadde gått ned så mye. Hele 7 kilo lettere er jeg nå enn det jeg var for et halvt år siden. Ellers skal jeg til gyn. i morra tidlig. Jeg og mannen gleder oss til UL'en. Eller vi gru-gleder oss litt, i og med at vi ikke kan være helt sikre på at alt står bra til. Jeg skal være glad for når det er over og jeg eventuelt har fått bekreftelse på at alt er bra! Og da skal jeg fortelle resten av kollegene også. Det blir koselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3956 Del Skrevet 10. september 2007 Forresten er jeg 9 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. september 2007 #3957 Del Skrevet 10. september 2007 Kjenner igjen gruglede-følelsen Det går nok bra, masse lykke til ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2007 #3958 Del Skrevet 10. september 2007 for 9 uker. Synes nesten du begynner å ta meg igjen jeg Lykke til på UL imorgen, det er så stas. Jeg skal på første legekontroll og håper på å få høre hjertelyden. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3959 Del Skrevet 10. september 2007 Kjenner igjen gruglede-følelsen Det går nok bra, masse lykke til ihvertfall Jeg tror også det går bra, men man har alltids en liten stemme i bakhodet som sier "tenk hvis.." Men den skal jeg ikke høre på! for 9 uker. Synes nesten du begynner å ta meg igjen jeg Lykke til på UL imorgen, det er så stas. Jeg skal på første legekontroll og håper på å få høre hjertelyden. Stor Tar deg igjen? Synes du nesten drar fra meg, jeg! Lykke til hos legen! Det er ikke så spennende der, men.. Ja, dersom du ikke får høre hjertelyden da. Det fikk ikke jeg, men nå visste jo legen at jeg skulle på UL bare noen dager etterpå. Så kanskje det var derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3960 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, nå er det tid for å dra hjem fra jobb. Har et ærend i kveld, så jeg orker ikke å sitte her for lenge i dag. Ellers har jeg ikke energi til det jeg helst skulle fått gjort. Ta-ta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå