Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs om jeg ikke må ta en tur til Oslo for å finne noe..

Tror ikke du møter protester på det her inne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du koser deg på sofaen. Jeg er også grasat sulten, og spiser frukt hele dagen. Magen har begynt å bule, men jeg har ikke lagt på meg noe siden jeg testet positivt. At jeg gikk opp 2 kg før det i sommer er en helt annen sak... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel nettbutikker også tror jeg? Eller er du usikker på størrelsen kanskje?

Jeg pleier å handle på nettbutikk, ja. Men nå vet jeg ikke hvilken størrelse jeg kommer til å få fremover. Har allerede vokst en del og vet ikke helt hvor jeg ender til slutt.

Dessuten bør jeg ikke kjøpe BH'er med spiler mer, og dermed tror jeg at jeg bør prøve før jeg kjøper. Hater å ikke ha spiler, og er heller ikke vant til noe annet.. :forvirret:

Er en kjekk undertøys butikk her og altså... :-D Bare sånn hvis du lurte.. :fnise:

Kjekt å vite! ;)

Har de "vanskelige" størrelser, forresten?

Tror ikke du møter protester på det her inne. :sjarmor:

Nei, det gjør jeg nok ikke! :ler:

Enten reiser jeg innover med mannen en dag, eller så camper jeg en helg hos ei venninne som bor i Oslo. Må bare avvente litt til, for å se hvordan puppene mine utvikler seg. :)

Regner med at du koser deg på sofaen. Jeg er også grasat sulten, og spiser frukt hele dagen. Magen har begynt å bule, men jeg har ikke lagt på meg noe siden jeg testet positivt. At jeg gikk opp 2 kg før det i sommer er en helt annen sak... :sjenert:

Jeg prøver å ikke spise så mye usunne ting. Men selv om jeg spiser frukt og knekkebrød hele dagen, legger jeg likevel på meg litt. Det er vel ikke så rart, for jeg spiser nok mer enn det jeg strengt tatt trenger nå. Hadde jeg bare ikke vært sulten konstant..

-------------

Sånn som puppene har vokst, er det forresten ikke lenge før kollegene mine skjønner tegninga. Fortalte om graviditeten til ei venninne jeg jobber sammen med i dag, og hun sa at hun hadde lagt merke til hvor mye puppene mine plutselig struttet så fint! :overrasket:

Fortalte det til sjefen også, og han ble veldig glad på mine vegne. Han skulle prøve å ikke avsløre meg ovenfor de andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet overtid i dag også. Har faktisk vært ganske så effektiv i dag, så nå er jeg :Gjesp:

Føler meg som en oppvridd og utslitt vaskefille, og gleder meg bare til et nytt stevnemøte med sofaen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nå rekker jeg ikke bussen. Må visst vente på neste. Godt det bare er 20 minutter til.

Kanskje jeg skal en tur innom butikken før jeg drar? Men jeg er ikke sikker på om jeg orker.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket sammen for i dag. Skal bare på do før jeg går til bussen. Kjennes ikke ut som at jeg vil orke å komme innom KG i kveld, men vi sees sikkert i morra.

Ha en fin kveld, alle! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten bør jeg ikke kjøpe BH'er med spiler mer, og dermed tror jeg at jeg bør prøve før jeg kjøper. Hater å ikke ha spiler, og er heller ikke vant til noe annet.. :forvirret:

Kjekt å vite! ;)

Jeg brukte også alltid bh med spiler før jeg ble gravid, men etterhvert ble det vondt, så greit å gå over til noe uten spiler. Et lite tips da er å kjøpe amme-bh med en gang. Det er mye bedre hold i det enn i normale bh-er uten spiler (i hvertfall blant de man kjøper i vanlig klesbutikk). Og så kan du helt sikkert bruke de en eller annen gang etter fødselen og - enten med en gang eller etterhvert, avhengig av hvordan puppene dine "utvikler seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*mimre*

Husker puppene mine forandret seg fort også men jeg tror det var mest i begynnelsen. Gikk opp 1-2 str på noen få uker. Jeg kjøpte bare noen billige bh'er i graviditeten siden jeg ikke visste hvordan dette ville ende. Men jeg brukte faktisk spiler i hele graviditeten!

Det er så gøy at du er gravid altså!!! :juhu: Artig å fortelle det til folk, er det ikke!!!???? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å vite! ;)

Har de "vanskelige" størrelser, forresten?

Ja det tror jeg...

Det var mest LaSenza jeg tenkte på, men tror Sørbø og har. Så ikke så mye på nettstedet, men har sett masse undertøy på Sørbø.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også gått opp 1,5 str i BH - men bruker fortsatt BH med spiler. Har kjøpt meg noen billige amme - bhèr i sparkjøp som jeg kan bruke, så investerer jeg heller i dyrere greier når jeg veit hvordan puppene blir med melk :sjenert:

Ha ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips da er å kjøpe amme-bh med en gang. Det er mye bedre hold i det enn i normale bh-er uten spiler (i hvertfall blant de man kjøper i vanlig klesbutikk). Og så kan du helt sikkert bruke de en eller annen gang etter fødselen og - enten med en gang eller etterhvert, avhengig av hvordan puppene dine "utvikler seg".

Tips om amme-BH er notert. Blir litt rart å handle det for første gang, tror jeg. Men uansett tror jeg at jeg venter litt til. Passer fortsatt de fleste av de vanlige BH'ene mine, i og med at de passet perfekt før jeg tok av meg noen kilo. :)

Jeg kjøpte bare noen billige bh'er i graviditeten siden jeg ikke visste hvordan dette ville ende. Men jeg brukte faktisk spiler i hele graviditeten!

Det er så gøy at du er gravid altså!!! :juhu: Artig å fortelle det til folk, er det ikke!!!???? :klemmer:

Jeg får ikke tak i billige BH'er med min størrelse, det er det som er så dumt. Men jeg håper jeg kan bruke de jeg allerede har en stund til. Flott at du brukte spiler hele tiden. Jeg håper jeg også kan det.

Og ja; det er kjempegøy å være gravid! Og det er veldig artig å fortelle til folk. I morra drar jeg hjem for å fortelle det til mamma og brødrene mine. Gleder meg veldig til det! :-D

Men det spørs som de ikke ser det på meg før jeg for fortalt noe. Vanskelig å skjule de puppene nå.. :sjenert::ler:

Ja det tror jeg...

Det var mest LaSenza jeg tenkte på, men tror Sørbø og har. Så ikke så mye på nettstedet, men har sett masse undertøy på Sørbø.. ;)

Jeg kikket ikke så veldig nøye, men det så ikke ut til at de har størrelsen min.. :sur:

Jaja, får dra til Oslo da.

:hallo:

Hvordan går det med gravide Bippe? Du har så mye å glede deg til! :hoppe:

Det går bra med meg. Og jeg gleder meg veldig! :hoppe:

God natt :klemmer:

Takk, jeg sov veldig godt! :-D

Jeg har også gått opp 1,5 str i BH - men bruker fortsatt BH med spiler. Har kjøpt meg noen billige amme - bhèr i sparkjøp som jeg kan bruke, så investerer jeg heller i dyrere greier når jeg veit hvordan puppene blir med melk :sjenert:

Ha ei fin helg :klemmer:

Jeg får ikke tak i noe annet enn dyre greier.. :sur:

Men men, jeg gidder ikke å bruke masse negativ energi på det nå. Skal heller kose meg! :-D

*spiser sjokolade og saltstenger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...