Catus Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3861 Del Skrevet 22. august 2007 Men å gå å glede seg leeeeeenge til noe som aldri kommer, det gjør meg rimelig frustrert DEN er jeg enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #3862 Del Skrevet 22. august 2007 DEN er jeg enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 22. august 2007 #3863 Del Skrevet 22. august 2007 Johoooo ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. august 2007 #3864 Del Skrevet 22. august 2007 Og ja; det er faktisk ett år siden i dag. Godt jeg så vidt slapp å "feire" ettårsjubileum.. Jeg slapp også unna 1 årsjubileum.... Med tre dagers slingringsmonn. Jeg kunne gjerne hatt både ett og tå-årsfeiring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. august 2007 #3865 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg skal love deg at ett-årsjubileumer av den slagen ikke er noe morsomt å "feire".. Hadde nettopp et lite ettårsjubileum selv... Hvordan går det med den nygravide? Håper du sier hei hvis du ser meg og kjenner meg igjen når jeg tusler rundt i området der du bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2007 #3866 Del Skrevet 25. august 2007 Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3867 Del Skrevet 26. august 2007 Yess, sista! Johoooo ! Johoooo!!! Jeg slapp også unna 1 årsjubileum.... Med tre dagers slingringsmonn. Jeg kunne gjerne hatt både ett og tå-årsfeiring!!! Det skjønner jeg godt. Men bare vær glad for at kroppen din fungerer som den skal. Hadde du måttet vente i to år, hadde kanskje sjansen for at det hadde vært noe galt vært stor? *ser det positive i enhver situasjon* Jeg skal love deg at ett-årsjubileumer av den slagen ikke er noe morsomt å "feire".. Hadde nettopp et lite ettårsjubileum selv... Hvordan går det med den nygravide? Håper du sier hei hvis du ser meg og kjenner meg igjen når jeg tusler rundt i området der du bor... Nei, det forstår jeg godt. Jeg skal si hei dersom jeg kjenner deg igjen. Men det er ikke så sikkert, for jeg er ikke så veldig god på ansikter.. Men det er så artig at du er såpass i nærheten! :-D Hvordan er formen om dagen? Hei! Joda, formen er nokså bra. Jeg har ikke så mye symptomer egentlig, bortsett fra at jeg er veldig trøtt og at puppene har blitt større og litt ømme. Jeg har vært litt kvalm i dag, men det er heldigvis ikke så voldsomt. Så jeg kan ikke si at jeg er veldig plaget. Men det er egentlig veldig bra! :-D I helga har jeg ikke orket å gjøre så veldig mye, men det har vært helt greit. Jeg har slappet av sammen med mannen, og det var hyggelig. Nå er han på vift igjen, så nå fikk jeg meg litt KG-tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august 2007 #3868 Del Skrevet 26. august 2007 Akkurat nok symptomer til at du kjenner at du faktisk er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3869 Del Skrevet 26. august 2007 Jupp! Helt perfekt, med andre ord! *spiser hermetisk ananas* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 26. august 2007 #3870 Del Skrevet 26. august 2007 Heia vennen! Godt å høre at alt er bra, blir så glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2007 #3871 Del Skrevet 26. august 2007 Men da har du i alle fall fått tilbake puppene du "mistet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3872 Del Skrevet 26. august 2007 Heia vennen! Godt å høre at alt er bra, blir så glad på dine vegne Takk for det, vennen! Jeg er kjempeglad selv også! Men da har du i alle fall fått tilbake puppene du "mistet" Ja, det har du rett i! ---------- Det virker ikke som at kvalmen helt skal slippe taket i kveld. Den slår til med jevne mellomrom. Tror jeg skal legge meg litt på sofaen og zappe litt gjennom kanalene. Kunne jo hende jeg fant noe spennende. *lade opp til ny arbeidsuke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 26. august 2007 #3873 Del Skrevet 26. august 2007 Kos deg ikveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2007 #3874 Del Skrevet 27. august 2007 Hei hei Ha en flott arbeidsuke. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. august 2007 #3875 Del Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så masse som gravid :hoppe: Har bare sett deg inne hos andre jeg har lest i db til og ble veldig glad når det endelig har klaffet for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3876 Del Skrevet 27. august 2007 Kos deg ikveld da Jo takk, kvelden ble rolig og avslappende. Men litt kald. Måtte varme meg litt suppe for å ikke fryse så. Det ligner ikke helt meg.. Ellers lå jeg på sofaen resten av kvelden, og jeg la meg tidlig. Hei hei Ha en flott arbeidsuke. store Takk for det. Håper ikke den blir så stressende, iallfall. Stress er nemlig noe jeg fint kan klare meg uten. Nå skal jeg endelig gå fra jobb for i dag. Må innom butikken en tur før jeg tar bussen hjem. Skal bli godt å komme hjem, gitt! :-D Gratulerer så masse som gravid :hoppe: Har bare sett deg inne hos andre jeg har lest i db til og ble veldig glad når det endelig har klaffet for dere Tusen takk, Pasha! Kjempekoselig at du stikker innom. Og du er jo i svært så heldige omstendigheter selv, så jeg må jo gratulere masse tilbake! Selv om du er kommet en smule lenger på vei enn jeg, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2007 #3877 Del Skrevet 27. august 2007 for 7 uker idag! Når var det du skulle til UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. august 2007 #3878 Del Skrevet 27. august 2007 Det skjønner jeg godt. Men bare vær glad for at kroppen din fungerer som den skal. Hadde du måttet vente i to år, hadde kanskje sjansen for at det hadde vært noe galt vært stor? *ser det positive i enhver situasjon* Sant det altså! Har jo tenkt tanken selv at det er godt kroppen fungerer men... Skulle til å spørre som Eeyore, når er UL igjen? Var det i sept.? litt for 7 uker jeg også!!! Synes du ukene/dagene går sent?? Det husker jeg at jeg syntes i begynnelsen.... Telte nesten dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 27. august 2007 #3879 Del Skrevet 27. august 2007 Ukene kan gå treigt ja... Vil anbefale deg å bestille billetter til teater, konsert eller planlegge noe til en dato som du har å se frem til. Da går dagene litt fortere. Jeg bestilte billetter til Hellbillies konsert og Bjørn Eidsvåg konsert (selv om jeg ikke hører noe særlig på musikken hans) , dro på hyttetur... bare for å ha noe å se frem til, slik at tiden gikk litt raskere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. august 2007 #3880 Del Skrevet 27. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå