Catus Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3841 Del Skrevet 21. august 2007 Åh jeg kjente plutselig den deilige lukten av nystekt horn med ost og skinke på. Så rart..for vi har ikke det i huset. Fikk lyst på..selv om jeg er mett.. *rister på hodet av meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. august 2007 #3842 Del Skrevet 21. august 2007 Takk! Det er i grunnen ganske bra når jeg har holdt det gående sånn siden april. Men så måtte det en helsemessig grunn til at jeg skjerpet meg også, da. Men bedre det enn å ikke skjerpe seg i det hele tatt. Litt motivasjon hjelper alltid Og nå får du jo verdens flotteste premie for innsatsen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3843 Del Skrevet 21. august 2007 Litt motivasjon hjelper alltid Og nå får du jo verdens flotteste premie for innsatsen :rødme: Det har du jaggu helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3844 Del Skrevet 21. august 2007 Men nå tror jeg det er litt hviletid for meg. Kjenner jeg er skikkelig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. august 2007 #3845 Del Skrevet 21. august 2007 Ordentlig gravid jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. august 2007 #3846 Del Skrevet 21. august 2007 Gravide skal jo ha ekstrem luktesans, så kanskje det er naboen hus bortenfor som har horn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 21. august 2007 #3847 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg spiste toast m/ ost og skinke idag... Kanskje det var den du luktet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2007 #3848 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg spiste toast m/ ost og skinke idag... Kanskje det var den du luktet?? Det har jeg spist også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 21. august 2007 #3849 Del Skrevet 21. august 2007 Det har jeg spist også.... mmmm, suuuper godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2007 #3850 Del Skrevet 21. august 2007 mmmm, suuuper godt Spiser det ikke så ofte. Var første gang jeg hadde toastjernet fremme side jeg flyttet hit for 4 år siden Spiste mer av det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. august 2007 #3851 Del Skrevet 21. august 2007 GRATULERER!!!! :legrine: Skulle bare kjapt innom dagboka mi og så tickeren din, så nå har jeg pløyd meg gjennom de siste 10 sidene i boka di!!! Så fantastisk! Krysser fingre for at dne klorer seg fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 22. august 2007 #3852 Del Skrevet 22. august 2007 Gratulerer så masse. Dette var strålende nyheter. Nå ble jeg glad. Skjønner nå at jeg er innom her alt for sjelden... skammer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3853 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg kjenner ikke horn-lukta lenger, så regner med det bare var et blaff. Men søren så godt det luktet i går! GRATULERER!!!! :legrine: Skulle bare kjapt innom dagboka mi og så tickeren din, så nå har jeg pløyd meg gjennom de siste 10 sidene i boka di!!! Så fantastisk! Krysser fingre for at dne klorer seg fast!!! Tusen takk! Jeg trenger all den fingerkryssing jeg kan få. Koselig å se deg igjen forresten! Gratulerer så masse. Dette var strålende nyheter. Nå ble jeg glad. Skjønner nå at jeg er innom her alt for sjelden... skammer meg... Tusen takk! Jeg er for sjeldent inne i boka di også, så vi kan skamme oss sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3854 Del Skrevet 22. august 2007 I dag har sola skint fra blå himmel, og det har vært skikkelig sommervær. Det var skrekkelig varmt å være på jobb, men det var godt å få seg en spasertur hjemover. Da jeg kom hjem satte jeg meg i sola med en bok og bare slappet av. Deilig! Har til og med fått litt farge. Kjenner jeg er trøtt nå, men jeg vil oppdatere meg litt her før jeg tar kvelden helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. august 2007 #3855 Del Skrevet 22. august 2007 Kommer ikke over at det har smelt i sikringsboksen din altså!!!! Lå og tenkte på deg etter at jeg la meg i natt! Du har så utrolig, ubeskrivelig mye å glede deg til!!! Er det forresten 1 år siden vi "mistet" mensen i dag??!!! Dog jeg har fått den igjen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #3856 Del Skrevet 22. august 2007 Sol og klar blå himmel her og... Måtte det bare vare for evig og alltid *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3857 Del Skrevet 22. august 2007 Kommer ikke over at det har smelt i sikringsboksen din altså!!!! Lå og tenkte på deg etter at jeg la meg i natt! Du har så utrolig, ubeskrivelig mye å glede deg til!!! Er det forresten 1 år siden vi "mistet" mensen i dag??!!! Dog jeg har fått den igjen da!!! Jeg kommer heller ikke over det. Og jeg gleder meg usannsynlig mye også. Og ja; det er faktisk ett år siden i dag. Godt jeg så vidt slapp å "feire" ettårsjubileum.. Sol og klar blå himmel her og... Måtte det bare vare for evig og alltid *drømme* Nja.. Jeg vil helst ha litt pauser inniblant. Blir så lei av sola dersom den er der hver bidige dag. Dessuten synes jeg det er herlig å gå å glede seg til sommeren. Så egentlig synes jeg er det greit med alle fire årstider, men sommeren skulle helst vært litt lenger en de andre tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. august 2007 #3858 Del Skrevet 22. august 2007 39 grader i sola her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #3859 Del Skrevet 22. august 2007 Vet vi har forskjellig syn på akkuratt det med sommeren så vi blir nok aldri enige.. Men å gå å glede seg leeeeeenge til noe som aldri kommer, det gjør meg rimelig frustrert Sommeren skulle vart 8 mnd, så resten fordelt på de mnd som er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. august 2007 #3860 Del Skrevet 22. august 2007 39 grader i sola her i dag Er det ikke heeeerlig vel!?!? :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå