Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Åh jeg kjente plutselig den deilige lukten av nystekt horn med ost og skinke på. Så rart..for vi har ikke det i huset.

Fikk lyst på..selv om jeg er mett.. :sjenert:

*rister på hodet av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :)

Det er i grunnen ganske bra når jeg har holdt det gående sånn siden april. Men så måtte det en helsemessig grunn til at jeg skjerpet meg også, da. Men bedre det enn å ikke skjerpe seg i det hele tatt. ;)

Litt motivasjon hjelper alltid ;) Og nå får du jo verdens flotteste premie for innsatsen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt motivasjon hjelper alltid ;) Og nå får du jo verdens flotteste premie for innsatsen :rødme:

Det har du jaggu helt rett i! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmmm, suuuper godt :)

Spiser det ikke så ofte. Var første gang jeg hadde toastjernet fremme side jeg flyttet hit for 4 år siden :sjenert:

Spiste mer av det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!! :legrine: :legrine: :legrine:

Skulle bare kjapt innom dagboka mi og så tickeren din, så nå har jeg pløyd meg gjennom de siste 10 sidene i boka di!!!

Så fantastisk! Krysser fingre for at dne klorer seg fast!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse. :hoppe:

Dette var strålende nyheter. Nå ble jeg glad. :klemmer:

Skjønner nå at jeg er innom her alt for sjelden... skammer meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke horn-lukta lenger, så regner med det bare var et blaff. Men søren så godt det luktet i går! :ler:

GRATULERER!!!! :legrine: :legrine: :legrine:

Skulle bare kjapt innom dagboka mi og så tickeren din, så nå har jeg pløyd meg gjennom de siste 10 sidene i boka di!!!

Så fantastisk! Krysser fingre for at dne klorer seg fast!!! :danser:

Tusen takk!

Jeg trenger all den fingerkryssing jeg kan få.

Koselig å se deg igjen forresten! :klemmer:

Gratulerer så masse. :hoppe:

Dette var strålende nyheter. Nå ble jeg glad. :klemmer:

Skjønner nå at jeg er innom her alt for sjelden... skammer meg... :sjenert:

Tusen takk! :klem:

Jeg er for sjeldent inne i boka di også, så vi kan skamme oss sammen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har sola skint fra blå himmel, og det har vært skikkelig sommervær. :sol:

Det var skrekkelig varmt å være på jobb, men det var godt å få seg en spasertur hjemover. Da jeg kom hjem satte jeg meg i sola med en bok og bare slappet av. Deilig! Har til og med fått litt farge.

Kjenner jeg er trøtt nå, men jeg vil oppdatere meg litt her før jeg tar kvelden helt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over at det har smelt i sikringsboksen din altså!!!! :legrine: Lå og tenkte på deg etter at jeg la meg i natt! Du har så utrolig, ubeskrivelig mye å glede deg til!!!

Er det forresten 1 år siden vi "mistet" mensen i dag??!!! :fnise: Dog jeg har fått den igjen da!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kommer ikke over at det har smelt i sikringsboksen din altså!!!! :legrine: Lå og tenkte på deg etter at jeg la meg i natt! Du har så utrolig, ubeskrivelig mye å glede deg til!!!

Er det forresten 1 år siden vi "mistet" mensen i dag??!!! :fnise: Dog jeg har fått den igjen da!!! :sinna:

Jeg kommer heller ikke over det. Og jeg gleder meg usannsynlig mye også. :hoppe:

Og ja; det er faktisk ett år siden i dag. Godt jeg så vidt slapp å "feire" ettårsjubileum.. :ler:

Sol og klar blå himmel her og... Måtte det bare vare for evig og alltid *drømme*

Nja.. Jeg vil helst ha litt pauser inniblant. Blir så lei av sola dersom den er der hver bidige dag. Dessuten synes jeg det er herlig å gå å glede seg til sommeren. Så egentlig synes jeg er det greit med alle fire årstider, men sommeren skulle helst vært litt lenger en de andre tre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet vi har forskjellig syn på akkuratt det med sommeren :ler: så vi blir nok aldri enige.. :ler:

Men å gå å glede seg leeeeeenge til noe som aldri kommer, det gjør meg rimelig frustrert :kjefte:

Sommeren skulle vart 8 mnd, så resten fordelt på de mnd som er igjen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...