Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forløpig dato er 16.april. Regner med den blir justert når jeg kommer så langt som til UL. Jeg får nemlig ikke datoen til å stemme helt. I følge terminkalkulatorene skal unnfangelsen ha funnet sted rundt 21.juli. Men da var mamma på besøk, så det kan IKKE stemme! :ler:

Derfor har jeg justert den litt, slik at det faller et par dager senere. Så får vi se etter UL hvilken dato som blir satt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, ta det med ro. Alt kommer til å gå bra. Stol på meg :)

Jeg lover, likens som jeg lovte at du skulle bli gravid! :)

Jeg stoler på deg! :-D

Dere får ei ndelig jente, med mørkt hår ;)

Mye mulig du får rett. Regner med h*n får mørkt hår og brune øyne iallfall, sånn som pappan. :hjerte:

Ghost har blitt synsk :redd: Lurer på om det kom med det nye nicket... :fnise:

:ler:

Du vet jeg er i mellom-verdenen nå. Jeg kan se det meste :lur:

:redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Rørt av å lese om mannen som ble så glad*. Og svigermor... Håper det ordner seg for venninna di også :) Dere har en kjempefin tid framover, og fem uker på vei... For hver uke kan du slappe mer og mer av, men jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempefint. April er en fin måned. Mine valgte seg april :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Vennen.. Dette var herlige nyheter... Tårene triller og mannen sitter og glor forundret å meg.. Pytt pytt!!

Jammen godt du la igjen beskjed på tryneboka, hvis ikke hadde jeg ikke komt på å gå inn på kg...

Du skal bli mamma!!! Det er bare heeeeeelt fantastisk!!!! :love:

Gratulerer så myyyyyyyyyye med den lille spiren :klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Så utrolig glad på dine vegne - fikk helt tårer i øynene når jeg leste referat fra mannens reaksjon - dette var helgens beste nyhet!

GRATULERER MASSE!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he..

Kanskje det skjedde når du lå og sov? :lur:

Det håper jeg da virkelig ikke! :overrasket:

:hoho:

Lyst hår og brune øyne, det er pent

:Nikke:

Men jeg synes i grunnen de fleste alternativene er pent, jeg. ;)

*Rørt av å lese om mannen som ble så glad*. Og svigermor... Håper det ordner seg for venninna di også

Dere har en kjempefin tid framover, og fem uker på vei... For hver uke kan du slappe mer og mer av, men jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempefint. April er en fin måned. Mine valgte seg april :fnise:

Ja, april er helt topp! Ikke blir barnet eldst i klassen og ikke yngst heller. Dessuten får man feiret bursdag før skolen sommeravsluttes. Helt perfekt!

Her tenkes det langt frem i tid.. :sjenert:

:dåne:

Vennen.. Dette var herlige nyheter... Tårene triller og mannen sitter og glor forundret å meg.. Pytt pytt!!

Jammen godt du la igjen beskjed på tryneboka, hvis ikke hadde jeg ikke komt på å gå inn på kg...

Du skal bli mamma!!! Det er bare heeeeeelt fantastisk!!!! :love:

Gratulerer så myyyyyyyyyye med den lille spiren :klem::kyss:

Tusen takk! :klemmer:

Menne.. Hadde du ikke kommet på å komme inn på KG? Hva er det for noe tull, da? Du har da ikke meldt deg helt ut? For hva skal jeg gjøre uten deg her da?? :grine:

Dæven døtte! GRATULERER, BIPPE! :)

+

:rødme: Gratulerer så masse med spire i magen.

+

:juhu: Så utrolig glad på dine vegne - fikk helt tårer i øynene når jeg leste referat fra mannens reaksjon - dette var helgens beste nyhet!

GRATULERER MASSE!!!!!!

Tusen hjertelig takk, dere! :klemmer:

PS; jeg måtte redusere noe på smilyene deres, ellers fikk jeg ikke poste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb, men klarer ikke konsentrere meg. I tillegg er jeg gørrtrøtt, samt at jeg har kjent et par bølger med kvalme skylle over meg.

Ingen tvil om at jeg er gravid nei, men skulle ønske jeg klarte å være mer effektiv og produktiv på jobb.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kjenner at du er gravid da :)

Og det går seg nok til på jobb skal du se, ikke rart du er litt ukonsentret nå, du har jo nesten nettopp testet positivt :-D

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenk at vi skulle få være gravide sammen :juhu: Så heldig du er som er 5+5 allerede. Den første uka, var nemlig den aller lengste synes jeg...

Jeg vil allerede nå tippe at du føder på bursdagen min 19. april :fnise:

Å, dette skal bli så gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne.. Hadde du ikke kommet på å komme inn på KG? Hva er det for noe tull, da? Du har da ikke meldt deg helt ut? For hva skal jeg gjøre uten deg her da?? :grine:

Neeeeidaaa.. Jeg bare tulla med deg.... :fnise:

Skal være her å bølle sammen med deg for ever and ever!!!

Kvalme og trøtthet er toppers altså!!!! Selv om det er noe herk! :ler:

Fikk et tips, litt for sent, da jeg gikk med mini... Det var å spise loff med jordbærsyltetøy på og drikke ganske sterk husholdningssaft!

Hørtes pyton ut, men hun som sa det hadde gode erfaringer... Kanskje verdt å prøve om kvalmen vedvarer/blir verre :kose: Rosenrot hjelper og.. Det har jeg selv prøvt..

Håper uansett at du slipper unna det verste og går gjennom svangerskapet med glans :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kjenner at du er gravid da :)

Og det går seg nok til på jobb skal du se, ikke rart du er litt ukonsentret nå, du har jo nesten nettopp testet positivt :-D

Ja, det er betryggende at jeg kjenner det. Men jeg har (heldigvis) ikke kjent mer til kvalmen enda. Vi får se hvordan det går. :)

Velkommen i gravid-klubben :fnise:

Takk! :-D

Ja, tenk at vi skulle få være gravide sammen :juhu: Så heldig du er som er 5+5 allerede. Den første uka, var nemlig den aller lengste synes jeg...

Jeg vil allerede nå tippe at du føder på bursdagen min 19. april :fnise:

Å, dette skal bli så gøy :-D

Ja, kjempegøy! :hoppe:

Neeeeidaaa.. Jeg bare tulla med deg.... :fnise:

Skal være her å bølle sammen med deg for ever and ever!!!

Kvalme og trøtthet er toppers altså!!!! Selv om det er noe herk! :ler:

Fikk et tips, litt for sent, da jeg gikk med mini... Det var å spise loff med jordbærsyltetøy på og drikke ganske sterk husholdningssaft!

...

Håper uansett at du slipper unna det verste og går gjennom svangerskapet med glans :klemmer:

*puster lettet ut*

Du må ikke tøyse sånn med en stakkars hormonell Bippe! Jeg får jo helt noia når jeg innbiller meg at du ikke vil være her mer! :fy_fy:

Med godt du bare tøysa, da.. :kose:

Takk for tips om kvalme. Forløpig har jeg ikke kjent så mye mer til det, annet enn de to bølgene som kom på jobb. Tror jeg skal holde meg unna loff med syltetøy så langt jeg kan, for det er ikke så bra for kroppen min. Jeg satser heller for fullt på knekkebrød. Men hvem vet; blir jeg desperat nok prøver jeg nok det meste! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...