Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #341 Del Skrevet 13. november 2006 Mat ja... Jeg har kjøpt FIRE lapper i dag, de skal vi kose oss med til kvelden-med smør og brunost på. Og vet du, det blir ganske nøyaktig TO på hver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #342 Del Skrevet 13. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #343 Del Skrevet 13. november 2006 Men bare fire lapper? Lapper for meg er sånne små som du steker i stekepanna, og har syltetøy og rømme på. Dessert, altså. Er dine lapper noe annet, i og med at du har KJØPT dem? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #344 Del Skrevet 13. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #345 Del Skrevet 13. november 2006 Men bare fire lapper? Lapper for meg er sånne små som du steker i stekepanna, og har syltetøy og rømme på. Dessert, altså. Er dine lapper noe annet, i og med at du har KJØPT dem? :klø: ← Ja det er sånne som stekes i panna, og de er ferdig stekt, nede på butikken vet du De er som små pannekaker, så da holder det med to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 13. november 2006 Ah, er de SÅ store? Da holder det kanskje med to til hver ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #347 Del Skrevet 13. november 2006 *spiser sjokoladekakeglasur som ble til overs i går* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #348 Del Skrevet 13. november 2006 *kvalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 13. november 2006 Vimse: Kan du endre tittelen under avataren min? Eller må jeg kontakte en av admin-moderatorene for å få gjort det? Bare nysgjerrig, sånn i tilfelle jeg kommer på en treffende tittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #350 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ikke så rart kanskje? Åssen er formen ellers da? Hjalp det litt å komme hjem? Endret 13. november 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #351 Del Skrevet 13. november 2006 Vimse: Kan du endre tittelen under avataren min? Eller må jeg kontakte en av admin-moderatorene for å få gjort det? Bare nysgjerrig, sånn i tilfelle jeg kommer på en treffende tittel! ← Jeps det må du, Mette eller Marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #352 Del Skrevet 13. november 2006 Ikke så rart kanskje? Åssen er formen ellers da? Hjalp det å komme hjem litt? ← Nei, det var nok ikke så rart. Jeg er jo ikke akkurat kjent for åklare å stoppe i tide når jeg spiser noe godt.. Det hjalp forresten å komme hjem ja. Mye bedre å sitte her å slappe av i steden for å ha dårlig samvittighet på job for at jeg ikke klarer å få gjort noe konstruktivt. Men jeg er fortsatt svimmel og kraftløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #353 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeps det må du, Mette eller Marianne ← Okidoki! *vrir hjernen for å komme på en passende tittel* Hmm, har visst ikke nok hjernekapasitet akkurat nå.. Endret 13. november 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #354 Del Skrevet 13. november 2006 Er du begynt å svimle igjen? Vel, da vet du jo bare hva du har å gjøre da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #355 Del Skrevet 13. november 2006 Er du begynt å svimle igjen? Vel, da vet du jo bare hva du har å gjøre da... ← Jooo.... Men det har jo bare vært i dag da. Har ikke vært svimmel på veldig lenge! *vrir meg unna å måtte gå til legen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #356 Del Skrevet 13. november 2006 Da skal jeg ikke mase mer, men bare: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 13. november 2006 Beskjeden din er mottatt.. Men du vet jo meg; jeg går ikke til legen dersom jeg ikke er nærmest døden nær. Liker ikke å renne ned døra der for noe som viser seg å være ingeting. Men dersom jeg ikke blir bedre, skal jeg heller vurdere det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #358 Del Skrevet 13. november 2006 Du får holde et øye med meg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #359 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bare tenker som så at siden du sliter en del med nakke og sånt, så trenger ikke svimmelheten din være mer enn to fysioterapitimer unna liksom *zipper igjen nebbet* Kos deg videre, jeg skal gjøre noen lure ting før det blir for mørkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #360 Del Skrevet 13. november 2006 Kos deg med de lure tingene! Jeg skal også være lur og bare sitte her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå