Gjest uri Skrevet 21. juni 2007 #3421 Del Skrevet 21. juni 2007 Har ingen planer mellom 17 og 20 juli jeg... Men det er samme om dere kommer uke eller helg, for min del da.. Er ikke jeg som skal kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3422 Del Skrevet 21. juni 2007 Nei, nå må jeg logge av. Mannen er snart hjemme, og jeg må hjelpe ham med å bære noen saker og ting opp i huset. Deretter skal jeg legge meg. Det har vært en veldig lang arbeidsdag (12 timer), så jeg er trøtt ja. God natt så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3423 Del Skrevet 21. juni 2007 Har ingen planer mellom 17 og 20 juli jeg... Men det er samme om dere kommer uke eller helg, for min del da.. Er ikke jeg som skal kjøre.. Da finner vi sikkert en dag som passer for oss alle sammen. Jeg gleder meg iallfall veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. juni 2007 #3424 Del Skrevet 21. juni 2007 Ja det blir GØY :-D Natta søta.. Sweet dreams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. juni 2007 #3425 Del Skrevet 21. juni 2007 Det må vel kunne få det til en gang før ferien din er over Bippe, bare turbotøsa nå kan komme med når hun har fri Natt natt, du har virkelig fortjent å slappe av litt nå, 12 timer jobb, er mye hjernetrim det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #3426 Del Skrevet 22. juni 2007 Heldiggris som har ferie allerede da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #3427 Del Skrevet 22. juni 2007 Å, ferie allerede - håper du koser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 #3428 Del Skrevet 22. juni 2007 kos deg med ferie! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. juni 2007 #3429 Del Skrevet 22. juni 2007 Feeeeeeeeeeeeeeeeeerieeeeeeeeeeeeeeeeeeetiiiiiiiiiiiiiiiiiid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3430 Del Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk jenter! Ja, nå er det ferieeeee!!! :juhu: Stikker innom en kjapp tur før jeg skal legge meg. Tilbrakte ettermiddagen på sørlandssenteret i dag, etter jobb vel og merke. Hadde tenkt å få kjøpt meg litt klær, men fant INGENTING! Så urettferdig når jeg endelig skulle ha noe. Men men, sånn er det ofte for meg. Jeg er ikke noen god shopper. Kunne trengt litt av Uri-genet i dag, tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3431 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå skal jeg bare vente på at klærne i vaskemaskinen blir ferdig senrtifugert, så skal jeg hoppe rett i seng. Er kjempetrøtt. I morra kommer hele dagen til å gå med til husarbeid og diverse andre lure ting. Vi skal ha masse folk i morra kveld, og da er det best huset er presentabelt. Men nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. juni 2007 #3432 Del Skrevet 22. juni 2007 Natt Natt! på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. juni 2007 #3433 Del Skrevet 23. juni 2007 Ha en fin st. hans feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juni 2007 #3434 Del Skrevet 24. juni 2007 Fire uker ferie *misunnelig* Men om en uke begynner jeg mine 3 da Håper du hadde det koselig med besøk igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3435 Del Skrevet 24. juni 2007 Takk takk! Jeg hadde en fin kveld i går jeg. Vi ble nokså mange til slutt, var sikkert 15 stk på det meste (telte ikke). Det var knallfint vær, så vi satt ute nesten hele kvelden. Deilig! Jeg disket opp med lasagne og noen hadde med seg grillmat. En fin sommerkveld. Men det ble kanskje litt mye drikke for både den ene og den andre til slutt. Knerta visst en hel flaske rødvin, og jeg er jo ikke vant til sånt lenger.. Men jeg ble heldigvis ikke dårlig, så jeg har hatt det veldig fint i dag. Har sittet ute i sola og kost meg. Etter jeg ryddet opp etter gårsdagens eksapader da vel og merke. Det blir alltids litt kaos etter en såpass folksom fest. Men det hører vel med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. juni 2007 #3436 Del Skrevet 24. juni 2007 Hørtes koselig ut Heldige dere som har fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 24. juni 2007 #3437 Del Skrevet 24. juni 2007 Heia! Høres ut som dere hadde det koselig i går! Kjenner jeg begynner å bli smålig trøtt her jeg sitter, vært en lang dag. lite å gjøre, dårlig vær og en stk. sur unge... hadde sikkert stått opp på feil fot i dag, men det kan skje alle! Håper du har det fint ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. juni 2007 #3438 Del Skrevet 24. juni 2007 Er du aldri på msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. juni 2007 #3439 Del Skrevet 24. juni 2007 En hel flaske rødvin!?! Gale jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 24. juni 2007 #3440 Del Skrevet 24. juni 2007 Kunne trengt litt av Uri-genet i dag, tror jeg.. Du kan få låne mitt noen dager for jeg er BLAKK!!!! En hel flaske rødvin!?! Gale jente! snakk om å ta av ass... Hørtes gøy ut!! Neste helg er det min tur å knerte en flaske.. eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå