Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Jeg har kost meg veldig i finværet. Men nå virker det som om det er i ferd med å slå om. De har ikke meldt like flott fremover. Men det er i grunnen helt greit, for jeg merker hagen min trenger litt vann nå. :)

------

I dag har det vært litt både og for meg. Våkna halv fem med dundrende hodepine. Tok en pille og gikk og la meg igjen, men klarte ikke sove så mye. Endte med at jeg ikke gikk på jobb. Tok heller en ny pille og ble liggende i senga. Til slutt fikk jeg sove litt, og det hjalp. Jeg kom meg til slutt på jobb sånn i halv to-tida. Fikk gjort unna litt arbeid før arbeidsdagen var over. Var utrolig deilig med så kort dag, gitt! Skulle vært sånn hver dag.. :sjarmor:

Ja, uten hodepinen da selvsagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har helt glemt å fortelle om hvordan ting står til. Jeg har altså blitt ferdig med siste kuren med Provera, og mensen kom faktisk dagen etter siste pille var innabords. Så jeg tenkte å ta meg en tur til legekontoret i morra tidlig for å ta blodprøver.

Har aldri tatt blodprøve før, så det blir spennende å se.. :sjenert:

Men jeg er ikke redd for sprøyter, så jeg regner med det vil gå veldig bra.

Krysser bare fingrene for at prøvene er fine. :)

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Heisann!

Vært har slått om helt her ihvertfall. Nå regner det kjempemasse!

Jeg er sikker på at brunsneglene har fest i hagen vår nå!! ;)

Jeg har snakket til værgudene om fint vær til den 22. juni, så vi får ihvertfall sol den dagen! Det kan jeg garantere deg! :Hehe:

Ellers er det ikke mye nytt hos oss heller. Lillegutt er på astmamedisiner igjen da, veldig tungpustet, men merker kanskje en anelse bedring.

På torsdag skal jeg inn til byen og shoppe litt sommerklær og diverse.

Håper det går bra hos deg! Har du begynt på noe kur da? (kan hende du har skrevet noe om det, men jeg er håpløs på å lese igjennom dagbøker... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Ja, der fikk jeg jammen svar på det jeg spurte om, og det før jeg postet mitt! Ikke verst Bippe ;)

Håper prøvene er fine ja.

Så bra at du fikk tilbake mensen da!

Blodprøver har jeg tatt en del av.

Det er bare å snu seg vekk, det bruker jeg å gjøre. Jeg kan tvinge meg selv til å se på om jeg vil, men jeg ser helst at jeg slipper ;)

Besvimer ikke altså, men jeg synest kanskje det blir ekstra ubehagelig når man i tillegg skal se på, he he.

Det kommer til å gå så bra! *krysser fingrer for deg vennen*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket til værgudene om fint vær til den 22. juni, så vi får ihvertfall sol den dagen! Det kan jeg garantere deg! :Hehe:

Det høres bra ut, for det blir samme dagen jeg starter sommerferie. :hoppe:

Synd å høre at lillegutt må ha medisiner igjen, men samtidig er det godt at det fins noe som kan hjelpe litt. ;)

Så bra at du fikk tilbake mensen da!

Om jeg har fått den tilbake er vel noe usikkert. Den er jo bare fremprovosert, og er ikke "ekte." Men vi får se hvordan det går i månedene fremover. Vi får håpe at den har fått et spark i baken av Provera-kuren. :)

Ellers tusen takk for fingerkryssing og gode klemmer! Du er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

*gir mensen til Bippe et spark i ræva* :ler:

Det kommer til å gå så bra vennen, jeg bare vet det! Ta livet med ro, pass godt på deg selv og gjør det du har lyst til når du får ferie. Økt livskvalitet forsterker kroppens energi, og da vil alt gå seg til rette!

Hilsen ei som fikk en 5`er i valgfaget "livskvalitet"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimse
Godt det er flere enn oss som har mosedott, Liljen! :ler:

Ehm... Jeg datt visst rett oppi kofferten av mitt eget utsagn, gitt.. :sjenert:

Bombe! :hoho::legrine:

Så fint at du fikk en blødning etter siste kur da, i alle fall litt godt for følelsen din vil jeg tro :kose:

Ikke fullt så fint med en slik skallebank, det må være været :lol:

STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Håper det går bra hos legen idag

*er også mektig imponert over at du har greid å kommet deg unna blodprøver før ;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Næh, mensen tilbake (ja selv om den er fremprovosert) :juhu:

Endelig. Nå er du virkelig i gang mot det store målet.

Er veldig glad på dine vegne nå.

Hvordan gikk det i dag?

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tatt blodprøve før :overrasket: Hvordan har du greid å lure deg unna det da :)

lurer jeg også på... :sjenert:

jeg har ikke tall på hvor mange blodprøver jeg har tatt - det er MANGE!!!!

lykke til hos legen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt. :popcorn:

Blir spennende framover nå. Krysser fingre for at det skjer noe kjapt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg har klart å komme meg unna blodprøver? Vel, jeg har konstant vært forbasket frisk! :ler:

Feiler liksom aldri noe jeg, bortsett fra vanlig forkjølelse. Har arvet det etter faren min tror jeg, da han heller aldri var syk. Mamma sier hun ikke kan huske at han var forkjøla en gang, i løpet av alle de årene de var sammen. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk forresten veldig bra i dag. De tok fem glass med blod, og jeg kjente ikke stikket en gang. Satt og fulgte nøye med hele tiden. Det var faktisk litt gøy og interessant å se. :)

Nå er det bare å vente på timeavtalen 27.juni. Da får vi svar på både mine og mannens prøver. Blir spennende!

Men gjett om jeg ikke møtte en kjent en på venterommet hos gynekologen i dag, da. Måtte jo fortelle henne at jeg var der for å ta blodprøver. Hun så jo dotten på armen min etterpå. Følte meg nesten litt avslørt da, gitt..

Håper ikke hun skjønte hvorfor jeg var der.

Eller jeg vet ikke helt.. Jeg håper iallfall IKKE hun trodde jeg hadde fått en eller annen ekkel sykdom! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med mensen :hoppe:

Skal du begynne med pergo nå da?

Er jo ikke sikkert hun tenkte over det da? Om jeg ikke hadde vært prøver ville jeg ikke reagert på en venninne som tok blodprøve hos gynekologen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg skal ha pergo enda. Det får jeg ikke svar på før jeg har vært til timeavtalen den 27.juni. Men jeg vil vel nesten tro at det ender med det, i og med at hun har diagnostisert meg med pcos. Men jeg er tålmodig, så vi får bare vente å se hva som skjer. ;)

Det var dessverre ikke ei venninne jeg møtte hos gu'en. Hadde det vært det, hadde jeg sikkert sagt grunnen til at jeg var der. Det var en som jobber i samme firma, men som jeg ikke kjenner så veldig godt. Det gjør det litt annerledes..

Men men, ikke noe å gjøre noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det skjer ting ihvertfall, også er det bare å krysse fingrene for at det blir fine svar på prøvene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting :) Lenge mellom hver gang jeg er innom, så greit å få oppdatert seg litt. Flott at mensen er tilbake, selv om den er framprovosert. Blir spennende å se hva resultatet av prøvene blir. *Følge med*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...