Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3321 Skrevet 5. juni 2007 Hun er nå dressert i alle fall! Jeg vet ikke helt hva hun er jeg. Vi har i grunnen ikke lært henne det der med vilje. Hun tar vel bare etter sine gale "matforeldre", tenker jeg. Galskap arves visst.. Hun er kanskje sjenert? Ja, hun er sikkert sjenert! Vi sier det sånn. Likte bedre den forklaringa enn at hun har arvet vår galskap.. Kom det overnattingsgjester eller? Syns det er utrolig slitsomt med folk som ikke kan bestemme seg jeg da. Håper du har hatt en fin helg i fonmværet Nei, de ombestemte seg nok en gang, og kom ikke. Litt slitsomt ja, men egentlig var det litt greit også. For da fikk jeg sparket meg selv i rompa og gjort en del husarbeid. På den måten var alt arbeidet unnagjort før helga var kommet skikkelig i gang, og jeg kunne nyte livet resten. :-D kjenner til den der. er ikke så god til å begrense meg jeg heller. men sjokolade er jo farlig godt, da!! Ja, sjokolade er noe av det beste jeg vet. Bare synd jeg må vente helt til fredag med å spise det igjen.. Hei angelou! Innom og lager litt rabalder i Galehuset Godt du holder litt liv i leiren når jeg selv er fraværende! Rabalder liker vi.. Jeg måtte fjerne smilyene dine, da jeg ikke fikk lov å poste innlegget mitt med så mange. Uhørt! Hei hei rar katte du har da. Men vi har en rimelig rar katt vi og da. Den drikker kaffi Kaffe? Da vil jeg nesten påstå at deres katte er galere enn vår..
Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3322 Skrevet 5. juni 2007 Jeg må bare skryte litt av mannen min. :rødme: I går kveld kom han hjem og spurte om jeg hadde vært snill jente. Hva er det for et spørsmål, tenkte jeg. Trodde han pønsket på noe skummelt. Jeg er jo alltid snill (), så jeg svarte at jeg selvsagt hadde vært det! Han ba meg om å lukke øynene og rekke ut hendene. Litt skeptisk gjorde jeg det, og fikk en splitter ny mobil i fanget. Han hadde kjøpt den til meg og ordnet abbonnement (jeg har hatt kontantkort til nå). Han er nå søt også den mannen min, selv om vi strengt tatt ikke hadde råd til noen ny telefon nå. Men det er vel bagateller, er det ikke? Juhuu!!
Gjest uri Skrevet 5. juni 2007 #3323 Skrevet 5. juni 2007 Så snill da! :-D Hvilken mobil du har fått deg da? OG, kan du høre lyder på mms nå??
Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3325 Skrevet 5. juni 2007 Det er en Ericsson W610i, og JA nå kan jeg ta i mot lyd!
Gjest vimse Skrevet 5. juni 2007 #3326 Skrevet 5. juni 2007 Så snill han er! Fått nytt nr også nå da?
Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3327 Skrevet 5. juni 2007 Ja, han er så søt og snill atte! :rødme: Har fortsatt det samme nummeret. Bytter ikke det ut med det første. Har hatt det helt siden 1998, så jeg tviholder på det så godt jeg kan.
Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3329 Skrevet 5. juni 2007 Jeps! Hadde sagt i fra dersom jeg hadde endra på noe, altså.
Gjest vimse Skrevet 5. juni 2007 #3330 Skrevet 5. juni 2007 Hvis ikke så hadde jeg bare ringt mammaen din
Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3331 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det kunne du jo gjort. Hun hadde sikkert synes det var kjempekoselig hun, altså. Liker å skravle!
Catus Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3332 Skrevet 5. juni 2007 Nei, nå er det natta for meg. Gleder meg til å krype opp i senga, strekke ut kroppen, legge hodet på puta og snorke som bare det.
Eeyore Skrevet 5. juni 2007 #3333 Skrevet 5. juni 2007 Skjønne mannen da Natta allerede? Trodde du var natteravn jeg? Sov godt da
Gjest uri Skrevet 5. juni 2007 #3334 Skrevet 5. juni 2007 Fancy mobil!! Sånn en jeg og vil ha! Du bare må prøve FaceWrap'en.. Vi har ledd oss skakke mer enn en gang!!
Impala Skrevet 6. juni 2007 #3337 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Så snill mann du har da, heldiggris Endret 6. juni 2007 av Impala
Catus Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3339 Skrevet 7. juni 2007 Ja, han er en snill en.. ...inniblant. Neida, han er veldig flott! Ellers ville jeg ikke vært sammen med ham!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå