Daria Skrevet 25. mai 2007 #3241 Del Skrevet 25. mai 2007 Utrolig at jeg har hatt gavekortet helt siden jul. Det er faktisk fem måneder det. *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3242 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, det var deilig det. Selv om jeg egentlig ikke er kjempegald i shopping. Mest fordi jeg sjeldent finner noe som passer min rare kropp og rare føtter.. Men men; vi kan ikke alle være like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3243 Del Skrevet 25. mai 2007 *imponert* Jeg holdt faktisk på å skirve navnet ditt sammen med Uri sitt. Men av en eller annen grunn gjorde jeg det ikke.. Ser jo nå at jeg like godt kunne skrevet deg opp, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3244 Del Skrevet 25. mai 2007 Unnskyld at jeg mobber deg Uri, men jeg klarte bare ikke la være.. pfft.. As if I care!!! Har ikke vett til å ta det til meg! Og så vet jeg at jeg kan mobbe tilbake uten å få dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3245 Del Skrevet 25. mai 2007 Og jeg må jo tilføye at jeg er like imponert som Daria.. Skjønner faktsik nesten ikke at det går ann jeg.. Jammen godt gjort, det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. mai 2007 #3246 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg holdt faktisk på å skirve navnet ditt sammen med Uri sitt. Men av en eller annen grunn gjorde jeg det ikke.. Ser jo nå at jeg like godt kunne skrevet deg opp, ja! Og jeg må jo tilføye at jeg er like imponert som Daria.. Skjønner faktsik nesten ikke at det går ann jeg.. Egentlig er det neste helligbrøde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3247 Del Skrevet 25. mai 2007 pfft.. As if I care!!! Har ikke vett til å ta det til meg! Og så vet jeg at jeg kan mobbe tilbake uten å få dårlig samvittighet Var det jeg trodde, ja. Der vettet mangler, er det ikke fare for å tråkke noen på tærne heller... Men ærlig talt; er det ikke fint vi kjenner hverandre så pass godt at vi kan slenge med leppa så mye vi gidder, uten fare for å trampe i salaten? Og jeg må jo tilføye at jeg er like imponert som Daria.. Skjønner faktsik nesten ikke at det går ann jeg.. Jammen godt gjort, det skal du ha Takk, jeg er ufattelig god! Egentlig er det neste helligbrøde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. mai 2007 #3248 Del Skrevet 25. mai 2007 Der vettet mangler, er det ikke fare for å tråkke noen på tærne heller... Det var jo også en måte å si det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3249 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3250 Del Skrevet 25. mai 2007 Var det jeg trodde, ja. Der vettet mangler, er det ikke fare for å tråkke noen på tærne heller... Men ærlig talt; er det ikke fint vi kjenner hverandre så pass godt at vi kan slenge med leppa så mye vi gidder, uten fare for å trampe i salaten? Takk, jeg er ufattelig god! Støtter den ja!! Jupp! Slenge med leppa passer fint for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3251 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes det er litt vulgært å slenge med leppene jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3252 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes det er litt vulgært å slenge med leppene jeg da... Du får slenge med hvilke lepper du vil du. Jeg sa leppA, det vil si entall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. mai 2007 #3253 Del Skrevet 25. mai 2007 *deiser ned i kofferten -og her var det folksomt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3254 Del Skrevet 25. mai 2007 Det var flere som slengte med leppa, og når det blir flere av noe endrer endinger seg Leppa, lepper, for alt jeg vet kan det jo være dere bare har en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 25. mai 2007 #3255 Del Skrevet 25. mai 2007 JEG BARE VISSTE DEN VILLE KOMME!! Jeg snakzdpfjdlgjlfgjlfgjzdlfj lkdjflsdfj gidder ikke forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. mai 2007 #3256 Del Skrevet 25. mai 2007 Leppa, lepper, for alt jeg vet kan det jo være dere bare har en JEG BARE VISSTE DEN VILLE KOMME!! Jeg snakzdpfjdlgjlfgjlfgjzdlfj lkdjflsdfj gidder ikke forklare På seg selv kjenner man andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3257 Del Skrevet 25. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3258 Del Skrevet 25. mai 2007 Dette minner meg om gode gamle dager, der vi var omtrent konstant i kofferten og lo så jeg grein. Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3259 Del Skrevet 25. mai 2007 Innrømmer at det er faktisk ikke så kult å være tissetrengt akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 25. mai 2007 #3260 Del Skrevet 25. mai 2007 Æsj, det mangler en "er" inni der en vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå