Eeyore Skrevet 11. november 2006 #301 Del Skrevet 11. november 2006 Her har det sannelig vært mye besøk! Med både matprat, mobbing og god helgeønsker. Kunne ikke blitt bedre! Også MÅ jeg jo bare... O' HERRRRLIGE FREDDA'!!!! :hoppe: ← Kan de si som ikke jobber lørdag... Men nå er det "bare" 4 timer igjen av denne vakten, så er det 3 uker til neste gang Håper du bruker fridagene fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. november 2006 #302 Del Skrevet 11. november 2006 Skyld på katten ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. november 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 11. november 2006 Hodepine kan komme av så mangt! tihi! Har dere pusene på soverommet? ← VI har døra til soverommet åpen om natta, så kattene kan gå inn og ut som de vil. Ofte sniker de seg inn om natta og legger seg i sengeenden. Er litt koselig. Men som sagt, har den ene fått den uvanen at hun maser fryktelig på å komme ut. Gjerne grytidlig om morran; sånn i fem-halv seks tida. Og det er IKKE så populært, kan man si.. Kan de si som ikke jobber lørdag... Men nå er det "bare" 4 timer igjen av denne vakten, så er det 3 uker til neste gang Håper du bruker fridagene fornuftig ← Fornuftig og fornuftig, Fru Blom.. Men dersom sløving og avslapping, ispedd litt støvsuging og klesvask kan anses som fornuftig, så JA da har jeg brukt dagene bra! Skyld på katten ja.. ← Ja, for tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. november 2006 #304 Del Skrevet 11. november 2006 Natta! Med eller uten katt i senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 12. november 2006 Sov godt jeg, sammen med kattene! Ja, helt til maset begynte klokka seks, selvsagt.. Akkurat nå holdet jeg på å lage sjokoladekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 12. november 2006 #306 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, helt til maset begynte klokka seks, selvsagt.. ← Get used to it.. Det kan bli mye verre med baby i hus... Ja, det kan pågå i 9-10 år faktisk... (Har desverre erfaring ) Sjokoladekake hørtes veldig godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 Forfatter #307 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg skal nok takle det også! Er egentlig ganske utholdende på sånt. Det er verre med mannen, faktisk. Men kommer det en baby, så må han jo pent nødt til å takle det! Nå er det ikke lenge til kaka er ferdig. Har nettopp laget glasuren klar, så nå er det bare å vente til kjøkkenklokka ringer. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. november 2006 #308 Del Skrevet 12. november 2006 Namnam. Gidder du å stikke innom med en bit til meg eller? Jobber i dag jeg, så det er egentlig ganske så synd på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 12. november 2006 Det er masse igjen til deg, Frida! Sender over noe med en gang jeg! Og den ble faktisk ganske god! Det eneste var at jeg tok på glasuren litt for tidlig, slik at den rant litt. Men smaken er jo akkurat like god uansett da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 12. november 2006 Nå er mannen gått på vift for en times tid. Det betyr KG-tid for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. november 2006 #311 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hvorfor snakker alle om kake i dag... Endret 12. november 2006 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg snakker om det fordi jeg plutselig fikk ånden over meg, og løp rundt på kjøkkenet med struttende selvtillit og energi i dag! Det er sannelig ikke ofte det skjer, så da måtte jeg utnytte det ved å lage noe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. november 2006 #313 Del Skrevet 12. november 2006 Og så ble jeg ikke invitert på kake? Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 12. november 2006 Forfatter #314 Del Skrevet 12. november 2006 Unnskyld.. *skammer meg dypt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 12. november 2006 #315 Del Skrevet 12. november 2006 Det går greit Jeg kjøpte meg kindersjokoladenisse på bensinstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 12. november 2006 #316 Del Skrevet 12. november 2006 Her går det fortsatt i søtsaker ja... *gomler på smash, og har tenkt å tømme hele posen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 13. november 2006 #317 Del Skrevet 13. november 2006 God morgen, Bippevennen. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. november 2006 #318 Del Skrevet 13. november 2006 ingen bombe at det snakkes om kaker og godis inne hos bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. november 2006 #319 Del Skrevet 13. november 2006 Her går det jammen fort, ser jeg... Klarer ikke helt følge med her Ha en strålende mandag, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #320 Del Skrevet 13. november 2006 Du er observert... Men det var tidlig til å være deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå