Gjest vimse Skrevet 10. mai 2007 #3141 Skrevet 10. mai 2007 Vi har jo deilig brønnvann her hjemme, og ellers har vi vann på sånne plastdunker, og det er kjekt, kaldt vann til trening og sånt
Frida Frosk Skrevet 10. mai 2007 #3142 Skrevet 10. mai 2007 Går helt sikkert bra med mammaen din. Hudkreft er heldigvis ikke den verste type kreft man kan få. Synes også du er kjempeflink med kostholdet.
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3144 Skrevet 10. mai 2007 Går helt sikkert bra med mammaen din. Hudkreft er heldigvis ikke den verste type kreft man kan få. Synes også du er kjempeflink med kostholdet. ← Tusen takk, Frida! Du har full pm innboks ← Har jeg? Jammen..? Allerede..? Åja! Supermedlem..
Catus Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3146 Skrevet 10. mai 2007 ..fordi den fortsatt er full.. Vent litt, bare..
Gjest vimse Skrevet 10. mai 2007 #3147 Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke SÅ viktig altså Jeg bare trodde du hadde sletta litt siden jeg hinta
Gjest Peppa Skrevet 10. mai 2007 #3152 Skrevet 10. mai 2007 Juhuuu!!! Går det bra her da? Håper du har hatt en fin dag Bippevennen!
angelou Skrevet 11. mai 2007 #3153 Skrevet 11. mai 2007 Innom med en og ønske om ei god helg, håper det går bra med deg og mamma`n din!
Eeyore Skrevet 11. mai 2007 #3155 Skrevet 11. mai 2007 Tenker på deg og mammaen din i dag Et lite tips når det gjelder vann. Jeg synes det smaker mye bedre på flaske enn i glass, så jeg fyller heller på en tomflaske
smile Skrevet 11. mai 2007 #3156 Skrevet 11. mai 2007 I dag opereres vel mammaen din ja! Har du fått høre noe?? *du MÅÅÅÅ sjekke facebooken din, jeg er ikke nysgjerrig nei... *
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3157 Skrevet 11. mai 2007 Juhuuu!!! Går det bra her da? Håper du har hatt en fin dag Bippevennen! ← Hei! Joda, jeg har det greit. Har ikke vært så veldig effektiv på jobb, da jeg har tenkt mye på mamma. Men ut fra situasjonen har jeg det bra. Innom med en og ønske om ei god helg, håper det går bra med deg og mamma`n din! ← Tusen takk for det! Fredaaaaaaaa ← Juhuuuu!!!! Tenker på deg og mammaen din i dag Et lite tips når det gjelder vann. Jeg synes det smaker mye bedre på flaske enn i glass, så jeg fyller heller på en tomflaske ← Tusen takk for tanker! Jeg bruker også trikset med flaske. Sånn sportsflaske fra Imsdal. De er så praktiske å drikke fra, dessuten kan man ta dem med overalt. I dag opereres vel mammaen din ja! Har du fått høre noe?? *du MÅÅÅÅ sjekke facebooken din, jeg er ikke nysgjerrig nei... * ← Jeg har ikke hørt noe fra mamma enda, men satser på at det går bra med henne. *iler inn i Facebook'en*
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3158 Skrevet 11. mai 2007 Og vimse: Som du ser har jeg fikset det!
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3159 Skrevet 11. mai 2007 Jeg var midt i oppdateringsrunden min i diverse dagbøker i går, da nettet mitt plutselig falt ut. Ble ikke ferdig, og rekker ikke å bli ferdig nå heller. Dere jeg ikke har rukket innom enda (tilfeldig hvem), skal jeg oppdatere meg hos så snart jeg kan. Nå er det nemlig tid for middagslaging.
Catus Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3160 Skrevet 11. mai 2007 Det ble ikke middagslaging likevel, da mannen skulle et ærend etter jobb. Så da fikk jeg oppdatert meg hos alle her likevel! Nå må jeg gå og se til vaskemaskinen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå