Gjest vimse Skrevet 2. mai 2007 #3103 Skrevet 2. mai 2007 Ka du gjørrrrrrrrrrrrrrrrr?? *på usannsynlig sykt humør i dag*
Petra Prøvedokke Skrevet 2. mai 2007 #3107 Skrevet 2. mai 2007 Da skal du også få PM, så får du stilt nysgjerrigheten din. ← takk for PM, snuppa synes det hørtes kult ut, jeg
Eeyore Skrevet 2. mai 2007 #3108 Skrevet 2. mai 2007 Det er helt klart lov med sjokolade på røde dager! Og derfor er mai en fantastisk måned
angelou Skrevet 3. mai 2007 #3109 Skrevet 3. mai 2007 Sikler etter smashsjokoladen som ligger i kjøleskapet som jeg har lovt meg selv å ikke røre før imorgen
Catus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3110 Skrevet 3. mai 2007 Ka du gjørrrrrrrrrrrrrrrrr?? *på usannsynlig sykt humør i dag* ← Raringen! Hva jeg gjorde? Jeg var på jobb, vel! Jobbet helt til kl var seks i dag. Måtte gjøre unna en del for å kunne ta fri i morra. takk for PM, snuppa synes det hørtes kult ut, jeg ← Det er helt klart lov med sjokolade på røde dager! Og derfor er mai en fantastisk måned ← Enig! Bare så synd at vi "mister" en fridag i år. 17.mai og Himmelspretten faller jo på samme dag. Sikler etter smashsjokoladen som ligger i kjøleskapet som jeg har lovt meg selv å ikke røre før imorgen ← Jeg sikler etter sjokoladerestene som fortsatt står urørt på stuebordet. *frustert men stolt*
Gjest vimse Skrevet 3. mai 2007 #3112 Skrevet 3. mai 2007 Så deilig med litt fri Skal opp seks som vanlig jeg... *sukk*
Catus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3114 Skrevet 3. mai 2007 Herlig med fri ja! :-D Men jeg skal ikke være hjemme i morra. Skal dit jeg fortalte om i PM'en. Blir der til lørdagen. Håper det blir greit, og at jeg ikke kjeder meg for mye..
smile Skrevet 3. mai 2007 #3115 Skrevet 3. mai 2007 Får jeg også PM eller??? Nå ble jeg jo enda mer nysgjerrig, jeg som har klart å ikke masse til nå
Catus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #3117 Skrevet 3. mai 2007 Men nå sitter jeg faktisk og fryser her nede i datarommet vårt, så nå tror jeg at jeg skal gå opp i stua for å varme meg litt. Kjenner jeg trenger mat også. Jeg lover å oppdatere meg hos dere ved en annen anledning, jenter. Har smuglest litt som gjest mens jeg har vært på jobb, men det er svært begrenset hvor mye tid jeg kan bruke på det..
Eeyore Skrevet 3. mai 2007 #3118 Skrevet 3. mai 2007 Kos deg i helgen da Bippe. Blir nok moro tenker jeg
Gjest vimse Skrevet 3. mai 2007 #3119 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ja det blir nok morro Men jeg vet jo ikke hva det er Endret 3. mai 2007 av vimse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå