Gjest vimse Skrevet 9. november 2006 #281 Del Skrevet 9. november 2006 Sjokoladekjeks, kaka blei rimelig flat med andre ord Vel, bollene ble gode i alle fall Og så regner jeg med det blir en stund til jeg baker igjen neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. november 2006 #282 Del Skrevet 9. november 2006 Problemet var ikke at den ble så flat, men den ble relativt tørr og sprø... Men den smakte godt med glasur og nonstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2006 #283 Del Skrevet 9. november 2006 Hvordan har det seg at det alltid er snakk om godis og mat her inne? Det er jo farlig å bevege seg inn til deg Bippe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. november 2006 #284 Del Skrevet 9. november 2006 Her er det matprat som vanlig ja. Godt å se at det er noe som aldri forandrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. november 2006 #285 Del Skrevet 9. november 2006 Liker matprat jeg Men du klarer ikke friste meg i dag. Ha en strålende kveld, vennen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. november 2006 #286 Del Skrevet 10. november 2006 He he, nei det betyr ikke at du er en gammel dame! "Gammel" blir man da ikke før man blir 32.. Neida, bare tøyser. Jeg er visst i mobbehumør i dag også. Sist gikk det ut over angelou, denne gangen deg. Og du er sikkert ikke den siste i dag, heller! Jeg fyller ikke før om et par år. Er 27 nå, fyller 28 i mars. Så jeg er fortsatt et lite stykke unna. Men jeg gruer meg ikke til å runde 30. Tror det blir verre å bli 29, faktisk.. ← mobbehumør er helt greit for meg, altså!! -og du kan jo ikke telle engang! Ja, det begrenser seg selv for meg med mitt magemål for middag! Kjøpte fire stk, sånn at det er halvannen på hver. Men jeg vet fortsatt ikke om jeg orker alt.. ← fnis.... kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 10. november 2006 #287 Del Skrevet 10. november 2006 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. november 2006 #288 Del Skrevet 10. november 2006 Helg igjen Bippe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. november 2006 #289 Del Skrevet 10. november 2006 Dette er det stedet som overtar for matprat.no. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. november 2006 Forfatter #290 Del Skrevet 10. november 2006 Her har det sannelig vært mye besøk! Med både matprat, mobbing og god helgeønsker. Kunne ikke blitt bedre! Også MÅ jeg jo bare... O' HERRRRLIGE FREDDA'!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. november 2006 #291 Del Skrevet 10. november 2006 for freddan... og grattis som supermedl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. november 2006 #292 Del Skrevet 10. november 2006 Også MÅ jeg jo bare... O' HERRRRLIGE FREDDA'!!!! :hoppe: ← Skriver under på den!!!! Også har du fått nedtelling til juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. november 2006 #293 Del Skrevet 10. november 2006 Ja grattis som supermedlem ja! Selvfølgelig er du det når du har nedtelling!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. november 2006 Forfatter #294 Del Skrevet 10. november 2006 for freddan... og grattis som supermedl ← Fredda'n er den beste dagen i hele uka, for da vet jeg at jeg har hele TO dager fri etterpå! :-D Og supermedlem, ja. He he.. Jeg hadde egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skulle gidde å betale for noe så teit, men så klarte jeg ikke la være likevel.. Skriver under på den!!!! Også har du fått nedtelling til juleferie! ← Ja, måtte jo det når jeg først fikk kryssa mine. Det er jo det eneste som er verd å telle ned til akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. november 2006 #295 Del Skrevet 10. november 2006 Er jo faktisk ikke så mange daer da ser jeg! Planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. november 2006 Forfatter #296 Del Skrevet 10. november 2006 Nei, det er ikke så lenge til! Har ikke noen planer for helga enda. Vi får se når mannen kommer hjem, om han har planlagt noe for oss. Men mest sannsynlig tar vi det bare litt på sparket. Men nå må jeg på kjøkkenet. Min bedre halvdel er på vei hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. november 2006 #297 Del Skrevet 10. november 2006 Jævlig lenge du blei på det kjøkkenet da Ha en strålende helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 10. november 2006 #298 Del Skrevet 10. november 2006 Kanskje det skjedde noe uventet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. november 2006 Forfatter #299 Del Skrevet 11. november 2006 Jævlig lenge du blei på det kjøkkenet da Ha en strålende helg vennen! ← Kanskje det skjedde noe uventet.. ← Neida, det skjedde ikke noe spennende. Vi satt bare å sløva i sofaen i går. Ja, så tok vi en liten kjøretur da. Så det var en rolig kveld. Nå er mannen på jobb, og jeg sitter hjemme og er dautrøtt. Holder på å lage meg litt kaffe, og håper det kan hjelpe. Har en anelse hodepine også. Regner med det kommer av at den ene katten har holdt meg mye våken med masinga si de siste par nettene. Hun har blitt en liten terrorist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. november 2006 #300 Del Skrevet 11. november 2006 Hodepine kan komme av så mangt! tihi! Har dere pusene på soverommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå