Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk, kjære jenter! Jeg vil gjerne gi dere en goood :klem:, alle og enhver.

Jeg har hatt noen flotte dager hjemme hos mamma. Har virkelig kost meg. Truffet mye folk, spist god mat, gått turer i det fine været, sittet ute i sola og fått litt farge, og ikke minst sløøøøvet.. ;)

Dessuten har jeg vært sammen med vimse og turbo. Og det var kjempekoselig!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen :hjerte: lig takk for besøk i går, jeg trives vanvittig godt i selskapet ditt!!

:klem:

Tusen takk, og i like måte. Jeg koser meg veldig sammen med dere begge to! :klem:

Dessuten var det artig å se litt til vimsemannen også. Får satse på at dere får hilse på Bippemannen neste gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker ikke å oppdatere meg hos dere i kveld, jenter. Mannen ligger og snorker sin søte søvn allerede. Jeg sitter egentlig bare å venter på en vaskemaskin. Jeg hører den er ferdig nå. Skal bare henge opp klærne, så skal jeg hoppe i loppekassa jeg også. Er ganske trøtt. :Gjesp:

I morra skal vi male stueveggen, pluss småstelle litt rundt her og der. Jeg får besøk av to gode venninner på kvelden. Det blir kjempekoselig. Tror ikke jeg har så mye søtt i skapet, men vi får vel se om jeg ikke klarer å smelle sammen ett eller annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skumle planer med disse venninnene siden du skal dope de ned med malingslukt? :ler:

Godt å ha deg tilbake Bippe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med venninnebesøk og maling og alt sammen!!

:klem:

Takk, vennen. Jeg koste meg veldig. :)

Har du skumle planer med disse venninnene siden du skal dope de ned med malingslukt? :ler:

Godt å ha deg tilbake Bippe :klem:

Skumle planer er Bippe i et nøtteskall.

Hø hø.. :sjarmor:

Godt å være tilbake også, Eeyore! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd. Har både malt og ommøblert. Ble nokså bra, tror jeg. :-D

Men nå skal jeg legge meg, er gørrtrøtt. Kommer sterkere tilbake i morra.

Natti natt, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du er fornøyd da :-D

Ommøblering er GØY!!! Før var det en hobby for meg, gjorde det maaaange ganger iløpet av et år... Men nå etter oppusinga har jeg lovet mannen at jeg skal ha det slik vi har det nå... Er ikke bare møblene jeg ommøblerer, men bilder og lysholderting og hyller og sånt som henger på veggen og... Blir mye hull av slikt..

Så.... Jeg prøver å la være da...

Nå skal jeg og køye :Gjesp:

Natti natti :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ommøblering er GØY!!! Før var det en hobby for meg, gjorde det maaaange ganger iløpet av et år... Men nå etter oppusinga har jeg lovet mannen at jeg skal ha det slik vi har det nå...

Gosh! :overrasket:

Ommøblerer du SÅ ofte? Det gidder ikke jeg. Er alt for slapp pg giddalaus til å gjøre det. Finner jeg en måte ting fungerer på, lar jeg det bare være sånn.

Har ikke så mye energi og stå-på-vilje som deg, gitt.. :sjenert:

God morgen jenta mi!  ;)

God morgen! :-D

*sprudler litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vi har fått mye større stue sånn som møblene står nå. Dessuten har jeg panoramautsikt til TV'n mens jeg står på kjøkkenet og slaver. Kjekt! :ler:

Det ser ut som at den veggen som ble tapetsert på nytt ble veldig bra. Ser ikke ujevnheter i veggen nå, sånn som det var massevis av før. Håper bare han arbeidsmannen kommer og tar knekken på de boblene som er i tapeten på de andre veggene snart. Har kjøpt en diiger sprøyte på apoteket til å stikke inn lim med. Så vi får håpe at det blir fint. :-D

---------------------

Ellers var det kjempekoselig med besøk i går. Kjenner det er godt for meg å være sammen med folk, spesielt gode venninner. Skal finne på noe sammen med dem i kveld også. Blir vel ikke hæla i taket for min del, men ett eller annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...