Catus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #2841 Del Skrevet 22. mars 2007 Jau da.. Da var det et faktum. Jeg er blitt skikkelig syk IGJEN. Tredje gang på tre måneder. Flott! Er hjemme fra jobb, hadde aldri i livet klart å gjøre noe der i dag. Jeg hadde feber i natt, og har kanskje sovet to timer til sammen. Veklset mellom å skjelve som et ospelauv og å være kjempevarm. I tillegg hadde jeg et tankekjør uten like. Det var helt rart. Var akkurat som om jeg hadde masse forskjellige tanker i hodet, som slåss om plassen og min oppmerksomhet. Mulig det var feberen som gjorde det. Merkelig og litt ubehagelig var det iallfall.. Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat. Har tatt frem et knekkebrød med ost på. Skal også ha en kopp te og en appelsin. C-vitamin er visst bra for en skranten kropp, selv om det kanskje er en smule for sent nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #2842 Del Skrevet 22. mars 2007 Utrolig gøy å få prate en stund med deg.. Håper ikke det blir lenge til neste gang Setter uansett pris på at du kommer innom hjemmesiden og chaten og er litt glup der ← Det trenger ikke bli lenge til neste gang. Regner med at jeg kommer til å være her en del i dag, i og med at jeg ikke er på jobb. Noe må man jo finne på når man ikke orker så mye annet.. ha en fin kveld vennen! Kos deg! ← Takk, snuppa. Jeg hadde en helt grei kveld, selv om jeg var rimelig redusert. Prata med mamma på telefonen, og det er jo alltid koselig. Du er jo som vanlig forsvunnet når jeg kommer... ← Jeg er her nå. Men det hjelper ikke, da du ikke er her.. Vi får avtale en date med klokkeslett snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2007 #2843 Del Skrevet 22. mars 2007 God bedring! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #2844 Del Skrevet 22. mars 2007 Takk, det trenger jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. mars 2007 #2845 Del Skrevet 22. mars 2007 God bedring vennen min!! Ta godt vare på deg selv og kroppen din!! i massevis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #2846 Del Skrevet 22. mars 2007 Takk, vennen. Nå skal jeg forflytte mitt slitne legeme opp i stua, pakke meg inn i et pledd og legge meg nedpå litt. Kjenner jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. mars 2007 #2847 Del Skrevet 22. mars 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. mars 2007 #2848 Del Skrevet 22. mars 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. mars 2007 #2849 Del Skrevet 22. mars 2007 Usjda.. Kjedelig!! Masse god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. mars 2007 #2850 Del Skrevet 22. mars 2007 Håper at mangelen på innlegg her tyder på at du ligger på sofaen og får slappet av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2851 Del Skrevet 23. mars 2007 Takk for det, jenter! Og ja vimse, du har helt rett i det. Jeg lå på sofaen resten av dagen og kvelden i går. Hadde i grunnen ikke krefter til noe annet. I dag har feberen sluppet taket, men hodepinen har samtidig gjort sitt innntog. Så jeg er fortsatt ganske redusert. Har ikke planer om å gjøre så mye mer enn å slappe av i dag. Kanskje jeg kan få vasket litt klær, for det trengs. Ellers kommer mamma på besøk i dag. Hun skal være et par dager. I morgen skal svigermor lage middag til oss alle sammen. Jeg håper bare at jeg er bedre til i morra, ellers kan det bli et tungt middagsselskap for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2852 Del Skrevet 23. mars 2007 Nå skal jeg få i meg en kopp te og litt frokost. Spiste ikke så mye i går, så jeg tror jeg trenger å få i meg litt energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. mars 2007 #2853 Del Skrevet 23. mars 2007 Slapp av og bli frisk du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 23. mars 2007 #2854 Del Skrevet 23. mars 2007 Innom med en klem, og ønske om god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. mars 2007 #2855 Del Skrevet 23. mars 2007 Usj, ikke noe særlig å være så syk. Sambo var det i forrige uke, men forløpig ser det ut til at jeg slipper unna med en lett forkjølelse *krysser fingrene* God bedring Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 23. mars 2007 #2856 Del Skrevet 23. mars 2007 *sender masse appelsin, kvikk lunsj og nyeste se og hør* I håp om at du setter deg ned, nyter godteriet og leser se og hør i fred og ro, og blir frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. mars 2007 #2857 Del Skrevet 23. mars 2007 Skulle innom for å og for fredda men så er du jo syk igjen!!! Så da sender jeg en varm brownies med vaniljesaus og en god kopp :kaffe: istedet med mange ønsker om god bedring!!!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 23. mars 2007 #2858 Del Skrevet 23. mars 2007 Fortsatt syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 24. mars 2007 #2859 Del Skrevet 24. mars 2007 Gratulere så masse med dagen Bippe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. mars 2007 #2860 Del Skrevet 24. mars 2007 Gratulere med dagen vennen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå