Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Vil ha snø jeg :sjenert:

Her himmelen blåsvart, men det ser ut som om kuldegradene forsvinner :forvirret:

Har du ikke fått på vinterdekka enda Uri :overrasket:

Nei har jeg vel det da???

Har mast på mannen i 3 uker nå, men INGENTING skjer.. Han bare lover at han skal gjøre det..

Men altså, jeg skal jo ikke klage, han har så mye annet å gjøre i huset at han ikke får tid til dekka.. Sånn situasjonen er nå, må han hjem til foreldrene for å bytte, for han har ikke utstyr selv..

Men jeg begynner snart å true med å levere inn bilen for å få på vinterdekka!!

(håper han blir ivrig etter å bytte om jeg kjøper utstyr i bursdagsgave)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe han venter til i morra da. Ikke mas så mye mer i dag!!!! :ler:

Men det er vel på tide ja. Vi hadde vært i grøfta for lenge siden om vi ikke hadde gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke kommet noe snø, nei. Har faktisk vært nokså fint, med en del sol. Bare synd jeg har sittet innestengt på et kjipt kontor hele dagen.. :forvirret:

Nå sitter jeg dypt i sofaen og kjemper med søvnen. Øyelokka mine er så tunge at man skulle tro jeg hadde festa lodd i dem..

Venter på at mannen skal komme hjem. Han hadde et ærend på vei fra jobb, derfor tar det sikkert en halvtime til før han er her. Når han kommer, skal vi spise frossenpizza. Gourmetmat, med andre ord! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det så vidt vært antydning til glatt ved et par anledninger. Men bilen har fått vinterdekk på for lengst. Best å være føre var enn etter snar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nyter lukten av nybakt sjokoladekake, og boller med rosiner som står i ovnen* :sjarmor:

ÅH! Har du lyst på besøk i kveld? :sjarmor:

Ja..dersom jeg kan plukke ut rosinene da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skulle til å si det samme.. Liker heller ikke rosiner.. Jo, men kun i sånnt julebrø..

Rosinbrød? :klø:

Endret av uri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy skam deg :fy_fy:

:ler:

Jeg likte det ikke da jeg var liten, men da jeg var gravid med eldstejenta fikk jeg plutselig sansen for det :forvirret:

Liker det kun når det er sånn halvvarmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
*spiser varme boller*

Sjokoladekaka blei så tørr at den nesten støver :hoho:

Sjokoladekjeks? :ler: Prøvde å ro meg unna med det en gang jeg glemte å ha melk i sjokoladekake -og det funket. Men jeg måtte jo fortelle hvordan det egentlig hadde seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...