Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens det ja... Men hun fortjener det isåfall :)

Gjest vimse
Skrevet (endret)
Muligens det ja... Men hun fortjener det isåfall :)

:klø:

Fikk noen usannsynlig ville tanker i hodet :hoho::legrine:

Endret av vimse
Skrevet

:vetikke:

Klare ikke følge med i dag... Er for mange tenner i hodet mitt!

Gjest vimse
Skrevet

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise and shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!!!

:legrine: litt mer av uri!! :hoho:

Skrevet

:legrine: av dere, altså! Gale jenter! :ler:

Jeg var sammen med mannen i går jeg. Spiste god middag, satt og prata en del, koste oss med sjokolade og så litt på TV. En deilig avslappende kveld, med andre ord. :)

Skrevet

I dag har jeg allerede rukket en bytur sammen med ei venninne. Vi skal i 30-års bursdag i kveld, og måtte finne gave. Endte med å kjøpe et gavekort, samt en bukett med tulipaner. Blir bra tror jeg. :)

Jeg har egentlig ikke så lyst til å gå på fest i kveld, men føler jeg må. Det blir sikkert veldig koselig altså, det er bare meg som synes det er litt slitsomt med mange ukjente folk. Nå blir vi ikke så mange som vi skulle vært, da flere har trukket seg. Og det synes jeg er litt godt..

Men jeg skal gå med godt mot, så blir det nok mye hyggeligere enn jeg forventer . Det gjør som regel det. :-D

Skrevet

:legrine: litt mer av uri!! :hoho:

Søren ikke så lett å følge med når tankene er en helt annen plass enn i kofferten!! Men nå er jeg på plass igjen!! :lol:

Skrevet
I dag har jeg allerede rukket en bytur sammen med ei venninne. Vi skal i 30-års bursdag i kveld, og måtte finne gave. Endte med å kjøpe et gavekort, samt en bukett med tulipaner. Blir bra tror jeg. :)

Jeg har egentlig ikke så lyst til å gå på fest i kveld, men føler jeg må. Det blir sikkert veldig koselig altså, det er bare meg som synes det er litt slitsomt med mange ukjente folk. Nå blir vi ikke så mange som vi skulle vært, da flere har trukket seg. Og det synes jeg er litt godt..

Men jeg skal gå med godt mot, så blir det nok mye hyggeligere enn jeg forventer . Det gjør som regel det. :-D

Det blir nok så bra atte... Etter noen glass vin kjenner du alle ;)

Jeg har det som regel kjekkere når jeg går og ikke gleder meg på forhånd ;)

Skrevet

Du har sikkert rett i det, Uri. Jeg tror også det kommer til å bli koselig. :)

Blir øl på meg i kveld, ikke vin. Vi har stående en del som andre har glemt hos oss, og som har stått siden i sommer. Nå gidder jeg ikke samle mer på dem, så nå forsyner jeg meg bare! :sjarmor:

Men jeg har ikke planer om å drike så mye. Orker ikke en dårlig dag i morra. Tror heller ikke jeg kommer til å bli med på byen dersom folket skal det. Da drar jeg heller hjem. Synes uansett det er mye koseligere å sitte hjemme hos noen enn å løpe rundt på byen og stresse..

Skrevet

Jammen greit med fester der gjestene setter igjen øl.. Så lenge de ikke har henta det til nå, har du eneretten på det ;):Hehe:

Liker ikke å måtte ut på byen lengre jeg.. Blir så stress, og må ut å røyke :roll:

:ler:

Skrevet

Røykinga er jo ikke noe problem for meg. Men jeg synes også det er stress på byen. Orker ikke dersom jeg ikke føler jeg må. Men venninnene mine er så vant til å at jeg drar hjem når de går på byen, så det skal ikke bli noe problem å sno seg unna dersom jeg får behov for det. :)

Gjest vimse
Skrevet

Kos deg i venninnebursdag i kveld du, og gjør akkurat som du vil :sjarmor::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...