Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vimse

Jeg håper virkelig ikke det bare er du som har så mye overtid der du jobber!?

Ta godt vare på deg selv vennen min!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert godt å få den samtalen ferdig!!! Ikke sitt for lenge nå da!!! :fy_fy:

Nei, jeg skal ikke sitte for lenge. Lover det! :)

Jeg håper virkelig ikke det bare er du som har så mye overtid der du jobber!?

Ta godt vare på deg selv vennen min!

Takk, snuppa. Endelig var du tilbake! ;)

Det er ikke bare meg som har mye å gjøre, så det er andre som også jobber overtid.

Den største forskjellen er bare at jeg må jobbe overtid på grunn av at arbeidstempoet mitt er så tregt for tida. De andre må jobbe overtid på grunn av arbeidsmengden, og på grunn av at jeg med min situasjon ikke kan hjelpe dem.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fordi arbeidstempo ditt er for tregt? Så du mener de andre har mer tempo??? Vær forsiktig nå jente!!! Det hørtes ikke helt bra ut, de andre har nok ikke noe mer tempo enn deg???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Og så får du dårlig samvittighet for at du ikke kan jobbe overtid på samme grunnlag som de andre...

Pakk den tanken godt inn og kast i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fordi arbeidstempo ditt er for tregt? Så du mener de andre har mer tempo??? Vær forsiktig nå jente!!! Det hørtes ikke helt bra ut, de andre har nok ikke noe mer tempo enn deg???!!!

Jo, de andre har mer tempo enn meg for tida. Før var jeg en turbojobber som fikk ting unnagjort. Nå som jeg ikke har det så bra på jobb, går det ut over tempoet mitt. Jeg bruker masse mer tid på oppgaver jeg ellers ikke ville brukt så lang tid på. Derfor er kollegaene mine kjappere og mer effektive enn meg for tida..

Men jeg skal være enig i at dette ikke er helt bra. Det er derfor jeg skal ha samtale med psykologen vet du.. ;)

Og så får du dårlig samvittighet for at du ikke kan jobbe overtid på samme grunnlag som de andre...

Pakk den tanken godt inn og kast i søpla.

Dårlig samvittighet har jeg masse av ja. Prøver å kaste den i søpla, men det er ikke så lett. Håper samtalene kan hjelpe meg med det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå skal jeg snart gå hjem. Får ikke gjort noe mer fornuftig her nå.

Skal bli godt å komme hjem, og i morra er det jaggu fredda! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal jeg bare overleve frem til jeg skal prate med veilederen neste uke. Blir spennende å se hva som kommer ut av det. Jeg gru-gleder meg..

En helt naturlig reaksjon :klem: Men forhåpentligvis så kommer det noe godt ut av det og får arbeidssituasjonen din til å bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i morra er det fredag!!!! :hoppe::danse:

Ja, i dag er det fredda! Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for det! :hoppe:

En helt naturlig reaksjon :klem: Men forhåpentligvis så kommer det noe godt ut av det og får arbeidssituasjonen din til å bli bedre :)

Håper du har rett. :klem:

håper det går bra med deg idag vennen! !

I dag er det jo fredag, så det går veldig fint.

Dagen min på jobb har vært helt ok. Har sittet mye med litt organiserings- og sorteringsarbeid, og det liker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...