Gjest Peppa Skrevet 4. mars 2007 #2621 Del Skrevet 4. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2622 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Peppa! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #2623 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei snuppis Jeg så nok du var her ja Lenge siden vi har vært her samtidig. Ha en strålende søndag. Kos deg kjempemasse. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. mars 2007 #2624 Del Skrevet 4. mars 2007 Hei Peppa! :-D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2625 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for det, Liljen! Jeg sitter godt plantet i sofaen og koser meg. Har ikke kommet meg ned på vaskerommet enda. Har sittet her og oppdatert meg på dagbøker, og det har krevd sin tid. Har ikke vært innom på lenge, og da er det en del å lese. Men nå er jeg gjennom de fleste, tror jeg. Tror jeg må ned å sette over en klesvask. Heldigvis tar ikke det så lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2626 Del Skrevet 4. mars 2007 ← Er det min tur igjen nå da? Skal vi kline litt forsiktig, kanskje? :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. mars 2007 #2627 Del Skrevet 4. mars 2007 jeg var en tur i vaskerommet i går, så den greier seg kanskje med nød og neppe uten meg idag... Du må ikke være borte ifra oss så lenge om gangen vet du Bippe, d tar en halv dag bare å oppdatere seg i dagbøkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2007 #2628 Del Skrevet 4. mars 2007 Flere som vasker klær ja. Grei søndagssyssel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. mars 2007 #2629 Del Skrevet 4. mars 2007 Er det min tur igjen nå da? Skal vi kline litt forsiktig, kanskje? :kys_2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #2630 Del Skrevet 4. mars 2007 eh.... tror jeg trekker meg forsiktig ut igjen slik at jeg ikke forstyrrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2007 #2631 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror vaskerommet mitt kaller i dag også... Reiser hjem fredag for en ukes ferie ( ), og da hadde det jo vært kjekt med rene klær. Og ettersom jeg jobber sent i morgen og er borte hele tirsdag og onsdag, bør jeg får tatt litt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2632 Del Skrevet 4. mars 2007 eh.... tror jeg trekker meg forsiktig ut igjen slik at jeg ikke forstyrrer ← Vart du skræmt no? Tør jeg gi deg et lite , tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2633 Del Skrevet 4. mars 2007 Tror vaskerommet mitt kaller i dag også... Reiser hjem fredag for en ukes ferie ( ), og da hadde det jo vært kjekt med rene klær. Og ettersom jeg jobber sent i morgen og er borte hele tirsdag og onsdag, bør jeg får tatt litt i dag... ← Så deilig med en hel ukes ferie? Tenker du gleder deg? Jeg kan nesten ikke vente til påska. Da skal JEG ha en ukes ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2634 Del Skrevet 4. mars 2007 Har visst ikke vært på vaskerommet ENDA.. Men NÅ går jeg! *straks tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2007 #2635 Del Skrevet 4. mars 2007 Så deilig med en hel ukes ferie? Tenker du gleder deg? ← Gleder meg? Nei, hvordan kan du tro noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2636 Del Skrevet 4. mars 2007 Bare et innfall jeg fikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2007 #2637 Del Skrevet 4. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2638 Del Skrevet 4. mars 2007 Sånn, da er dagens første vask i gang. Fikk lagt sammen den ferdig tørkede vasken fra i går også, så nå har jeg vært skikkelig flink.. Man kan da ikke overdrive på en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mars 2007 #2639 Del Skrevet 4. mars 2007 Synes du er veldig flink -jeg sitter fortsatt og spiser frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2640 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå holder jeg faktisk på å bake sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå