Gjest Kardemomme Skrevet 28. februar 2007 #2601 Del Skrevet 28. februar 2007 Heia Bippe! Innom og legger igjen en liten hilsen til deg. Fikk så lyst på noe godt, så nå skal jeg gå på kjøkkenet og bake en kake. Nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #2602 Del Skrevet 28. februar 2007 ærlig talt Bippe, du sitter vel ikke å er overlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #2603 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei alle gode jentene mine! Jeg har ikke fått muligheten til å stikke innom her på en stund, men jeg er her nå. Sånn halvveis iallfall, i og med at jeg er på jobb. Har vært opptatt med snømåking hver eneste kveld. Derfor har jeg ikke hatt verken tid eller overskudd til å stikke innom. I tillegg var jeg på kurs på tirsdagskvelden. Men jeg har ikke glemt dere altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2007 #2604 Del Skrevet 1. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #2605 Del Skrevet 1. mars 2007 ...og vi har ikke glemt deg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2606 Del Skrevet 2. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2607 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er faktisk sol i dag! Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #2608 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er fordi snøem har kommet hit Men ikke i så ville mengder som dere har hatt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2609 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei, det skal noe til.. Men nå er det verste over, så jeg håper det kommer til å smelte helt bort snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2610 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, det går tregt på jobb i dag. Det er egentlig nokså stille her akkurat i dag, så det burde være enkelt å være effektiv. Men den gang ei. Jeg sitter bare her og suller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. mars 2007 #2611 Del Skrevet 2. mars 2007 Sola skinner her også, og jeg har til og med fått vasket bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. mars 2007 #2612 Del Skrevet 2. mars 2007 Huff, det går tregt på jobb i dag. Det er egentlig nokså stille her akkurat i dag, så det burde være enkelt å være effektiv. Men den gang ei. Jeg sitter bare her og suller.. ← Det er fredag etter 12 -da er man pr def ikke effektiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #2613 Del Skrevet 2. mars 2007 Sola skinner her også, og jeg har til og med fått vasket bilen! ← Så bra da! Flink du er! Bare synd at jeg må sitte innestengt på kontoret mens sola skinner så fint der ute.. Det er fredag etter 12 -da er man pr def ikke effektiv... ← Dessuten er det jo fortsatt vinterferie for alle andre her i sør.. *litt bedre samvittighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. mars 2007 #2614 Del Skrevet 2. mars 2007 Innom for å si hei og ønske deg en fin fredag. Snart er det helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. mars 2007 #2615 Del Skrevet 2. mars 2007 Heisann!!! Så bra at solen skinner da, her er d overskyet! Lillegutt begynner å bli ganske forkjølet stakkar, så vi må nok holde oss inne uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. mars 2007 #2616 Del Skrevet 2. mars 2007 Rekker kanskje å skravle litt i helga da, siden det ikke har snødd på noen dager mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2617 Del Skrevet 4. mars 2007 Bippe is back in town! Mannen er på vift akkurat nå, så jeg har endelig litt tid til skravling. Må bare gjøre unna litt klesvask og diverse innimellom. Hadde den store husarbeid-dagen i går, så det meste ser greit ut. I tillegg har jeg ferdig middag fra i går (hjemmelaget pizza), så alt ligger til rette for å få skravlet litt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2618 Del Skrevet 4. mars 2007 Men ingen å skravle med. Typisk.. Jaja, jeg sitter her litt til jeg, før jeg skal ned på vaskerommet. Så dukker det vel opp noen etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. mars 2007 #2619 Del Skrevet 4. mars 2007 Du er alltid på på teite tidspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2620 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, jeg innser det nå. For når jeg er her, skal dere gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå