Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme

Heia Bippe! :vinke:

Innom og legger igjen en liten hilsen til deg. Fikk så lyst på noe godt, så nå skal jeg gå på kjøkkenet og bake en kake. Nam... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle gode jentene mine!

Jeg har ikke fått muligheten til å stikke innom her på en stund, men jeg er her nå. Sånn halvveis iallfall, i og med at jeg er på jobb.

Har vært opptatt med snømåking hver eneste kveld. Derfor har jeg ikke hatt verken tid eller overskudd til å stikke innom. I tillegg var jeg på kurs på tirsdagskvelden.

Men jeg har ikke glemt dere altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi snøem har kommet hit :hoppe: Men ikke i så ville mengder som dere har hatt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal noe til.. :forvirret:

Men nå er det verste over, så jeg håper det kommer til å smelte helt bort snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det går tregt på jobb i dag. Det er egentlig nokså stille her akkurat i dag, så det burde være enkelt å være effektiv. Men den gang ei. Jeg sitter bare her og suller.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det går tregt på jobb i dag. Det er egentlig nokså stille her akkurat i dag, så det burde være enkelt å være effektiv. Men den gang ei. Jeg sitter bare her og suller.. :forvirret:

Det er fredag etter 12 -da er man pr def ikke effektiv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner her også, og jeg har til og med fått vasket bilen! :tommel:

Så bra da! Flink du er!

Bare synd at jeg må sitte innestengt på kontoret mens sola skinner så fint der ute..

Det er fredag etter 12 -da er man pr def ikke effektiv... ;)

:idesmil:

Dessuten er det jo fortsatt vinterferie for alle andre her i sør..

*litt bedre samvittighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

Heisann!!!

Så bra at solen skinner da, her er d overskyet! Lillegutt begynner å bli ganske forkjølet stakkar, så vi må nok holde oss inne uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bippe is back in town! :sjarmor:

Mannen er på vift akkurat nå, så jeg har endelig litt tid til skravling. Må bare gjøre unna litt klesvask og diverse innimellom. Hadde den store husarbeid-dagen i går, så det meste ser greit ut. I tillegg har jeg ferdig middag fra i går (hjemmelaget pizza), så alt ligger til rette for å få skravlet litt i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen å skravle med. Typisk.. :forvirret:

Jaja, jeg sitter her litt til jeg, før jeg skal ned på vaskerommet. Så dukker det vel opp noen etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...