Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får heller komme på besøk til meg eller Vimse! Så kan du kose deg med både sørlandsk klima og sørlandsk dialekt! :ler:

:Nikke::sikle::hoppe:

:ler:

Det hørtes like så koselig ut det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var ikke påv ei hjem likevel! Det kom noe på på jobben, så det blir overtid i dag! :sur:

Jaja, men jeg sitter nå her med kompa mi jeg. Koser meg uansett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det begrenser seg vel hvor mange komler du får i deg?!?!  :forvirret:

Jeg klarer max to, så er jeg på grensen til å sprekke..

Ja, det begrenser seg selv for meg med mitt magemål for middag! :ler:

Kjøpte fire stk, sånn at det er halvannen på hver. Men jeg vet fortsatt ikke om jeg orker alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det begrenser seg selv for meg med mitt magemål for middag! :ler:

Kjøpte fire stk, sånn at det er halvannen på hver. Men jeg vet fortsatt ikke om jeg orker alt..

1.5 + 1.5 = ?

Ikke fire i alle fall :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å kjøpe tre, slik at det blir halvannen på hver. Denne gangen kjøpte jeg fire, slik at det var TO komper til hver. Jeg klarte derimot ikke å spise mer enn halvannen. Det var DET jeg egentlig mente å si i går. Tror jeg var litt trøtt.

..eller noe.. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det noen mørke skyer, med med litt blå himmel inniblant. Dessuten har vi ikke frost. Det var en varmegrad da jeg gikk til jobb i åttetida. Så jeg satser på at snøen holder seg unna i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde blå himmel for en times tid siden... Men plutselig ble hele greia svart, ser rimelig trykkende ut.. Er nok masse bøgg i de skyene ja.. Uansett er der 4,2 varme her, så snøen har ikke sjangs å bli liggend.. Heldigvis.. Kjører fortsatt rundt på sommerdekk..

Tipper jeg skal ut å kjøpe utstyr i gave til mannen, så får han kanskje lyst å bytte dekk iløpet av helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bedre vær enn på lenge i dag -opphold og ikke unormalt mye vind. men ryktene sier at det kommer tvilsomt vær vestfra etterhvert.... Tar gjerne litt snø jeg, det blir så lyst og fint av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...