Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk mannen til å handle litt i går, men får ta resten selv i dag. Jeg er veldig glad for at han har bil med 4hjuls-trekk på, den er jo ikke akkurat morsom den bakken nedi her :forvirret: Og kan ikke si jeg gleder meg til å ut og kjøre nå... Men, må man så må man...

Du har ikke spark da? Så kan du sparke til butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellow!!!

Virker helt kaotisk det der været deres.....

En smule, ja..

Håper det går over snart. Men de har i grunnen meldt samme vær helt frem til mandags morgen.. :sur:

Jeg fikk mannen til å handle litt i går, men får ta resten selv i dag.  Jeg er veldig glad for at han har bil med 4hjuls-trekk på, den er jo ikke akkurat morsom den bakken nedi her :forvirret: Og kan ikke si jeg gleder meg til å ut og kjøre nå...  Men, må man så må man...

Du har ikke spark da? Så kan du sparke til butikken?

Vi har også mange morsomme bakker.. :forvirret:

Skjønner at du ikke gleder deg til å kjøre nå. Men bare kjør sent og forsiktig, så går det sikkert bra. :)

Spark var forresten en god ide, men det har vi dessverre ikke. Kanskje kjøpe det etter hvert? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil investere i en ny spark neste vinter. Den gamle jeg har nå virker, men det er ikke mer heller :ler: Kan ikke ha tunge ting på den og sånt, da knekker den nok helt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Husker jeg og mamma stadig sparket frem og tilbake til butikken da jeg var liten. Litt skummelt i nedforbakker, men det var veldig gøy. Litt sånn skrekkblandet fryd. :)

Nå skal jeg ut å måke litt igjen. Gleder meg ja.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spark er gøy :-D Her er aldri forhold til sånt da, så det er ikke vits i å invistere i det.. :(

Kose deg med måkinga.. Syns du er heldig som har så masse snø... Litt action i hverdagen er bare gøy :-D :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sparket til butikken da jeg gikk på folkehøgskole -inkludert ned den bratte bakken med en skarp sving i bånn. Om vi havnet i grøfta? Selvfølgelig... :ler:

*sender masse sympati til måke-Bippe* :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er enda en måkerunde over. Nå skal jeg slappe av i halvannen times tid før jeg må ut igjen.

Kose deg med måkinga.. Syns du er heldig som har så masse snø... Litt action i hverdagen er bare gøy :-D :ler:

GØY??

Ja, vi kan godt bytte! :tunge1:

Vi sparket til butikken da jeg gikk på folkehøgskole -inkludert ned den bratte bakken med en skarp sving i bånn. Om vi havnet i grøfta? Selvfølgelig...  :ler:

*sender masse sympati til måke-Bippe* :kose:

Måke-Bippe takker for sympati! :)

Selvsagt innebærer sparking litt knall og fall av og til. Det er en del av gamet, det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Nå har jeg fått spist litt, og skal kle på meg for å ut å spa igjen.

Ryggen verker litt, men jeg får bare bite det i meg. Må man, så må man. Gleder meg til snøværet er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg som du måker da gitt! Men du blir nok sterkere enn alle oss andre, unntatt uri da som har blitt så gær'n at hun trener. :ler:

Spark er gøy! Vi har en, skal vi sveipe innom???

Deilig med fridag eller?? Utenom all snøen selvfølgelig?

Men nå er det endelig freda'!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis jeg ikke blir sterk nå, så vet ikke jeg! :ler:

Startet dagen med en to timers økt med måking. Nå spiser jeg frokost og slapper av litt før jeg må ut igjen. Må bare prøve å ta det litt mer forsiktig enn jeg gjorde i går, for ryggen min krangler litt.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det var deilig med en fridag? Tja, jeg vet ikke helt. Merket liksom ikke så mye til den. Men det var godt å ikke være på jobb, det er sikkert. Selv om jeg brukte store deler av dagen med snøskuffa.

Egentlig var jeg vel litt heldig som hadde planlagt fri akkurat i går. For jeg tør ikke tenke på hvor mye snø som hadde rukket å samle seg opp mens jeg hadde vært på jobb. Da var det tross alt bedre å kunne ta det i etapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten fått timeavtalen til gynekologen. Har fått time 23.april. Synes det var litt VEL lenge til. Jeg har sikkert fått mensen innen da.. :roll:

Men men, det blir greit å ta en slik undersøkelse likevel. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23.april var jo lenge nok til ja. Du kan ikke ringe og be de ringe deg hvis de skulle få noen avbestillinger da?

Men om du skulle få mensen innen da så dra allikevel og få sjekket for en vet jo ikke om den blir stabil hvis den skulle dukke opp!

:troest: Må innrømme jeg ikke misunner deg den måkingen. Har dere lang vei dere må måke selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

23 april var lenge til ja.. Er det virkeli ikke mulig å få noe før??

Heldiger dere som har snø da.. vi har bare vind!! masse vind... æsj :sur:

Ha en strålende kveld, og pass på ryggen din nå.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...