Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vet det er noen som nesten lik. Jeg tror det er en annen person denne gangen, vimse. Men jeg bryr meg egentlig ikke om det. De er forresten ikke helt like, for min er mye kulere! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens måkeøkt er over. Holdt på i to timer, og jeg er fullstendig utslitt. Ryggen verker også noe inni hampen.. :sur:

Men men, så er det iallfall gjort for i dag. Jeg må til pers igjen i morra, men det orker jeg ikke tenke på nå.

I kveld skal jeg bare slappe av, spise mat og kose meg innendørs. Om jeg blir alene hjemme eller ikke vet ingen enda, da mennen ikke er helt sikker på om han kommer hjem. Det er vist helt kaos på veien i nærheten av der han jobber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turbotøsa

Håper mannen kommer seg hjem :)

Jeg skal love deg en ting Bippe.. At jeg ALDRI skal mere ønske meg snø!!

Men vet du, nå har det nesten sluttet helt å snø :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen kommer seg hjem :)

Jeg skal love deg en ting Bippe.. At jeg ALDRI skal mere ønske meg snø!!

Men vet du, nå har det nesten sluttet helt å snø :hoppe:

Så du kom til fornuft til slutt ja? :tunge1::ler:

Men sluttet å snø? Det har ikke jeg sett noe til. Dessuten sier de at det skal komme dobbelt så mye i morra som det har kommet de to siste dagene til sammen. Da tung og våt snø.. :sur:

*kommuniserer med værgudene og sier at de skal slutte å sende all den snøen ned på oss*

Håper de hører på deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter nede i arbeidsrommet, og her var det jaggu kaldt i lengda.. :fryser:

Nå skal jeg ta turen opp i stua, først spise litt, så skal jeg tulle meg inn i et pledd, drikke kakao og se på TV. Høres ut som en fabalektig plan, ja! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at vi ikke har planlagt sørlandstur i helgen ja.

Så på både nett og tv at det var rimelig kaotisk der nede, så du har min fulle sympati :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender noen medlidende tanker til Bippe som snart snør inne. Men det er kanskje like greit, så slipper du å måke eller gå på jobb? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens samtaleemne her oppe; snøfallet på sørlandet.

:ler:

Sett på nyhetene noen ganger, og det var ikke måte på med snø heller da...

huff..

Godt du har fri i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Turbotøsa
Så du kom til fornuft til slutt ja? :tunge1:  :ler:

Men sluttet å snø? Det har ikke jeg sett noe til. Dessuten sier de at det skal komme dobbelt så mye i morra som det har kommet de to siste dagene til sammen. Da tung og våt snø.. :sur:

Håper de hører på deg! :ler:

Sluttet å snø ja :) Jeg er positiv og har lagt inn et godt ord der oppe, så det kommer nok ikke mere snø nå :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*manner seg opp til enda en måkeøkt*

uff, ja.. :sur:

Er glad for at vi ikke har planlagt sørlandstur i helgen ja.

Så på både nett og tv at det var rimelig kaotisk der nede, så du har min fulle sympati :klem:

Takk, litt sympati gjør godt.. :klem:

Og jeg forstår veldig godt om det ikke blir noen sørlandstur på dere med det første!

Sender noen medlidende tanker til Bippe som snart snør inne. Men det er kanskje like greit, så slipper du å måke eller gå på jobb? :ler:

Tja, jeg vet ikke hva som er verst jeg. Dersom man snør inne får man jo ikke tak i mat heller. Og det hadde vært en gigantisk livskrise for matvrak-Bippe.. :redd:

Flaks at hun skal ha fri i morgen da, masse tid til å måke vekk all snøen :ler:

Og der forsvant den sympatien, ja! :tunge1::ler:

uff, må være fælt med så mye snø...

Håper det gir seg snart!

Det håper jeg også, for nå er det sannelig nok.. :forvirret:

Dagens samtaleemne her oppe; snøfallet på sørlandet.

Sett på nyhetene noen ganger, og det var ikke måte på med snø heller da...

huff..

Godt du har fri i morgen ;)

Fri ja. Hele dagen vil gå med til måking..

Jippi! :ironi:

Sluttet å snø ja :)  Jeg er positiv og har lagt inn et godt ord der oppe, så det kommer nok ikke mere snø nå :Hehe:

Her har det IKKE sluttet! Og jeg er redd de høyere makter bare ler av oss akkurat nå.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med å hjelpe mannen med å måke ut bilen. Deretter har jeg hatt en halvannen times måkeøkt utenfor her. Må vel ut igjen om en time eller to for å ta unna det som detter ned fra åpne sluser nå.

Men først må jeg få i meg litt mat. Har ikke spist frokost enda. *kjempesulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste positive med denne snøen er all treningen jeg får av måkingen. Trenger ikke noe treningssenter her i gården, nei!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å starte dagen med spade/skuffe er bra trening ja, det samme her, bortsett fra at jeg mistenker du har mer å skuffe på enn meg...

Som belønning til meg selv har jeg stekt pannekaker til frokost til jentene og meg :sjarmor: Mannen får når han en gang kommer hjem... Og i dag MÅ jeg på butikken, må ha dorull :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nok litt mer å skuffe på enn deg, da vimsemannen kanskje har tatt en del med brøyta?

Jeg har skuffet plass til bilen nederst i bakken vår, samt skuffa sti fra garasjen og ned, og fra huset og ned. Og det ER faktisk litt det.. :forvirret:

Men men, jeg må bare se på det som gratis trening! :ler:

---

Lurer på om jeg også skal lage pannekaker i dag. Har så mye melk jeg må bli kvitt.

Må egentlig på butikken også, men jeg tror ikke jeg kommer meg dit på egen hånd. Mannen får stikke innom på vei hjem fra jobb forå kjøpe brød. Håper jeg får ham til å gjøre det, da han hater butikken mer enn alt annet.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...