Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Makan til møkkavær!!!

Hadde en helt fantastisk dag i går. Måtte først stå i snøstorm og vente på bussen i 20 minutter på morran. Holdt på å fryse meg i hjel, og hadde det ikke vært for bussen kom akurat da hadde jeg gått hjem igjen.

Måtte jobbe overtid igår, og da jeg endelig skulle hjem var veien stengt. Slik at jeg ble sittende helt til klokka var halv ni på kvelden før mannen kunne hente meg.

I dag ser det like fantastisk ut. Tør ikke ta bussen, da jeg ikke vet hvor lenge jeg må vente. Mannen er livredd for å kjøre, men vi skal gjøre et forsøk. Så får vi se om vi kommer oss på jobb i dag, da.

Møkkavær!!! :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til nyheten om bilister som har sittet i kø i hele natt, så jeg skjønner at været deres har blitt litt i overkant... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på jobb til slutt. Garasjen har snødd igjen, så vi kom ikke inn der for å hente snøskuffa. Dermed måtte vi grave frem den fullstendig innesnødde bilen med hendene.. :sur:

Mannen har tatt med seg en bag med klær og toalettsaker, i tilfelle han må sove over på jobb i natt.

Åh, som jeg elsker snø og vinterkaos!

:ironi:

:frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer rolig nå.. :sjenert:

Men jeg fryser på beina etter å ha vassa i snø til over lårene (jeg er 1.72 høy), da jeg optimistisk forsøkte å komme til garasjen.

*drikker varm kakao*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kollega sa han hadde hørt at det skulle komme over dobelt så mye snø til lørdag som det kom i går..

Håper han tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...