Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er kjempegøy. :)

Men nå tror jeg seriøst jeg må prøve å få gjort noe lurt. Jeg synes jeg kan høre at vaskemaskinen er ferdig. Tror jeg skal gå på soverommet for å skifte sengetøy nå, så skal jeg sette over en pizzadeig.

Kom arbeidslyst å treng deg på, her skal du motstand finne! Men jeg MÅ.. :forvirret:

Jaja, jeg tar vel en del pauser, kjenner jeg meg selv rett. Og da stikker jeg vel innom her.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for klem, Liljen! :klem:

---

Nå er dagens andre vaskemaskin snart ferdig, pizzafyllet er ferdig og jeg venter på at pizzadeigen skal heve ferdig. Da passer det vel godt med en liten pause. :)

Skrevet

Ja, og senga er skiftet på. I tillegg har jeg støvsugd litt i første etasje.

Har jo vært litt effektiv likevel, da gitt.. ;)

Skrevet

Da tror jeg deigen har hevet seg ferdig, og pausen min er over. :)

Skrevet

Godt med pizza?

*veldig mett av horn, kaker og hjemmelaget is* :sjarmor:

Skrevet

synes du har vært flink, jeg :ler:

:klem:

Skrevet
Godt med pizza?

Ja, den var knallgod! :sikle:

synes du har vært flink, jeg  :ler:

:klem:

Takk! :-D

Ha en fin mandag :)

Takk, i like måte! :)

Skrevet
Flink husmor!

Håper du har en fin mandag.

Alt er relativt da.. :sjenert:

Takk, jeg har en grei mandag. Bortsett fra at jeg jobber overtid igjen. Sånn går det når man ikke klarer å få gjort det man skal i arbeidstida.. :forvirret:

Men i kveld skal jeg på besøk til en ekskollega. Det gleder jeg meg til, og tror det kommer til å bli eldig koselig! :-D

Skrevet

Nei, nå er det på tide å komme seg hjem fra jobb. Blir egentlig bare å stelle seg og gå igjen..

*sliten*

Skrevet

mm.. Enig med vimse..

:kose:

Snakket med sjefen?

Kos deg hos ekskollega ;)

Skrevet

Hvorfor kommer alltid jeg når det ikke er noen andre her?

Slår meg ned med en :kaffe: så lenge da... :)

Skrevet

Jeg prøver å passe litt på meg selv. Men jobben krever sitt..

Selv om jeg selvfølgelig velger selv om jeg vil jobbe overtid eller ikke. Får det jo igjen i avspasering, og en dag fri her og der er ikke å forakte. ;)

Ellers skal jeg prate med sjefen til torsdag. Dersom han blir frisk vel og merke. Han ligger nemlig rett ut med influensa. Krysser fingrene for at jeg ikke blir smittet..

Og Eeyore: vi må time det litt bedre neste gang. Får jo ikke skravla ordentlig når bare en av oss er på samtidig. Holder ellers med deg i å kose deg med kaffe i mens. :)

Skrevet

Spiser rester fra søndagens hjemmelagde pizza. Den var sabla god i dag, gitt! :sjarmor:

Skrevet

Avspasering er genialt :Nikke: *avspaserer fredag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...