Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

I dag tenkte jeg faktisk å lage hjemmelaget pizza. Ikke noe typisk søndagsmiddag kanskje, men det er så lenge siden vi har hatt det og jeg fikk så lyst på. Så da blir det det. *gleder meg*

Ellers skal jeg vaske litt klær, skifte på senga og kanskje rydde litt rundt i dette rotehuset.

Men først skal jeg ha litt mer påfyll av frokost og kaffe. Viktig å få en god og rolig start på dagen. Og jeg bruker ikke det som unnskyldning for å sitte her litt lenger, altså.. :roll::ler:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har satt på en gammel Absolute music-CD for å mimre litt. Morsomt det i blant.

:digge: Så gi mæ en ruglete pommfri med en blandings og litt tausend ailen. Så skal æ knuse en blærumssoss, for dæ min venn. For rutebilstasjonen, sviktå aldri æ, sviktå aldri æ, sviktå aldi æ.. :digge:

Unnskyld, men jeg må bare :legrine: litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vi søndagshallus?

:Nikke:

Tror du også bør være med, du virker litt forvirret i forhold til hvor du er og ikke er...

Nei, jeg vet jo at jeg ikke er her. Akkurat nå holder jeg på med storrengjøring av hele huset. Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg drømte meg helt vekk i mimretråden nå nettopp. Barne-TV introene og Labbetuss brakte frem mange gode minner. Morsomt å se igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...