Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2421 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg kan komme å måke hos deg jeg, sånn at du slipper :-D ← Jaaaa!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2422 Del Skrevet 17. februar 2007 Menne.. Hva er betingelsen, turbo? *litt skeptisk og avventende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 17. februar 2007 #2423 Del Skrevet 17. februar 2007 Bare for å være snill, sånn at du ikke skal grine og være lei deg fordi det snør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. februar 2007 #2424 Del Skrevet 17. februar 2007 Dessuten trenger mannen din et kurs i snømåking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 17. februar 2007 #2425 Del Skrevet 17. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2426 Del Skrevet 17. februar 2007 Bare for å være snill, sånn at du ikke skal grine og være lei deg fordi det snør ← Så søt du er da! Dessuten trenger mannen din et kurs i snømåking... ← Han er flink til å måke dersom han bare setter i gang, altså. Vi måkte mye sammen i fjor, og han jobber mye raskere enn meg. Han er jo en del sterkere og mer utholden. Men det er liksom meg som ofte må ta det, da jeg kommer hjem først fra jobb. Og han får ikke bilen opp bakken dersom det er snø der. Men det er en møkkajobb uansett, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. februar 2007 #2427 Del Skrevet 17. februar 2007 Dere får måke det som er deres eget behov. Da trenger du bare måke en liten sti til deg, og så kan han måke resten siden han må opp med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 17. februar 2007 #2428 Del Skrevet 17. februar 2007 Så søt du er da! ← Ikke noe før senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2429 Del Skrevet 17. februar 2007 Dere får måke det som er deres eget behov. Da trenger du bare måke en liten sti til deg, og så kan han måke resten siden han må opp med bilen. ← God ide! Ikke noe før senere i kveld ← Jasså? Har du klineplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 17. februar 2007 #2430 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei, jeg tror ikke det.. skal ha fest med jentene på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2431 Del Skrevet 17. februar 2007 Tja, man vet jo aldri hva som skjer i fuktig lag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2432 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei, nå tenkte jeg å prøve å få gjort noe lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 17. februar 2007 #2433 Del Skrevet 17. februar 2007 Endelig masse "meningsløst" preik dagboka til Bippe igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. februar 2007 #2434 Del Skrevet 17. februar 2007 men så gikk hun for å gjøre noe lurt.... og da kom jeg inn i boka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2435 Del Skrevet 17. februar 2007 Endelig masse "meningsløst" preik dagboka til Bippe igjen! ← Takk! ..tror jeg.. men så gikk hun for å gjøre noe lurt.... og da kom jeg inn i boka... ← Beklager.. Jeg er her en bitteliten stund nå. Er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2436 Del Skrevet 17. februar 2007 Nei, det var du visst ikke. Men nå må jeg gå. Skal på besøk til ei venninne. Ta-ta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 17. februar 2007 #2437 Del Skrevet 17. februar 2007 Kos deg på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. februar 2007 #2438 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvor mye lurt får man gjort på en lørdag? Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 17. februar 2007 #2439 Del Skrevet 17. februar 2007 Håper du koser deg masse !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #2440 Del Skrevet 18. februar 2007 Uri, Vannmelon, vimse: Jeg koste meg masse i går. Vi var tre stk, og skravlet oss tørre i munnen og svett i øra. Jeg ble spandert rødvin på av den ene venninna mi. Hun hadde med seg en hel flaske, og kom ikke til å drikke den alene sa hun. Jeg var vel ikke så vanskelig å overtale, så jeg drakk halve flaska jeg. Det er jo akkurat nok til at man blir døsig, så jeg sov godt i natt, kan man si. :-D Og Vannmelon: det var i grunnen ikke stort lurt jeg fikk gjort, nei. Litt klesvask var vel det som kan karakteriseres som lurt av det jeg gjorde. Det resterende var å spise litt usunn mat samt kope foran tittekassa. Ja, også dusja jeg og stelte meg selvsagt. Så jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg var så fryktelig flink.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå