Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Men Impala; har du ikke noen snill lege? Hørtes ikke noe greit ut.. :forvirret:

Nei, han er ikke grei.

Se dagboka mi for detaljer. Kort fortalt, svangerskapskontroll i går, han tok GU, begynte å blø, rett til sykehus for UL, og fikk heldigvis se en aktiv bitteliten krabat inni magen :hoppe:

Bytta fastlege idag da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:

Det må ha vært en skremmende opplevelse, Impala! Enda godt de sendte deg på UL, og at alt sto vel til. Skjønner godt at du bytter lege, det hadde nok jeg også gjort. Håper han sa beklager, i det miste.. :forvirret:

*inn i Impalas dagbok for å se detaljer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det beste av alt: det er for varmt til at det kan begynne å snø igjen. Så jeg slipper snømåking! :sjarmor:

For de som ikke har skjønt det, har jeg utviklet et hatforhold til snømåking etter ekstremsnøen som kom i fjor vinter.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var -10 forrige uke, nå er det +10...

Jeg måker ikke, jeg kjører ikke -ergo kan jeg bare glede meg over snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør jeg! :sur:

Hadde jeg hatt akebrett og gidd til å gå ut og leke meg, hadde jeg sikkert kost meg mer med snøen enn jeg gjør. Får bare vente til jeg får barn, da. For da MÅ jeg ut å leke enten jeg vil eller ikke. Blir sikkert morsomt det. Så kan mannen få lov å måke.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! :)

Kan ikke si det blir helt det samme med katter. De omgår snøen så godt de kan, og tar høye kneløft for å unngå å få for mye på seg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O' for en sløvedag det er i dag! Utrolig deilig! :-D

Men jeg skal på vift i kveld, da. Skal besøke ei venninne som har flytta inn i ny leilighet. Lenge siden jeg har sett henne, så det skal bli koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått fiksa anlegget nå, og har fått opp anlegg både i stua og nede i arbeidsrommet hvor jeg sitter akkurat nå. Merker at jeg har savnet musikk så utrolig masse. Sitter her og hører på favorittene mine og synger av full hals.

Godt ingen er hjemme og hører meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, nå er jeg svett i øra. Prata med mamma i en time og et kvarter i telefonen.. :eeeh:

Neida, det var veldig koselig det altså! Hun har faktisk blitt ferdig med å pusse og male en del ting for oss nå. To kommoder, to nattbord og en stol hun både har malt og trekt om. Jeg har verdens snilleste mamma! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...