Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Høres ut som en god lege :) Og selv om hverken GU eller prat med sjefen frister så veldig, så må det da være bedre enn å bare fortsette sånn som du har det? Tenk så mye bedre det vil bli etterpå... :kose:

Takk, vennen. :klem:

Ja, det er det jeg må fokusere på. Men jeg som lider av "flink pike-syndromet," synes det er et skikkelig nederlag at jeg ikke takler arbeidsdagen så godt.. :forvirret:

Legen din hørtes veldig sympatisk ut og godt du får sjekket hos gynekolog. Men var mensen stabil før du startet med piller eller?

Vet du fortsatt hvor mange dager det er uten mens eller?? Husker vi hadde på likt...

Legen virker veldig sympatisk g flink ja, og det er jeg så utrolig glad for! :-D

Det er seks år siden jeg hadde vanlig mens uten p-piller, og da var jeg så ung at jeg ikke brydde meg med å følge med på om det var stabilt eller ikke. Men jeg mener å huske at den var nesten-stabil. Jeg kunne nok gå to-tre uker over tida noen ganger, men ikke noe utover det.

Ellers er det nå *telle* 177 dager siden siste mens.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at man kan få piller for å få den i gang, men det er jo ikke "ekte" mens uansett. Så jeg vil heller få en undersøkelse for å sjekke, enn å proppe i meg mer hormoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at man kan få piller for å få den i gang, men det er jo ikke "ekte" mens uansett. Så jeg vil heller få en undersøkelse for å sjekke, enn å proppe i meg mer hormoner. :)

Ja det skjønner jeg. Poenget ditt er vel å få eggløsning og sånn utenom det er det vel heeeeeeeelt greit å slippe den fordømte mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen!

Leser at du skal ta GU, jeg også var på GU for 2 uker siden, på etterkontroll av fødselen. Jeg grudde meg veldig til det besøket, men doktoren som undersøkte var så flink og betryggende at d gikk kjempefint. Har hatt en del dårlige erfaringer med sånne undersøkelser før, men denne gangen gikk alt greit.

Godt at du har en lege som du føler deg vel med! Det teller veldig mye!

Håper det går bra på undersøkelsen din, ønsker deg lykke til! :klem:

Ikke noe kjekt å ikke ha d bra på jobb. Vet åssen d føles. Var på en jobb hvor jeg hadde en nær slektning som kollega, og d gikk ikke i det hele tatt. Jeg sjekket turnusen hver dag for å se om h*n skulle ha vakt samtidig som meg. Jeg endte opp med å slutte der da, og heller jobbe et annet sted.

Siden vi var så nært i slekt tror jeg vi begge mente d var best at vi ikke jobbet sammen, siden vi møtes ofte utenom jobben!

Vi er så like, ganske sta og tror vi er best i den jobben vi gjør, og da blir d fort litt knuffing. ;)

Håper d blir ordning hos deg på jobben! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord, |H|. :klem:

------

Nå er det tid for middagslaging, gitt. Er sulten som bare pokker, så det skal bli godt. :)

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe avanserte greier, altså. Bare kalkunpanetter (med ost i), med ris, bernaisesaus og salat til. Enkelt, men veldig godt. :)

Ellers fikk jeg ikke oppdatert meg hos halvparten av dem jeg skulle vært innom her i dag, men jeg kommer heller sterkere tilbake. Hadet litt! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflott lege du har, må jeg si :tommel: Får virkelig håpe at gynekologen finner ut ting ;)

Skjønner godt du gruer deg til å snakke med sjefen, men for ditt eget beste må du bare hive deg uti det.. Det går så bra atte :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! :klem:

Så bra at du er fornøyd med legebesøket i dag, det hørtes i alle fall bra ut! Klart det er skummelt å snakke med sjefen sin, men det er godt å være åpen på det også, jeg regner med det er i hans interesse å beholde deg, og da vil han nok gjøre det han skal for at du skal få det best mulig!

Jeg tok forresten "innendørs" ul for noen år siden, og det var helt snålt, ikke var det vondt, en tynn tynn stang med gildekrem på, og morsomt å se hvordan ting ser ut inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok forresten "innendørs" ul for noen år siden, og det var helt snålt, ikke var det vondt, en tynn tynn stang med gildekrem på, og morsomt å se hvordan ting ser ut inni der ;)

Blir man gravid, blir man godt kjent med den stangen ja... tror jeg har vært borti en sånn stang 4 ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Turbotøsa

Halla du! :)

Godt å se du tar vare på deg selv, det liker vi! :)

Nå er det snart helg vettu, så da MÅ du slappe av og nyte livet litt for det fortjener du nå ;) Ikke stesse, bare slappe av :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint hos legen. GU er ikke noe å grue seg for :klem:

Jeg vil også ha en snill lege :sur:

Håper du får tatt en god prat med sjefen din også, og at dere finner ut av ting :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg tenkt å ha en lang KG-kveld, da mannen ikke er hjemme. Men nå får jeg plutselig besøk av ei veldig god venninne jeg ikke har sett på en stund. Kjempekoselig! :hoppe:

Må bare panikk-rydde litt først.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...