Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror kurset var nærmere påske... :klø:

Hun har sikkert fått skrudde ideer om å sosialisere med mannen heller enn oss igjen... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida, vi må ikke tenke sånne tanker.. ta d med ro, d finnes nok en helt naturlig forklaring.

Kanskje ho har mista internettforbindelsen og strever som gal for å få noen til å fikse d for henne?

La oss tenke glade tanker...

kom igjen nå, hold hverandre i hendene og pust dypt inn. Det går nok bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herlige jentene mine! :ler:

Så koselig å bli savnet! Jeg har ikke glemt dere altså. Det har bare ikke vært så mye tid til KG i det siste. Jeg har vært på vift rett etter jobb, og kollapset i sofaen sammen med mannen om kveldene.

Men jeg har savnet dere også, altså! Bigtime! :kyss:

Og to nye smilier mens jeg har vært borte, det var ikke verst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg litt KG-tid før jeg skal begynne på middagen. Har fullstendig abstinenser, og det har sikkert skjedd masse som jeg ikke har fått med meg.

*angst for å gå glipp av noe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke vært så spennende vifting jeg har vært på da. Men jeg har fartet litt hit og dit, og det har vært helt ok det. Har hatt litt god tid med mannen også, og det er jo ikke å forakte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh!!!! :sur:

Nå hadde jeg skrevet en laaaangt innlegg, og plutselig trykket jeg på feil knapp slik at alt forsvant! Sånn kan det gå når man har med en ukjent tastatur å gjøre (har fått nytt). Men det er så irriterende!!

F*en altså!!!! :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt forsøk:

Jeg var hos legen i dag. Først og fremst på grunn av den savnede mensen. Legen var enig i at seks måneder uten mensen er veldig lenge. Hun sa at man normalt sett må ha prøvd i ett år før man blir henvist videre, men at det er blitt mer og mer vanlig å bli henvist tidligere. Og hun så ikke noe vits i å vente så lenge. Dermed ble jeg henvist til gynekolog, der jeg blant annet skal ta en innvendig ultralyd for å sjekke ståe der inne. :forvirret:

Kjenner jeg gruer meg veldig allerede, men det er tross alt bedre å komme i gang og kanskje få et svar på om noe er galt eller ikke.

Ellers tok jeg også opp at jeg ikke har det så greit på jobb for tida. Dette så hun alvorlig på, da jobben er en stor del av livet. Vi ble imidlertid enige om at en sykemelding ikke vil løse problemet. Jeg skal først ta opp med arbeidsgiver hvordan jeg har det, og hva jeg tror jeg trenger for å få det bedre. Arbeidsgivere i dag har en plikt til å tilpasse arbeidssituasjonen for sine ansatte, så vi satser på at jeg blir hørt. Kjenner jeg gruer meg veldig til å prate med sjefen også, for han er ikke den enkleste å prate med. Men det må gjøres, for jeg kan ikke fortsette å ha det sånn som nå.. :forvirret:

Ellers må jeg bare si at jeg er veldig fornøyd med legn min. Hun tar meg vireklig på alvor, og det er lett å fortelle henne ting, *fornøyd*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god lege :) Og selv om hverken GU eller prat med sjefen frister så veldig, så må det da være bedre enn å bare fortsette sånn som du har det? Tenk så mye bedre det vil bli etterpå... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!! :klappe: Du har jo fått gjort mye i dag! Legen din hørtes veldig sympatisk ut og godt du får sjekket hos gynekolog. Men var mensen stabil før du startet med piller eller?

Vet du fortsatt hvor mange dager det er uten mens eller?? Husker vi hadde på likt...

Skjønner godt at du gruer deg for å snakke med sjefen din men jeg tipper du føler deg 20 kg lettere etterpå! Dette klarer du nok bra, bare si akkurat hva du føler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...