Gjest vimse Skrevet 9. februar 2007 #2281 Del Skrevet 9. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2282 Del Skrevet 9. februar 2007 Hallo snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2283 Del Skrevet 9. februar 2007 *prøve å jobbe litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 9. februar 2007 #2284 Del Skrevet 9. februar 2007 *prøver å tenke på å gjøre lure ting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 9. februar 2007 #2285 Del Skrevet 9. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2286 Del Skrevet 10. februar 2007 *ut for å måke snø* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. februar 2007 #2287 Del Skrevet 10. februar 2007 Kommet så mye snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2288 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja, i går kom det en del. Vi skal ha folk til å se på en av bilene våre i dag (har lagt den ut for salg), og da er det greit at bilen lett får kjørt opp og ned bakken. Jeg holdt på i nesten to timer, måkte og strødde med grus. Så nå ligger det til rette for å få solgt bilen, iallfall. Krysser fingrene for at de vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2289 Del Skrevet 10. februar 2007 Brr, jeg har visst fått kulda i meg, selv om jeg ikke frøs mens jeg var ute. Tror jeg må gå opp i stua og varme meg litt, kanskje lage en kopp varm kakao og kose meg litt. Synes jeg fortjener det nå. Hadet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. februar 2007 #2290 Del Skrevet 10. februar 2007 To timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. februar 2007 #2291 Del Skrevet 10. februar 2007 Hørtes tungt ut!! Kos deg i varm stue med god kakao og lykke te med bilsalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 10. februar 2007 #2292 Del Skrevet 10. februar 2007 snør her også... Hater vinteren ihvertfall når man har små babiser, synest så synd på dem når vi skal ut, så får den store snøflak på de små nesene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. februar 2007 #2293 Del Skrevet 10. februar 2007 Ha fått snø her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. februar 2007 #2294 Del Skrevet 11. februar 2007 Hallo Bippe Takk for hilsen i boka mi, jeg så den men fikk ikke svart Men sa ikke jeg at dere ikke skulle skravle så mye mens jeg var borte? Må innrømme at jeg ikke har giddet å lese alt, kan jeg gjette på at det har gått i sjokolade og kofferthumor? Ha en flott søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2295 Del Skrevet 11. februar 2007 To timer ← Jeg var nokså grundig, kan man si.. Ville at alt skulle være tilrettelagt for et bilsalg. og lykke te med bilsalget ← Jo, takk! Det gikk egentlig veldig bra. Det ringte folk to minutter etter vi la bilen ut til salgs, og den ble solgt for en høyere pris enn vi hadde satt. Så vi var veldig fornøyde! :-D t Men sa ikke jeg at dere ikke skulle skravle så mye mens jeg var borte? Må innrømme at jeg ikke har giddet å lese alt, kan jeg gjette på at det har gått i sjokolade og kofferthumor? ← Det er vel en fare for at vi har vært innom de to temaene, ja.... Men jeg synes faktisk ikke vi har skravlet så veldig mye mens du har vært borte. Det kunne i grunnen ha vært mye, mye verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2296 Del Skrevet 11. februar 2007 Nå sitter jeg alene og spiser middag. Mannen følte seg ikke så bra, og gikk og la seg. Så her sitter jeg for meg selv med min hjemmelagede fiskegrateng. Og jeg kjenner at det smaker så godt at jeg garantert kommer til å forspise meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. februar 2007 #2297 Del Skrevet 11. februar 2007 Nei, jeg husker ikke hvilken side du var på når jeg dro, men boka di kunne fort ha lagt på seg 100 sider ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. februar 2007 #2298 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er bare innom som snarest en tur mens pizzadeigen hever Så bra at du skal til legen forresten (det fikk jeg med meg ) tror det finnes piller for å få mensen i gang ja. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 11. februar 2007 #2299 Del Skrevet 11. februar 2007 Nå sitter jeg alene og spiser middag. Mannen følte seg ikke så bra, og gikk og la seg. Så her sitter jeg for meg selv med min hjemmelagede fiskegrateng. Og jeg kjenner at det smaker så godt at jeg garantert kommer til å forspise meg.. ← send litt til meg da, jeg elsker fiskegrateng, men har d nesten aldri, siden mannen ikke liker d... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. februar 2007 #2300 Del Skrevet 12. februar 2007 Hjemmelagd fiskegrateng er kjempegodt da Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå