Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, i går kom det en del. Vi skal ha folk til å se på en av bilene våre i dag (har lagt den ut for salg), og da er det greit at bilen lett får kjørt opp og ned bakken.

Jeg holdt på i nesten to timer, måkte og strødde med grus. Så nå ligger det til rette for å få solgt bilen, iallfall. Krysser fingrene for at de vil ha den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brr, jeg har visst fått kulda i meg, selv om jeg ikke frøs mens jeg var ute. Tror jeg må gå opp i stua og varme meg litt, kanskje lage en kopp varm kakao og kose meg litt. Synes jeg fortjener det nå. :)

Hadet litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snør her også... :sur:

Hater vinteren ihvertfall når man har små babiser, synest så synd på dem når vi skal ut, så får den store snøflak på de små nesene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo Bippe :vinke:

Takk for hilsen i boka mi, jeg så den men fikk ikke svart ;)

Men sa ikke jeg at dere ikke skulle skravle så mye mens jeg var borte? Må innrømme at jeg ikke har giddet å lese alt, kan jeg gjette på at det har gått i sjokolade og kofferthumor? :ler:

Ha en flott søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timer :overrasket:

Jeg var nokså grundig, kan man si.. :sjenert:

Ville at alt skulle være tilrettelagt for et bilsalg.

og lykke te med bilsalget ;)

Jo, takk! Det gikk egentlig veldig bra. Det ringte folk to minutter etter vi la bilen ut til salgs, og den ble solgt for en høyere pris enn vi hadde satt. Så vi var veldig fornøyde! :-D

t

Men sa ikke jeg at dere ikke skulle skravle så mye mens jeg var borte? Må innrømme at jeg ikke har giddet å lese alt, kan jeg gjette på at det har gått i sjokolade og kofferthumor? :ler:

Det er vel en fare for at vi har vært innom de to temaene, ja.... :sjenert:

Men jeg synes faktisk ikke vi har skravlet så veldig mye mens du har vært borte. Det kunne i grunnen ha vært mye, mye verre! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg alene og spiser middag. Mannen følte seg ikke så bra, og gikk og la seg.

Så her sitter jeg for meg selv med min hjemmelagede fiskegrateng. Og jeg kjenner at det smaker så godt at jeg garantert kommer til å forspise meg.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare innom som snarest en tur mens pizzadeigen hever :ler:

Så bra at du skal til legen forresten (det fikk jeg med meg ;) ) tror det finnes piller for å få mensen i gang ja. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg alene og spiser middag. Mannen følte seg ikke så bra, og gikk og la seg.

Så her sitter jeg for meg selv med min hjemmelagede fiskegrateng. Og jeg kjenner at det smaker så godt at jeg garantert kommer til å forspise meg.. :forvirret:

send litt til meg da, jeg elsker fiskegrateng, men har d nesten aldri, siden mannen ikke liker d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...