Gjest vimse Skrevet 8. februar 2007 #2261 Skrevet 8. februar 2007 Eller å kjøpe inn større kvanta ← Nei Nei Nei, det er ! Det snør maaaaaaaaaaaaaasse her Bippe, hos deg også?
Daria Skrevet 8. februar 2007 #2262 Skrevet 8. februar 2007 Jaja.. På an igjen!!! Mest på grunn av denne da; Den gjesten vakke meg! Natta. ← :hoppe: Visste at du ikke kunne leve uten oss... Sikker på det????? Huff-jo nå ble jeg fryktelig sikker..... ← Nei Nei Nei, det er ! ← Neida, det er praktisk
Frida Frosk Skrevet 8. februar 2007 #2263 Skrevet 8. februar 2007 Innom for å gi deg en klem også hopper jeg litt for at det snart er fredag og helg!
Gjest |H| Skrevet 8. februar 2007 #2264 Skrevet 8. februar 2007 Så flott Uri at du er tilbake!! Hadde vært ganske kjipt at du stakk nå som jeg nettopp har skaffa meg internett da.. God morgen Bippe!!
Catus Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2265 Skrevet 8. februar 2007 Masse besøk jo! Så koselig! Og noen mer eller mindre konstruktive og intelligente bemerkninger dere kommer med, ser jeg. Skal ikke si noe om hvem som er det og hvem som ikke er det.. Må bare kommentere et par: Jaja.. På an igjen!!! Mest på grunn av denne da; Den gjesten vakke meg! Natta. ← Uuuuuuuriiiiiiii!!!!!!!!!! Velkommen tilbake, snuppa!! Nå ble jeg glad! Jeg visste forrresten du ikke kunne motstå oss i lengda! Det snør maaaaaaaaaaaaaasse her Bippe, hos deg også? ← Ja, det snør masse i dag!
Catus Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2266 Skrevet 8. februar 2007 Sukk, jeg er fortsatt på jobb. Ligger på etterskudd med arbeidet, så jeg må jobbe litt overtid i dag. Har egentlig ikke krefter til det, men det stresser meg så veldig at jeg er på etterskudd at jeg ikke akn la være.. Jeg har forresten bestilt legetime nå. Torsdag om ei uke. Skal få sjekka meg litt, og fortelle at jeg nå har venta i 6 måneder på mensen. Vimse: nå er du vel fornøyd med meg?
Gjest uri Skrevet 8. februar 2007 #2268 Skrevet 8. februar 2007 Kjempeflott at du endelig skal til legen Har det gått 6 mnd? Og nei. Jeg klarer ikke motstå dere så veldig lenge.. Men det er jo bare et godt tegn det..
Catus Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2269 Skrevet 8. februar 2007 Det har gått 6 mnd ja, tro det eller ei. Syntes ikke det var noe vits i å kontakte legen før det, men nå har det gått lang nok tid. Spørs vel hvor mye som går an å gjøre med det (piller kanskje), men hun får iallfall sjekka om alt står bra til.
Gjest uri Skrevet 8. februar 2007 #2271 Skrevet 8. februar 2007 Jupp.. Er alltid greit å få tatt en sjekk
Catus Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2272 Skrevet 8. februar 2007 Nei, nå må jeg slå av og prøve å jobbe litt her. Og nå som vi hadde det så gøy! Men vi får heller ta det igjen litt senere.. Hadet litt!
Gjest uri Skrevet 8. februar 2007 #2274 Skrevet 8. februar 2007 Kjiiiipt da, Bippe!!! Meen.. Det gir meg sjangsen til å sløve, på skikkelig urisk...
Impala Skrevet 8. februar 2007 #2275 Skrevet 8. februar 2007 Lurt med legetime da Fikk du unna ting på jobben?
Gjest vimse Skrevet 8. februar 2007 #2276 Skrevet 8. februar 2007 Håper du er kommet deg hjem og får slappet litt av, bare en dag igjen så er det helg
Navnløs Skrevet 8. februar 2007 #2277 Skrevet 8. februar 2007 Hellu hellu. 6 mnd? Why? Hørtes ikke bra ut... Ellers ønsker jeg deg god helg på forskudd!
Catus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2278 Skrevet 9. februar 2007 Kom arbeidslyst å treng deg på, her skal du motstand finne!
Catus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2279 Skrevet 9. februar 2007 Hellu hellu. 6 mnd? Why? Hørtes ikke bra ut... Ellers ønsker jeg deg god helg på forskudd! ← 6 måneder, ja. Det har seg sånn at jeg slutta på p-piller i august. Da fikk jeg en såkalt bortfallsblødning, men siden har jeg ikke sett noe til mensen. Det er visst vanlig at det tar litt tid før kroppen er i gjenge etter p-pillebruk over tid, men et halvt år begynner å bli VEL lenge. Så nå skal kroppen sjekkes. Hater virkelig å gå til lege, men fant ut av at det var på tide nå..
Catus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2280 Skrevet 9. februar 2007 5,5 timer igjen til helg! Gleder meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå