Gå til innhold

Galehuset

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du kontrollfrik? Det hadde jeg ikke trodd, jeg bare trodde du var den som hadde oversikten, ikke at du måtte ha den. Ble litt overrasket nå :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså; egentlig er jeg en veldig avslappet person. Og det er langt fra alt jeg må ha kontroll over. Men slike ting som arbeidsoppgaver på jobb samt det å vite hva som venter meg er viktig.

Liker å vite hva jeg går til, og synes det er ubehagelig å bli overrumplet. :ler:

Skrevet

men hva med et års permisjon og bare prøve noe nytt så kan du gå tilbake igjen??

Skrevet

Permisjon? Njo.. Kanskje det var en idé..

Men så var det det å kaste seg ut i det ukjente igjen da. Jeg er ikke så god på det, jmf det jeg sa ovenfor.

Jeg vet; jeg er vanskelig! :ler:

Skrevet

Kjenner meg igjen i mye. Jeg måtte tilslutt si opp den faste jobben min pga av mistrivsel... Men jammen fikk jeg meg ny fast jobb. Men det er jo ikke alltid like lett. Men det er iallefall ikke sunt å være i en jobb der en ikke trives over tid.

Skrevet

Nei, du har rett i det smile. Men jeg har ikke bestemt meg for verken det ene eller det andre enda. Jeg tar forløpig en dag av gangen, så ser vi hvordan det går. Jeg prøver å være optimist, iallfall! ;)

Skrevet

Men du... jeg bare minner deg på at det har jeg hørt for ganske lenge siden også. Men det er jo bra du har holdt ut siden da altså!!!

Skrevet

Ja, det har vært sånn (litt til og fra) siden november..

:sjenert:

Skrevet

Ærlig talt Bippe, sitter du her å ......

nei, den brukte jeg i går.....

hei bippe. gjør på?

Skrevet
Ærlig talt Bippe, sitter du her å ......

nei, den brukte jeg i går.....

hei bippe. gjør på?

Sviktet fantasien? :ler:

Skrevet

H ble nok litt satt ut av samtalen hun hadde på msn med min mann :legrine:

Skrevet

ha ha.... :legrine:

du må hilse å si at jeg valgte å gå for han jesus ;)

Skrevet

Skal prøve å huske det :ler: Han kniste godt her da han satt og skreiv til deg. Og så skulle jeg egentlig få han til å bremse ned litt, men så fant jeg ut at du tåler det meste ;)

Skrevet

Noen sm har vært på msn under falskt navn? :ler:

Skal prøve å huske det :ler:  Han kniste godt her da han satt og skreiv til deg.  Og så skulle jeg egentlig få han til å bremse ned litt, men så fant jeg ut at du tåler det meste ;)

Tror kanskje ikke det er H jeg ville vært mest bekymret for i den settingen der... :ler:

Skrevet

Hvis maskinen står i ventemodus, logger msn seg automatisk på når man slår på igjen. Jeg har prøvd å forklare han hvordan han skrur den av, men han bare enten skriver masse piss hvis noen skriver til meg, eller lukker igjen vinduet :ler: Ikke har jeg så mye å skjule heller. Jau, H er vel ikke akkurat den jeg bekymrer meg over gitt :ler:

Skrevet
Takk, jeg er smigret!  :klem:

He he...

Jeg er glad du valgte å tolke det på den måten... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...