Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2181 Skrevet 5. februar 2007 Er du kontrollfrik? Det hadde jeg ikke trodd, jeg bare trodde du var den som hadde oversikten, ikke at du måtte ha den. Ble litt overrasket nå
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2182 Skrevet 5. februar 2007 Altså; egentlig er jeg en veldig avslappet person. Og det er langt fra alt jeg må ha kontroll over. Men slike ting som arbeidsoppgaver på jobb samt det å vite hva som venter meg er viktig. Liker å vite hva jeg går til, og synes det er ubehagelig å bli overrumplet.
smile Skrevet 5. februar 2007 #2183 Skrevet 5. februar 2007 men hva med et års permisjon og bare prøve noe nytt så kan du gå tilbake igjen??
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2184 Skrevet 5. februar 2007 Permisjon? Njo.. Kanskje det var en idé.. Men så var det det å kaste seg ut i det ukjente igjen da. Jeg er ikke så god på det, jmf det jeg sa ovenfor. Jeg vet; jeg er vanskelig!
smile Skrevet 5. februar 2007 #2185 Skrevet 5. februar 2007 Kjenner meg igjen i mye. Jeg måtte tilslutt si opp den faste jobben min pga av mistrivsel... Men jammen fikk jeg meg ny fast jobb. Men det er jo ikke alltid like lett. Men det er iallefall ikke sunt å være i en jobb der en ikke trives over tid.
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2186 Skrevet 5. februar 2007 Nei, du har rett i det smile. Men jeg har ikke bestemt meg for verken det ene eller det andre enda. Jeg tar forløpig en dag av gangen, så ser vi hvordan det går. Jeg prøver å være optimist, iallfall!
smile Skrevet 5. februar 2007 #2187 Skrevet 5. februar 2007 Men du... jeg bare minner deg på at det har jeg hørt for ganske lenge siden også. Men det er jo bra du har holdt ut siden da altså!!!
Catus Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2188 Skrevet 5. februar 2007 Ja, det har vært sånn (litt til og fra) siden november..
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2189 Skrevet 5. februar 2007 Forhåpentligvis får du litt TLC av mannen nå
Gjest |H| Skrevet 5. februar 2007 #2190 Skrevet 5. februar 2007 Ærlig talt Bippe, sitter du her å ...... nei, den brukte jeg i går..... hei bippe. gjør på?
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2192 Skrevet 5. februar 2007 Ærlig talt Bippe, sitter du her å ...... nei, den brukte jeg i går..... hei bippe. gjør på? ← Sviktet fantasien?
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2194 Skrevet 5. februar 2007 H ble nok litt satt ut av samtalen hun hadde på msn med min mann
Gjest |H| Skrevet 5. februar 2007 #2195 Skrevet 5. februar 2007 H ble nok litt satt ut av samtalen hun hadde på msn med min mann ← ha ha.... du må hilse å si at jeg valgte å gå for han jesus
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2196 Skrevet 5. februar 2007 Skal prøve å huske det Han kniste godt her da han satt og skreiv til deg. Og så skulle jeg egentlig få han til å bremse ned litt, men så fant jeg ut at du tåler det meste
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2197 Skrevet 5. februar 2007 H ble nok litt satt ut av samtalen hun hadde på msn med min mann ← Noen sm har vært på msn under falskt navn? Skal prøve å huske det Han kniste godt her da han satt og skreiv til deg. Og så skulle jeg egentlig få han til å bremse ned litt, men så fant jeg ut at du tåler det meste ← Tror kanskje ikke det er H jeg ville vært mest bekymret for i den settingen der...
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2007 #2199 Skrevet 5. februar 2007 Hvis maskinen står i ventemodus, logger msn seg automatisk på når man slår på igjen. Jeg har prøvd å forklare han hvordan han skrur den av, men han bare enten skriver masse piss hvis noen skriver til meg, eller lukker igjen vinduet Ikke har jeg så mye å skjule heller. Jau, H er vel ikke akkurat den jeg bekymrer meg over gitt
Daria Skrevet 5. februar 2007 #2200 Skrevet 5. februar 2007 Takk, jeg er smigret! He he... ← Jeg er glad du valgte å tolke det på den måten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå